• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо

Торги відмінено

1 415 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 150.00 UAH
Номер: 0dbdb65cf30a46189e2edb9f6419fdb2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-13-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2022 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 13.01.2022 17:00 - 04.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 13.01.2022 № 14 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 13.01.2022 № 14 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-12-011419-a 12.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22, пунктів 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону, Наказу № 710. За результатом моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1, пункту 3 частини першої статті 31, частини 7 статті 33 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, процедура закупівель відмінена згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.01.2022.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Маловисківська лікарня» Маловисківської міської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 17.11.2021 № 71, роз’яснення Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 17.11.2021, на вимогу про усунення порушення під час проведення тендеру, надане через електронну систему закупівель 12.11.2021, тендерну пропозицію учасника ПП «ЕВРОАЛЬЯНС ЛТД», протокол засідання тендерного комітету від 06.12.2021 № 77, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.01.2022 № 10, від 21.01.2022 № 13, від 28.01.2022 № 21, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.12.2021 та скасоване 14.01.2022, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації наведено приклад формальних помилок, який не відповідає переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710). Також, установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація містить підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, які не відповідають вимогам вимог пунктів 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону. Так, в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що відповідно до статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє тендерну пропозицію учасника, зокрема, в разі якщо: 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Однак, пунктами 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі в разі, якщо: фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, або службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за кримінальне правопорушення була засуджена за кримінальне. За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, при проведенні торгів не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «ЕВРОАЛЬЯНС ЛТД» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, встановленим до учасників відповідно до законодавства. Так, згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлів, зокрема - інформацією та документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Також, згідно з пунктом 6 «Технічна специфікація та інші вимоги щодо предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності товару технічним та якісним характеристикам учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель документи, зокрема - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на весь асортимент товару, що пропонується до постачання, що підтверджує відповідність товару встановленим медичним критеріям безпеки. Якщо учасник не є власником зазначеного документу, такий учасник, у складі тендерної пропозиції повинен надати лист від власника такого документу, адресованого учаснику, в якому зазначено номер документу, дата його видачі та право використання учасником зазначеного документу. На виконання вищезазначених вимог учасником ПП «ЕВРОАЛЬЯНС ЛТД» надано в складі тендерної пропозиції два Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 22.05.2020 № 12.2-189-1/11329 та від 23.07.2021 № 12.2-18-1/14366 згідно з якими заявником експертиз є Товариство з обмеженою відповідальністю «МАКРЕАЛГРУПП» (далі – ТОВ «МАКРЕАЛГРУП»). Однак, в складі тендерної пропозиції не надано лист власника вищезазначених документів (ТОВ «МАКРЕАЛГРУП»), адресований учаснику (ПП «ЕВРОАЛЬЯНС ЛТД»), в якому зазначено номер документу, дата його видачі та право використання учасником зазначеного документу, що не відповідає вимогам пункту 1 та пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Крім того, за результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 31, частини 7 статті 33 Закону Замовник через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ПП «ЕВРОАЛЬЯНС ЛТД», який відмовився від укладання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 03.02.2022 16:33 - 18.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 03.02.2022 16:33

Запити/Пояснення