-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
15540000-5 - Сирні продукти
Завершена
10 451 178.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 255.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 52 255.89 UAH
Номер:
9c655612a4764b8293508800ca54243b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-13-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.04.2022 00:00
Період моніторингу:
14.04.2022 17:43 - 11.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.04.2022 № 112
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.04.2022 № 112
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
8.UA-2021-11-12-001874-c Департамент освіти Полтавської міської ради 10 451 178,50 Сирні продукти Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини п'ятої статті 8 Закону.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.11.2021 № 200 (зі змінами) (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ФУДМІКСПОСТАЧ» та ТОВ «БС-ФУД», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 23.12.2021 № 264, повідомлення про намір укласти договір від 23.12.2021, договір від 04.01.2022 № 2У, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 02.05.2022.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у Замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 18.04.2022 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а також щодо отримання інформації про посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено зазначену інформацію, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Однак, Замовником надано пояснення через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю лише 02.05.2022, тобто з порушенням (перевищенням) строку, визначеного у частині п’ятій статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
06.05.2022 20:34 - 24.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.05.2022 20:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник взяв до уваги зауваження Північного офісу Держадитслужби та в майбутньому вживатиме заходи, шляхом не допущення їх в подальшому.
Дата публікації звіту:
12.05.2022 14:09
Запити/Пояснення
Номер:
d9439b5068434dc591e312d33e319735
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.04.2022 13:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є сирні продукти (Код ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти), замовником якої є Департамент освіти Полтавської міської ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-12-001874-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ea7600cb84a848a78134bdc2f3c7c46e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
02.05.2022 09:53
Опис:
На ваш запит від 18.04.2022 року щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості 15540000-5 Сирні продукти (UA-2021-11-12-001874-c), повідомляємо таке. Нами, Департаментом освіти Полтавської міської ради як Замовником забезпечується виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до нормативної документації, які містяться у Додатку № 2 до тендерної документації яка є у загальному доступі у системі Prozorro. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розроблені з дотриманням Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», Наказу № 234 МОЗУ від 24.03.2016 р. «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів», Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», Наказу № 234 МОЗУ від 24.03.2016 р. «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів», ДСТУ 4554:2006. Сир кисломолочний. Технічні умови. або ТУ У, що діють на території України, ДСТУ 6003:2008. Сири тверді. Загальні технічні умови або інші відповідні ДСТУ або ТУ У, що діють на території України та іншого чинного законодавства України, що стосується предмета закупівлі. Очікувана вартість закупівлі 15540000-5 Сирні продукти (UA-2021-11-12-001874-c) сформована відповідно до Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" .