-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
15110000-2 - М’ясо
Завершена
13 395 998.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 66 979.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 66 979.99 UAH
Номер:
cd1ec52ac8bf41e2acce20e1873895d3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-03-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.05.2022 00:00
Період моніторингу:
03.05.2022 13:15 - 26.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.05.2022 №7-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186 та на виконання Доручення Держаудитслужби від 31.03.2022 №003100-18/2570-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.05.2022 № 7-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
UA-2021-11-11-003621-b 11.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БС-ФУД» та ТОВ «ФУДМІКСПОСТАЧ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткових угод – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 19 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти Полтавської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами) (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «БС-ФУД» та ТОВ «ФУДМІКСПОСТАЧ», протокол уповноваженої особи від 22.12.2021 №260, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 04.01.2022 №6У (далі – Договір), відповіді замовника на пояснення від 12.05.2022 та від 17.05.2022.
Період усунення порушень:
19.05.2022 11:43 - 25.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
19.05.2022 11:43
Запити/Пояснення
Номер:
4bae72cdce114568b76634d494ab0042
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
10.05.2022 09:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «15110000-2 - М’ясо
15110000-2 - Meat» (ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-11-003621-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
b2d02eccc94e4f2285ef47f5d72728c6
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.05.2022 14:02
Опис:
На Ваш запит від 10.05.2022 р. яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за номером ID: UA-2021-11-11-003621-b (15110000-2: М’ясо) та визначено його очікувану вартість. Нами, Департаментом освіти Полтавської міської ради як Замовником забезпечується виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до нормативної документації, які містяться у Додатку № 2 до тендерної документації яка є у загальному доступі у системі Prozorro. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розроблені з дотриманням Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», Наказу № 234 МОЗУ від 24.03.2016 р. «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів», відповідно до нормативних документів ДСТУ,ТУ У, що діють на території України. Очікувана вартість закупівлі за номером ID: UA-2021-11-11-003621-b (15110000-2: М’ясо) сформована відповідно до Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі".
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Департамент освіти Полтавської міської ради є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом.
Згідно з частиною четвертою зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Номер:
28c2c802d32440dbaf646bb644e41056
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
12.05.2022 09:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «15110000-2 - М’ясо
15110000-2 - Meat» (ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-11-003621-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником те, що учасником торгів ТОВ «БС-ФУД» надано в складі своєї тендерної пропозиції файл «цінова пропозиція кури.pdf» із зазначенням інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції, в оголошеній процедурі закупівлі англійською мовою відповідно до частини третьої статті 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
07a6531842e64b54b68d698c98f91119
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
17.05.2022 13:13
Опис:
Відповідно до п.1Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну1, інші критерії оцінки1 (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів/інформації/файла/-ів, з: «Ціновою пропозицією відповідно до додатку 1 до цієї тендерної документації;».
Так як дана закупівля проводилась відповідно до ч. 3 статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі», тобто так звані Відкриті торги з публікацією англійською мовою. Головною особливістю Відкритих торгів з публікацією англійською мовою є додатковий період - Прекваліфікація. Під час прекваліфікації відкриваються всі документи постачальників, окрім цінової частини.
Учасником на виконання вимог тендерної документації та на відповідність вимогам чинного законодавства було завантажено дві цінових пропозиції : 1. «цінова пропозиція до аукціону кури.pdf» завантажено в електронну систему закупівель 12.12.2021р.. а розкриття відбулося 13.12. 2021р. (малюнок 1) в якій вказано всю інформацію без зазначення ціни за одиницю товару та завантажено ще одну цінову пропозицію 2. «цінова пропозиція кури» в якій вказано ціну за одиницю товару та загальну вартість , завантажено в електронну систему закупівель 12.12.2021р.(малюнок 2), але розкриття було 22.12.2022 р. (малюнок 2), тобто після закінчення електронного аукціону (малюнок 3). Так як файл «цінова пропозиція кури» була завантажено в електронну систему закупівель із статусом "Цінова пропозиція", тобто така яка не відображається на етапі Прекваліфікації.
Отже, враховуючи всю наявну інформацію учасник не порушив вимог чинного законодавства та вимог тендерної документації.