-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Кухонне обладнання для теплової обробки продуктів харчування в закладах загальної середньої освіти
Торги не відбулися
741 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 705.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 705.00 UAH
Номер:
b09b7a4b97204b9a822ece6328e22631
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-12-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.05.2022 00:00
Період моніторингу:
01.06.2022 11:40 - 24.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
31.05.2022 № `152
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.05.2022 №152
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2021-11-11-003511-с 11.11.2021 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ (код за ЄДРПОУ 02142282) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 16 Закону.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Технопарк плюс» встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу своєчасності укладання договору встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Технопарк плюс», протоколи уповноваженої особи б/н від 29.11.2021 та від 01.06.2022, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.11.2021, пояснення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 03.06.2022, інформацію про відміну тендера, опубліковану в електронній системі закупівель 01.06.2022.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується учасником наданням інформації про розмір річного (доходу) виручки) за попередній рік, який має бути не меншим ніж 50% вартості даної закупівлі. Зазначене є порушенням вимог пункту 4 частини другої статті 16 Закону, оскільки наявність фінансової спроможності підтверджується фінансовою звітністю.
Таблицею 2 Додатку 2 до тендерної документації визначено надання учасниками у складі тендерної пропозиції оригінальних без оброблення фото пропонованого товару (виконані учасником або виробником). Відповідно до вимог таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації предметом закупівлі є 6 видів кухонного обладнання. Проте учасником ТОВ «Технопарк плюс» у складі тендерної пропозиції в електронній системі закупівель оприлюднено лише 5 фото кухонного обладнання, що не відповідає вимогам таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації.
Крім того таблицею 2 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження якості та відповідності товару передбачено надання учасниками копії паспортів на пропонований товар.
Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «Технопарк плюс» міститься Довідка від 25.11.2021, в якій зазначено, що паспорти та інструкції на запропонований товар виробник надає в електронному вигляді на ком пакт-диску (надається з товаром) та/або на сайті виробника. ТОВ «Технопарк плюс», як представник виробника, зобов’язується надати інструкцію по експлуатації (паспорт) при поставці товару.
Отже не надання учасником у складі тендерної пропозиції копій паспортів на пропонований товар не відповідає вимогам абзацу 1 Додатку 2 до тендерної документації, яким визначено, що учасники у складі тендерної пропозиції надають документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника критеріям до предмета закупівлі до технічних вимог, встановлених Замовником (документи згідно з таблицею 2).
Згідно із пунктом 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Зазначена норма Закону є імперативною, а отже обов’язковою до виконання.
Проте Замовником на порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Технопарк плюс» та в електронній системі закупівель 29.11.2021 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до норми частини шостої статті 33 Закону визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. На момент початку проведення моніторингу Замовником у визначені строки нормою частини шостої статті 33 Закону з переможцем торгів договір не укладено. Граничний строк укладання договору 28.01.2022.
При цьому пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зазначена норма Закону є імперативною, а отже обов’язковою до виконання.
Під час проведення моніторингу тендер відмінено на підставі протоколу уповноваженої особи від 01.06.2022 б/н та відповідно до інформації про відміну, опублікованої в електронній системі закупівель 01.06.2022.
Період усунення порушень:
21.06.2022 17:33 - 08.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.06.2022 17:33
Запити/Пояснення
Номер:
540155c692e24327af4d95413f037bd3
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
02.06.2022 11:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Номер:
c0b9429c3aac4d3f87686acf4e08394b
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 02.06.2022
Дата опублікування:
03.06.2022 11:34
Опис:
На запит Держаудитслужби від 02.06.2022 надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266): https://pokrov.dnepredu.com/uk/news-864-1462/