-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Теплова енергія (Код за ЕЗС ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція)
Завершена
379 554.12
UAH з ПДВ
Номер:
f65a38bc01ff4ae59ac3620a2d6d2847
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-23-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.12.2021 00:00
Період моніторингу:
23.12.2021 14:05 - 19.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.12.2021 № 725
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 22.12.2021 № 725
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2021-11-12-003875-a 12.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту п’ятого частини восьмої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Коропської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) оприлюднене 12.11.2021 в електронній системі закупівель, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 12.11.2021 № 50, зведений перелік суб’єктів природних монополій станом на 30.09.2021, договір на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії від 03.12.2021 № 7-0036-2112, укладений між Замовником та Акціонерним товариством «Облтеплокомуненерго» (далі – Договір), пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.12.2021.
Відповідно до вимог пункту п’ятого частини восьмої статті 40 Закону, Замовником відміняється переговорна процедура закупівлі в разі не підписання договору про закупівлю у строк 20 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, у разі застосування переговорної процедури закупівлі централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 03.12.2021 оприлюднено Договір з Акціонерним товариством «Облтеплокомуненерго», укладений 03.12.2021, тобто на 21-й день, з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим не дотримано вимоги пункту п’ятого частини восьмої статті 40 Закону та, як наслідок, відповідно до вимог пункту четвертого частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним.
Період усунення порушень:
10.01.2022 17:06 - 25.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
10.01.2022 17:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку, який був опублікований 10 січня 2022 року Державною Аудиторською Службою України Північний Офіс Держаудитслужби, щодо моніторингу закупівлі Теплова енергія (Код за ЕЗС ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція) (ID моніторингу UA-M-2021-12-23-000003), інформуємо, що у замовника немає можливості усунути порушення, оскільки Договір 7-0036-21/2 від 03.12.2021 року між Відділом освіти Коропської селищної ради та Акціонерним Товариством «ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» був виконаний в повному обсязі в грудні місяці та строк дії договору закінчився 31.12.2021 року.
Дата публікації звіту:
14.01.2022 10:44
Запити/Пояснення
Номер:
131336548da648c9b2db86ea623e5a06
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.12.2021 13:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі «Теплова енергія (Код за ЕЗС ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція)», очікуваною вартістю 379 554,12 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-12-003875-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
359a87b6078f473aa1312bdd7fd85dc9
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
30.12.2021 11:14
Опис:
На Ваш запит інформуємо, що в зв’язку з погодними умовами та збільшенням споживання теплової енергії кошторисник призначень, які виділялися на 2021 рік замовнику не вистачило. За відсутністю додатково виділених кошторисних призначень, замовником було прийнято рішення задіяти вільні кошторисні призначення з газопостачання, які утворилися в зв’язку з фіксованою ціною на природний газ, яка є нижчою, ніж планувалося замовником. Ці кошти були перенесені з КЕКВ 2273 (газопостачання) на КЕКВ 2271 (теплопостачання) довідкою Фінансового відділу Коропської селищної ради №62 від 02.11.2021 року в розмірі 383779,00 грн.
Відповідно вище зазначеного та взявши до уваги ціну одиниці товару для смт Короп, яка розміщена на сайті АТ «Облтеплокомуненерго» (за посиланням http://new.teplo.cn.ua/?page_id=388) та діяла на момент проведення закупівлі, замовником було розраховано кількість товару та його очікувану вартість.
На території смт Короп відсутня конкуренція з постачання теплової енергії, а АТ «Облтеплокомуненерго» є єдиним постачальником на території даного населеного пункту. Відповідно до ч. 2 ст. 40 Закону «Про публічні закупівлі», замовник застосовує переговорну процедуру як виняток у разі: п.2 якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин. Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону України «Про природні монополії» визначено, що зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства. Зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщено на сайті комітету (http://amcu.gov.ua/napryami/arhiv-zvedenogo-pereliku-prirodnih-monopolij). Під час перевірки зведеного переліку суб’єктів природних монополій (доданий до закупівлі) замовником було виявлено, що АТ «Облтеплокомуненерго» входить до переліку та має статус суб’єкту природних монополій на території Чернігівської області щодо транспортування теплової енергії магістральними та місцевими розподільними тепловими мережами.
Також надаємо посилання на веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (http://korop.osv.org.ua/news/1640264993/).