• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кухонне обладнання для теплової обробки продуктів харчування в закладах загальної середньої освіти

Торги не відбулися

741 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 705.00 UAH
Номер: b09b7a4b97204b9a822ece6328e22631
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-12-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.05.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 01.06.2022 11:40 - 24.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 31.05.2022 № `152 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 31.05.2022 №152 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2021-11-11-003511-с 11.11.2021 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ (код за ЄДРПОУ 02142282) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olgavet3012@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 16 Закону. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Технопарк плюс» встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу своєчасності укладання договору встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Технопарк плюс», протоколи уповноваженої особи б/н від 29.11.2021 та від 01.06.2022, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.11.2021, пояснення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 03.06.2022, інформацію про відміну тендера, опубліковану в електронній системі закупівель 01.06.2022. Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується учасником наданням інформації про розмір річного (доходу) виручки) за попередній рік, який має бути не меншим ніж 50% вартості даної закупівлі. Зазначене є порушенням вимог пункту 4 частини другої статті 16 Закону, оскільки наявність фінансової спроможності підтверджується фінансовою звітністю. Таблицею 2 Додатку 2 до тендерної документації визначено надання учасниками у складі тендерної пропозиції оригінальних без оброблення фото пропонованого товару (виконані учасником або виробником). Відповідно до вимог таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації предметом закупівлі є 6 видів кухонного обладнання. Проте учасником ТОВ «Технопарк плюс» у складі тендерної пропозиції в електронній системі закупівель оприлюднено лише 5 фото кухонного обладнання, що не відповідає вимогам таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації. Крім того таблицею 2 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження якості та відповідності товару передбачено надання учасниками копії паспортів на пропонований товар. Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «Технопарк плюс» міститься Довідка від 25.11.2021, в якій зазначено, що паспорти та інструкції на запропонований товар виробник надає в електронному вигляді на ком пакт-диску (надається з товаром) та/або на сайті виробника. ТОВ «Технопарк плюс», як представник виробника, зобов’язується надати інструкцію по експлуатації (паспорт) при поставці товару. Отже не надання учасником у складі тендерної пропозиції копій паспортів на пропонований товар не відповідає вимогам абзацу 1 Додатку 2 до тендерної документації, яким визначено, що учасники у складі тендерної пропозиції надають документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника критеріям до предмета закупівлі до технічних вимог, встановлених Замовником (документи згідно з таблицею 2). Згідно із пунктом 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Зазначена норма Закону є імперативною, а отже обов’язковою до виконання. Проте Замовником на порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Технопарк плюс» та в електронній системі закупівель 29.11.2021 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до норми частини шостої статті 33 Закону визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. На момент початку проведення моніторингу Замовником у визначені строки нормою частини шостої статті 33 Закону з переможцем торгів договір не укладено. Граничний строк укладання договору 28.01.2022. При цьому пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зазначена норма Закону є імперативною, а отже обов’язковою до виконання. Під час проведення моніторингу тендер відмінено на підставі протоколу уповноваженої особи від 01.06.2022 б/н та відповідно до інформації про відміну, опублікованої в електронній системі закупівель 01.06.2022.
Період усунення порушень: 21.06.2022 17:33 - 08.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 21.06.2022 17:33

Запити/Пояснення