• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону
  • 2

Будівельно-монтажні роботи за проєктом "Капітальний ремонт загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області, вул. Металургів, 33 А в м. Кропивницький)"

Завершена

2 085 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 94b24f04e4564121a28d289ae0bd885c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-08-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.06.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 09.06.2022 11:39 - 06.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.06.2022 №12-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.06.2022 №12-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-11-12-002021-b 12.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, Kolonyk91@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановленого порушення в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління капітального будівництва Кропивницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів за номерами UA-2021-10-06-002986-a, UA-2021-10-23-006351-b, тендерну документацію із внесеними змінами, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 06 жовтня 2021 року №84-21) та тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 23 жовтня 2021 року №92-21), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір генпідряду від 25 листопада 2021 року №33-21, пояснення від 15 червня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 09 червня 2022 року про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності Замовник у визначений законодавством строк не надав пояснень, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 17.06.2022 14:59 - 06.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.06.2022 14:59

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 02/49/2022ПР
Дата відкриття провадження: 04.08.2022 00:00
Номер відкриття провадження : 02/043/2022ПН

Запити/Пояснення