• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області.

Завершена

4 593 380.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 970.00 UAH
Номер: d126455a61c040e19f82f105354208c7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-24-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.01.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 24.01.2023 15:48 - 15.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.01.2023 № 4-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 23.01.2023. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 24.01.2023 № 4-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 2 UA-2021-11-11-016968-a 11.11.2021 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 707-54-45, viktoriaaleshina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців першого та другого пункту 1, абзаців першого та третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю робіт від 15.12.2021 № 124-12/21, укладеним з ТОВ «ГОСПОДАР-2», в тому числі, із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2021-10-07-012565-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою, зі змінами від 15.11.2021 (далі – тендерна документація, ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників: фізична особа-підприємець Орлов В.Ю. та Товариство з обмеженою відповідальністю «ГОСПОДАР-2» (далі - ТОВ «ГОСПОДАР-2»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.11.2021 № 124, 01.12.2021 № 160, від 02.12.2021 № 162; протокол засідання робочої групи від 02.12.2021 № 9; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю робіт від 15.12.2021 № 124-12/21 (далі – Договір про закупівлю); додаткові угоди до Договору про закупівлю від 24.12.2021 № 1, від 29.04.2022 № 4, від 14.06.2022 № 5, від 31.08.2022 № 6, від 18.11.2022 № 7, від 20.12.2022 № 8, від 22.12.2022 № 9; повідомлення про внесення змін до Договору про закупівлю, оприлюднені 28.12.2021, 03.05.2022, 15.06.2022, 02.09.2022, 20.12.2022, 22.12.2022; пояснення та документи Замовника, отримані 30.01.2023 та 07.02.2023 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» документально не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію, установленому Замовником в тендерній документації згідно статті 16 Закону, а його тендерна пропозиція підлягала відхиленню з наступних підстав. Так, згідно з умовами частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації при наданні тендерної пропозиції Замовник зобов’язав учасників завантажити файли з «інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації». Відповідно до умов пункту 1 Додатку № 1 (зі змінами) до ТД (стор. 1) для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» у складі тендерної пропозиції учасниками має бути надана Довідка про наявність будівельних машин і механізмів, які будуть використовуватися для виконання робіт за предметом закупівлі. До Довідки про наявність будівельних машин і механізмів необхідно обов’язково включити будівельні машини і механізми, наведені Замовником у переліку будівельних машин і механізмів, в тому числі, «Машини поливально-мийні, місткість 6000 л». Учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» у складі тендерної пропозиції (файл «довідка м.т.б. pdf») надав «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від 19.11.2021 № 331 (далі – Довідка № 331), до якої не включені «Машини поливально-мийні, місткість 6000 л». Також згідно з умовами пункту 1 Додатку № 1 (зі змінами) до ТД (стор. 2) для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих будівельних машин та механізмів учасники надають у складі тендерної пропозиції відповідні документи, серед яких «лист-згода власника транспортних засобів (машин та механізмів) на їх використання Учасником для виконання робіт за предметом закупівлі» та «свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів)». До Довідки № 331 учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» включив міні-навантажувач «Mustang 2000R» (реєстраційний номер 26526СВ) та навантажувач фронтальний «CHANGLIN 956GT» (реєстраційний номер 29279СВ)), передані йому орендодавцем ТОВ «Бахмачзагбудсервіс» за договором оренди транспорту та спецтехніки від 06.07.2020 № 06_07/20, та бульдозер «ДЗ-171» (реєстраційний номер ВЕ33901), переданий орендодавцем КП «Комунсервіс» за договором оренди від 04.01.2021. Разом з цим, ТОВ «ГОСПОДАР-2» у складі тендерної пропозиції не надав листи-згоди від власників вищезазначених машин на їх використання учасником для виконання робіт за предметом закупівлі. Крім того, в Довідці № 331 учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» зазначив п’ять одиниць техніки, які передані йому орендодавцем ТОВ «Дорбуд 777» за договором оренди від 01.11.2021 № 01/11/2021 (файл «договір оренди 9.pdf»). Але згідно договорів найму (оренди) транспортних засобів від 25.06.2019, 21.02.2020 та від 13.03.2020 (файл «лист-згода Дорбуд-777 з додатками. pdf») їх власниками є фізичні особи, а саме: - власником котка дорожнього BOMAG BW 161 AD (реєстраційний номер 52682ВЕ), котка дорожнього BOMAG BW 138 AD (реєстраційний номер 48183ВЕ), фрези дорожньої WIRTGEN W 600 DC (реєстраційний номер 53000ВЕ), асфальтоукладача ABG TITAN 3222» (реєстраційний номер 47776ВЕ) є Казарян Заруі Єрвандівна; - власником котка дорожнього BOMAG BW 164 AD (реєстраційний номер 39257ВЕ) є Марченко Вадим Анатолійович. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасник не надав від власників вищезазначених машин Казарян Заруі Єрвандівни та Марченко Вадима Анатолійовича листи-згоди на їх використання для виконання робіт за предметом закупівлі: Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГОСПОДАР-2» відсутні реєстраційні документи на коток дорожній BOMAG BW 161 AD (реєстраційний номер 52682ВЕ) та на коток дорожній BOMAG BW 164 AD (реєстраційний номер 39257ВЕ). Також згідно з умовами пункту 1 Додатку № 1 (зі змінами) до ТД (стор. 3) «На підтвердження інформації щодо договору поставки (купівлі-продажу) Учасник надає – договір(и) поставки асфальтобетону та/або договір(и) надання послуг з виготовлення асфальтобетону», при цьому «В договорі(ах) або додатках до нього(их) обов’язково має бути зазначена марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону». В тендерній пропозиції ТОВ «ГОСПОДАР-2» наданий договір поставки товару від 21.07.2021 № 21/07/21, укладений між ТОВ «ГОСПОДАР-2» та ПрАТ «Первомайське ШРБУ» на поставку асфальтобетонної суміші, в якому відсутні марка та тип асфальтобетону, що буде поставлений (файли «договір оренди 8. pdf» та «обсяг поставки. pdf»). Крім того, згідно з умовами пункту 1 Додатку № 1 (зі змінами) до ТД (стор. 3) «Асфальтобетонний(і) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебнево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно до ДСТУ, про що учасником надаються підтверджуючи документи (чинний атестат виробництва)». У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГОСПОДАР-2» відсутній чинний атестат асфальтобетонного заводу (АБЗ «ДС-158»), що належить постачальнику асфальтобетонної суміші ПрАТ «Первомайське ШРБУ». Також згідно з умовами пункту 1 Додатку № 1 (зі змінами) до ТД (стор. 4) «Учасник повинен мати власну(і) або залучену(і) випробувальну(ні) лабораторію(ії) для проведення вхідного та операційного контролю». Для документального підтвердження її наявності учасник повинен надати «договір з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до договору про залучення Учасником сторонньої(іх) вимірювальної(их) лабораторії(ій)» та «документ(и) про відповідність лабораторії(й) вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації), видане компетентним органом». В тендерній пропозиції учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» надав договір від 03.09.2021 № 03092021/02 про надання послуг з випробування будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, укладений з ТОВ «Будівельна лабораторія», але без специфікацій, в яких зазначаються перелік та строки виконання послуг, які є невід’ємними частинами цього договору. Також учасник надав Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії ТОВ «Будівельна лабораторія» від 23.06.2021 за № 20366, але без додатку до атестата від 03.09.2018, без доповнення до сфери акредитації від 26.11.2019, без доповнення до сфери акредитації від 23.06.2021, які є невід’ємними частинами цього атестата. Отже, враховуючи все вищевикладене, учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» відповідно до вимог, установлених Замовником в тендерній документації згідно статті 16 Закону. Разом з тим, на порушення абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ГОСПОДАР-2» на підставі того, що учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. За результатами моніторингу процедури закупівлі також встановлено, що учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» як переможець процедури відкритих торгів не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Зокрема, відповідно до вимог частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (стор. 5, 6) тендерної документації «Переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця) шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель». В ході моніторингу встановлено, що згідно пункту 13 таблиці Додатку № 2 до ТД для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, переможцем подається «електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія видана Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року № 733, та діє станом на дату подання документа Замовнику». Учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» після оприлюднення 02.12.2021 Замовником повідомлення про намір укласти з ним договір про закупівлю як з переможцем процедури відкритих торгів, не розмістив в електронній системі закупівель документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, у спосіб, зазначений Замовником у тендерній документації, та його тендерна пропозиція підлягала відхиленню. Разом з тим, на порушення вимог абзаців першого та третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «ГОСПОДАР-2» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Натомість, згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.12.2021 № 162, з урахуванням рекомендації в протоколі засідання робочої групи від 02.12.2021 № 9, Замовник визнав учасника ТОВ «ГОСПОДАР-2» переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір про закупівлю від 15.12.2021 № 124-12/21.
Період усунення порушень: 14.02.2023 18:10 - 01.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2023 18:10

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 14/14/2023 пр
Дата відкриття провадження: 13.06.2023 00:00
Номер відкриття провадження : 3/486/569/2023

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Державній аудиторській службі України Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області ID моніторингу: UA-M-2023-01-24-000023 Відповідь на зобов’язання у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2021-11-11-016968-a На Ваше зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель зазначене у висновку від 14.02.2023 року, час публікації 18:10 про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області», Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2021-11-11-016968-a, управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради повідомляє наступне на таке: Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю робіт від 15.12.2021 № 124-12/21, укладеним з ТОВ «ГОСПОДАР-2», в тому числі, із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Станом на 20.02.2023 року за договором на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області» від 15.12.2021 року № 124-12/21 згідно акту №1 приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в від 22.12.2022 року частково виконані роботи з капітального ремонту внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ на суму 1 606 814,22 грн. Генпідряднику ТОВ «Господар-2» листом від 15.02.2023 року № 98 надіслано проект додаткової угоди та повідомлено про розірвання договору №124-12/21 від 15.12.2021 року в зв’язку з висновком перевірки Держаудитслужби. 16.02.2023 року директор ТОВ «Господар-2» Пестов П.Є. особисто отримав лист та проект додаткової угоди про припинення зобов’язань за договором. Станом на 20.02.2023 року підписаної зі сторони ТОВ «Господар-2» додаткової угоди щодо припинення зобов’язань за договором немає. В разі незгоди Генпідрядника щодо припинення зобов’язань за згодою сторін, управлінням будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради буде направлено повідомлення про розірвання договору в односторонньому порядку. В той же час повідомляємо, що Замовник, з метою недопущення подібних помилок у подальшому, провів роз’яснювальну бесіду щодо дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, для врахування зауважень та запобігання порушення законодавства з питань публічних закупівель в подальшій роботі. Крім того, Замовником заплановані кошти для навчання уповноважених осіб в 2023 році, для підвищення рівня знань, кваліфікації та професійних навичок, тому при наявності актуальних вебінарів або курсів підвищення кваліфікації в сфері публічних закупівель, уповноважені особи обов’язково будуть брати участь в них. Також додатково повідомляємо, що причетні особи, якими були допущені порушення будуть притягнуті до відповідальності в частині зменшення премій. Додаток: на 1 арк. 1. Лист №98 від 15.02.2023 (сканкопія у форматі pdf).
Дата публікації звіту: 20.02.2023 16:25

Запити/Пояснення