• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проектно-кошторисної документації по об'єкту "Реконструкція пасажирських залізничних платформ та об’єктів для обслуговування пасажирів в рамках реалізації «Kyiv City Eхpress» у м. Київ та Київської області»

По об'єкту "Реконструкція пасажирських залізничних платформ та об’єктів для обслуговування пасажирів в рамках реалізації «Kyiv City Eхpress» у м. Київ та Київської області» КЕКВ: 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям) Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Торги відмінено

66 265 870.49 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 662 658.70 UAH
Номер: 4751428261234253bcf1833714177ac0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-13-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.01.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 14.01.2022 08:55 - 05.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.01.2022 № 7 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 12.01.2021 № 7 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2021-11-12-012884-a 12.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пункту 5 частини 1 статті 5 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, скасувати попереднє рішення замовника та повторно розглянути тендерну пропозицію або відмінити торги відповідно до частини першої статті 32 Закону № 922, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію пропричини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24.01.2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону № 922, своєчасності його розміщення та виконання учасником. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.11.2021 № 396, тендерні пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ», ТОВ «П.С.БІЛДІНГ», ТОВ «Ремтехналадка» (далі - Переможець), реєстр пропозицій від 07.12.2021, вимоги про усунення невідповідностей, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 22.12.2021 № 396/2, від 31.12.2021 №396/2 та від 31.12.2021 № 396/3, повідомлення про намір укласти договір від 31.12.2021, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 24.01.2022. Аналізом документів, розміщених на веб порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником, відповідно до протоколу від 31.12.2021 № 396/2 неправомірно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «П.С.БІЛДІНГ», у зв’язку з тим, що учасник не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: а) в складі тендерної пропозиції не надано інформацію щодо підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - а саме відсутня інформація щодо наявності в штаті головного інженера або іншої особи яка здійснює технічне керівництво, що не відповідає вимогам пункту 2.3 Додатку 2 до ТД. б) довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що надана учасником, містить інформацію щодо виконання таких договорів лише субпідрядною організацію, що не відповідає вимогам пункту 3 Додатку 2 до ТД. Однак, щодо першої причини відхилення встановлено, що відповідно до пункту 2 Додатку 2 до ТД, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановлених статтею 16 Закону № 922, учасник повинен надати документальне підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, учасник повинен мати у штаті головного інженера або іншу особу, яка здійснює технічне керівництво. На підтвердження кваліфікації та досвіду, учасник повинен надати кваліфікаційний сертифікат інженера - проектувальника у частині забезпечення безпеки експлуатації споруд та захисту від шуму, що має досвід за професією не менше 5 років (підтверджується датою видачі сертифікату). Фактично, в складі тендерної пропозиції ТОВ «П.С.БІЛДІНГ» надано довідку про наявність фахівців, в якій зазначена інформація про інженера або іншу особу, яка здійснює технічне керівництво. На підтвердження кваліфікації та досвіду вищезазначеного фахівця, ТОВ «П.С.БІЛДІНГ» надав кваліфікаційний сертифікат інженера - проектувальника у частині забезпечення безпеки експлуатації споруд та захисту від шуму від 29.07.2015 №АР 011173. Тобто, ТОВ «П.С.БІЛДІНГ» виконано вимоги ТД Замовника в цій частині. Щодо другої причини відхилення встановлено, що відповідно до пункту 3 Додатку 2 до ТД, ТОВ «П.С.БІЛДІНГ» відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо інформація наведена у довідці про виконання аналогічного договору, підтверджує досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів. На виконання вищезазначеної вимоги Учасником надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 03.12.2021 №03-6/12/2021. Фактично ТОВ «П.С.БІЛДІНГ» виконано умову пункту 3 Додатку 2 до ТД, оскільки в даній вимозі не зазначено, що виконання аналогічного договору має здійснюватися саме учасником, а не субпідрядною організацією. Відповідно, ТОВ «П.С.БІЛДІНГ» не порушено умови ТД в цій частині. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону № 922, відхилено тендерну пропозицію ТОВ «П.С.БІЛДІНГ» з причин, зазначених у протоколі розгляду тендерної пропозиції від 31.12.2021 № 396/2 та ціна якої є нижчою від ціни ТОВ «Ремтехналадка», якого визначено переможцем, на суму 662 648,70 гривень, чим порушено норми пункту 5 частини 1 статті 5 Закону № 922.
Період усунення порушень: 27.01.2022 16:23 - 11.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 27.01.2022 16:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно висновку Північного офісу Держаудитслужби від 27.01.2022 р. за результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-11-12-012884-a «Розробка проектно-кошторисної документації по об'єкту "Реконструкція пасажирських залізничних платформ та об’єктів для обслуговування пасажирів в рамках реалізації «Kyiv City Eхpress» у м. Київ та Київської області», ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, замовника зобов’язано скасувати попереднє рішення та повторно розглянути тендерну пропозицію або відмінити торги відповідно до частини першої статті 32 Закону № 922, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. На виконання зазначеного висновку повідомляємо наступне. Протоколом № 396 від 25.01.2022 р. (скан-копія додається) процедуру закупівлі було відмінено у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: згідно листа ініціатора закупівлі служби приміських пасажирських перевезень від 24.01.2022 р. № НРП-03/203 (скан-копія додається), договір по закупівлі не було укладено у встановлені Законом терміни. Зазначений протокол скасування процедури закупівлі оприлюднено 25.01.2022 р., період оскарження скасування – до 05.02.2022, 00:00. Додатки: вищезазначене на 2 арк.
Дата публікації звіту: 28.01.2022 11:25

Запити/Пояснення