-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
річний план закупівель затверджений рішенням тендерного комітету протокол №31 від 12.11.2021 року. Торги проводяться на очікувану вартість на 2022 року.
Завершена
3 575 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 875.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 875.00 UAH
Номер:
98159d3590da4800bcee84b920109517
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-20-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2022 00:00
Період моніторингу:
20.06.2022 15:41 - 14.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.06.2022 № 16-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 20.06.2022 № 16-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
5. UA-2021-11-12-002488-c; 12.11.2021
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Ірина Кондратюк.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Війтовецької селищної ради Волочиського району Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 12.11.2021 №32, звернення за роз’ясненнями щодо внесення змін до договору від 16.11.2021, відповідь Замовника на звернення від 19.11.2021, звернення за роз’ясненнями щодо групи площадок вимірювання АСКОЕ від 16.11.2021, відповідь Замовника на звернення від 19.11.2021, звернення за роз’ясненнями щодо класу напруги площадок вимірювання від 16.11.2021, відповідь Замовника на звернення від 19.11.2021, звернення за роз’ясненнями щодо стандартів якості постачання електричної енергії від 16.11.2021, відповідь Замовника на звернення від 19.11.2021, звернення за роз’ясненнями щодо проекту договору від 17.11.2021, від 17.11.2021, від 17.11.2021, відповідь Замовника на звернення від 19.11.2021, від 19.11.2021, від 19.11.2021, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗБУТ-ЕНЕРГО ПЛЮС», Товариства з обмеженою відповідальністю «ПАРАЕНЕРГОЛАР», Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР ГАЗ РЕСУРС», Товариства з обмеженою відповідальністю «ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ», Товариства з обмеженою відповідальністю «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.11.2021, протокольне рішення тендерного комітету Замовника про визначення переможця від 01.12.2021 №37, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.12.2021, договір від 20.12.2021 № 20300212 (далі – Договір), додаткову угоду від 31.01.2022 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 02.02.2022, пояснення (інформацію, документи) від 28.06.2022, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
01.07.2022 14:10 - 07.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.07.2022 14:10
Запити/Пояснення
Номер:
9b7dbdf8b40f452081ff43eb8362b34c
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
27.06.2022 10:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергії (ДК 021:2015: 09310000-5: Електрична енергія) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-12-002488-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Вами укладено додаткову угоду №1 від 31.01.2022 до Договору №20300212 від 20.12.2021 року із постачальником ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ» на підставі пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону.
Згідно з пунктом 7 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення) щодо документального підтвердження, а саме: які обґрунтування та документи були використані при укладанні додаткової угоди №1 від 31.01.2022 до Договору №20300212 від 20.12.2021?
2. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
971ca7bc41874f5a8c2af943a2443714
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
28.06.2022 12:45
Опис:
Війтовецька селищна рада Хмельницького району за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень від 27.06.2022 року, може повідомити наступне.
1. З приводу укладення додаткової угоди №1 від 31.01.2022 до Договору №20300212 від 20.12.2021 року
Умови внесення змін до Договору визначені ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.7 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім як «зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни».
Замовник враховуючи вказану норму Закону передбачив внесення змін до істотних умов Договору, зокрема п. 5.7 Розділу 5 (ЦІНА, ПОРЯДОК ОБЛІКУ ТА ОПЛАТИ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ) Договору №20300212 від 20.12.2021 року, зокрема визначено наступне:
«5.7. На виконання п.7 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились, що зміна умов цього Договору допускається у випадку зміни регульованих цін (тарифів) і нормативів, які є складовими ціни електричної енергії, а саме, у випадку зміни регульованих цін (тарифів) на послуги з передачі та/або розподілу електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП, що включені у вартість Товару з цим Договором.
5.7.1. У випадку зміни тарифу на передачу та/або тарифу на розподіл електричної енергії постановою НКРЕКП або рішенням іншого уповноваженого органу влади, Сторони вносять відповідні зміни в Додаток №1 до Договору, шляхом укладання додаткової угоди до Договору та викладенням Додатку № 1 в новій редакції.
5.7.2 Додаткова угода про внесення змін до Договору в частині зміни тарифу має містити інформацію про зміну Базової ціни Товару (стовпчик 7 таблиці Додатку №1), що сталась у зв’язку зі зміною тарифу на передачу електричної енергії та/або розподілу електричної енергії. Базова ціна Товару в такій додатковій угоді визначається як сума стовпчиків 4, 5 та 6 таблиці Додатку № 1. Ціна Товару без ПДВ та без Тарифів (стовп. 4 таблиці Додатку № 1) в такій додатковій угоді визначається згідно підписаного сторонами Договору або згідно даних вказаних в подальших додаткових угодах до Договору.
5.7.3. Додаткова угода про внесення змін до Договору має містити посилання на дату та номер документу, яким змінено тариф на передачу та/або тарифу на розподіл електричної енергії, дату (період) з якої такий тариф починає діяти, а також розмір встановленого тарифу у стовпчиках 5 та/або 6 таблиці Додатку № 1 до Договору.»
Керуючись вказаною вище нормою договору та ЗУ «Про публічні закупівлі», а також на підставі отриманого листа від ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ» між Замовником та Постачальником було укладено ДУ №1 від 31.01.2022 року про зміну тарифу на послуги з розподілу та передачі електричної енергії з 01.01.2022 року, яка містить посилання на постанову НКРЕКП №2611 від 17.12.2021 року та постанову НКРЕКП №2454 від 01.12.2021 року (копія Постанов додається).
Також додатково зазначаємо, що під час подання своєї пропозиції Постачальником ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ» використовувалися ціни та тарифи чинні на момент подання пропозиції, а саме станом на 26.11.2021 року (копія реєстру поданих пропозицій додається).
2. З приводу формування очікуваної вартості, а також оприлюднення інформації на сайті.
При здійсненні закупівлі по предмету: «Електрична енергія (код за ДК 021:2015: 09310000-5) — Електрична енергія» Замовник керувався зокрема, Розділом ІІ. «Етапи визначення очікуваної вартості», на підставі аналізу фактичного використання товарів у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника, залучив відповідальних фахівців для визначення технічних характеристик закуповуваного товару, а також шляхом Аналізу ринку Електричної енергії Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Вимоги до Постачальників встановлювалися з врахуванням Статті.56 Закону України «Про ринок електричної енергії», в тому числі очікувана вартість, а також з врахуванням пунктів 1.2.6та 4.31 Правил роздрібного ринку електроенергії, затверджених постановою НКРЕКП №312 від 14.03.2018, що передбачає внесення Замовником (Споживачем) плати за послуги з передачі та розподілу електричної енергії ОСП через Учасника (Постачальника), а також включення сум оплати послуг систем оператора в платіжні документи.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.