-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
- 2
Будівельно-монтажні роботи за проєктом "Капітальний ремонт загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області, вул. Металургів, 33 А в м. Кропивницький)"
Завершена
2 085 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
94b24f04e4564121a28d289ae0bd885c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-08-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.06.2022 00:00
Період моніторингу:
09.06.2022 11:39 - 06.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.06.2022 №12-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.06.2022 №12-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-11-12-002021-b 12.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановленого порушення в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління капітального будівництва Кропивницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів за номерами UA-2021-10-06-002986-a, UA-2021-10-23-006351-b, тендерну документацію із внесеними змінами, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 06 жовтня 2021 року №84-21) та тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 23 жовтня 2021 року №92-21), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір генпідряду від 25 листопада 2021 року №33-21, пояснення від 15 червня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 09 червня 2022 року про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності Замовник у визначений законодавством строк не надав пояснень, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
17.06.2022 14:59 - 06.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2022 14:59
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
02/49/2022ПР
Дата відкриття провадження:
04.08.2022 00:00
Номер відкриття провадження :
02/043/2022ПН
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Запити/Пояснення
Номер:
4f62bb37168b4d3bb9287282e65823bc
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.06.2022 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі будівельно-монтажних робіт за проєктом «Капітальний ремонт загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області, вул. Металургів, 33 А в м. Кропивницький)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-12-002021-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чи дотримано вимоги частини третьої статті 40 Закону щодо надання учасником ТОВ «АМБІТ-С» під час проведення переговорів, підтверджень про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону та надати копії документальних підтверджень?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0b5bb59608404effade59471fbde5ed1
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
15.06.2022 10:11
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб територіальної громади міста Кропивницького та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Кошторисна документації по об’єкту "Капітальний ремонт загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області, вул. Металургів, 33 А в м. Кропивницький" розроблена на підставі завдання замовника на проєктування. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації, розробленої відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1- 1:2013, та по якій затверджено Експертний звіт щодо розгляду проєктної документації. Управління не має власного веб-сайту. Управління має відповідний розділ на сайті Кропивницької міської ради де публікується вся необхідна інформація. Обґрунтування даного предмету закупівлі Ви можете ознайомитись за наступним посиланням https://www.kr-rada.gov.ua/site/uploads/files/Vyconavchi%20organy/Upravlinnya-kap-bud/Obhrunt-20211026.pdf
Також зазначаємо, що під час проведення переговорної процедури закупівлі Замовником здійснювалась перевірка відповідності вимог статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" Підтвердження надається в прикріпленому файлі.