-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області.
Завершена
4 593 380.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 970.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 970.00 UAH
Номер:
d126455a61c040e19f82f105354208c7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-24-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.01.2023 00:00
Період моніторингу:
24.01.2023 15:48 - 15.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.01.2023 № 4-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 23.01.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 24.01.2023 № 4-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2021-11-11-016968-a 11.11.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців першого та другого пункту 1, абзаців першого та третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю робіт від 15.12.2021 № 124-12/21, укладеним з ТОВ «ГОСПОДАР-2», в тому числі, із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2021-10-07-012565-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою, зі змінами від 15.11.2021 (далі – тендерна документація, ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників: фізична особа-підприємець Орлов В.Ю. та Товариство з обмеженою відповідальністю «ГОСПОДАР-2» (далі - ТОВ «ГОСПОДАР-2»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.11.2021 № 124, 01.12.2021 № 160, від 02.12.2021 № 162; протокол засідання робочої групи від 02.12.2021 № 9; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю робіт від 15.12.2021 № 124-12/21 (далі – Договір про закупівлю); додаткові угоди до Договору про закупівлю від 24.12.2021 № 1, від 29.04.2022 № 4, від 14.06.2022 № 5, від 31.08.2022 № 6, від 18.11.2022 № 7, від 20.12.2022 № 8, від 22.12.2022 № 9; повідомлення про внесення змін до Договору про закупівлю, оприлюднені 28.12.2021, 03.05.2022, 15.06.2022, 02.09.2022, 20.12.2022, 22.12.2022; пояснення та документи Замовника, отримані 30.01.2023 та 07.02.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» документально не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію, установленому Замовником в тендерній документації згідно статті 16 Закону, а його тендерна пропозиція підлягала відхиленню з наступних підстав.
Так, згідно з умовами частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації при наданні тендерної пропозиції Замовник зобов’язав учасників завантажити файли з «інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації».
Відповідно до умов пункту 1 Додатку № 1 (зі змінами) до ТД (стор. 1) для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» у складі тендерної пропозиції учасниками має бути надана Довідка про наявність будівельних машин і механізмів, які будуть використовуватися для виконання робіт за предметом закупівлі. До Довідки про наявність будівельних машин і механізмів необхідно обов’язково включити будівельні машини і механізми, наведені Замовником у переліку будівельних машин і механізмів, в тому числі, «Машини поливально-мийні, місткість 6000 л».
Учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» у складі тендерної пропозиції (файл «довідка м.т.б. pdf») надав «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» від 19.11.2021 № 331 (далі – Довідка № 331), до якої не включені «Машини поливально-мийні, місткість 6000 л».
Також згідно з умовами пункту 1 Додатку № 1 (зі змінами) до ТД (стор. 2) для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих будівельних машин та механізмів учасники надають у складі тендерної пропозиції відповідні документи, серед яких «лист-згода власника транспортних засобів (машин та механізмів) на їх використання Учасником для виконання робіт за предметом закупівлі» та «свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів)».
До Довідки № 331 учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» включив міні-навантажувач «Mustang 2000R» (реєстраційний номер 26526СВ) та навантажувач фронтальний «CHANGLIN 956GT» (реєстраційний номер 29279СВ)), передані йому орендодавцем ТОВ «Бахмачзагбудсервіс» за договором оренди транспорту та спецтехніки від 06.07.2020 № 06_07/20, та бульдозер «ДЗ-171» (реєстраційний номер ВЕ33901), переданий орендодавцем КП «Комунсервіс» за договором оренди від 04.01.2021. Разом з цим, ТОВ «ГОСПОДАР-2» у складі тендерної пропозиції не надав листи-згоди від власників вищезазначених машин на їх використання учасником для виконання робіт за предметом закупівлі.
Крім того, в Довідці № 331 учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» зазначив п’ять одиниць техніки, які передані йому орендодавцем ТОВ «Дорбуд 777» за договором оренди від 01.11.2021 № 01/11/2021 (файл «договір оренди 9.pdf»). Але згідно договорів найму (оренди) транспортних засобів від 25.06.2019, 21.02.2020 та від 13.03.2020 (файл «лист-згода Дорбуд-777 з додатками. pdf») їх власниками є фізичні особи, а саме:
- власником котка дорожнього BOMAG BW 161 AD (реєстраційний номер 52682ВЕ), котка дорожнього BOMAG BW 138 AD (реєстраційний номер 48183ВЕ), фрези дорожньої WIRTGEN W 600 DC (реєстраційний номер 53000ВЕ), асфальтоукладача ABG TITAN 3222» (реєстраційний номер 47776ВЕ) є Казарян Заруі Єрвандівна;
- власником котка дорожнього BOMAG BW 164 AD (реєстраційний номер 39257ВЕ) є Марченко Вадим Анатолійович.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасник не надав від власників вищезазначених машин Казарян Заруі Єрвандівни та Марченко Вадима Анатолійовича листи-згоди на їх використання для виконання робіт за предметом закупівлі:
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГОСПОДАР-2» відсутні реєстраційні документи на коток дорожній BOMAG BW 161 AD (реєстраційний номер 52682ВЕ) та на коток дорожній BOMAG BW 164 AD (реєстраційний номер 39257ВЕ).
Також згідно з умовами пункту 1 Додатку № 1 (зі змінами) до ТД (стор. 3) «На підтвердження інформації щодо договору поставки (купівлі-продажу) Учасник надає – договір(и) поставки асфальтобетону та/або договір(и) надання послуг з виготовлення асфальтобетону», при цьому «В договорі(ах) або додатках до нього(их) обов’язково має бути зазначена марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону».
В тендерній пропозиції ТОВ «ГОСПОДАР-2» наданий договір поставки товару від 21.07.2021 № 21/07/21, укладений між ТОВ «ГОСПОДАР-2» та ПрАТ «Первомайське ШРБУ» на поставку асфальтобетонної суміші, в якому відсутні марка та тип асфальтобетону, що буде поставлений (файли «договір оренди 8. pdf» та «обсяг поставки. pdf»).
Крім того, згідно з умовами пункту 1 Додатку № 1 (зі змінами) до ТД (стор. 3) «Асфальтобетонний(і) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебнево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно до ДСТУ, про що учасником надаються підтверджуючи документи (чинний атестат виробництва)».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГОСПОДАР-2» відсутній чинний атестат асфальтобетонного заводу (АБЗ «ДС-158»), що належить постачальнику асфальтобетонної суміші ПрАТ «Первомайське ШРБУ».
Також згідно з умовами пункту 1 Додатку № 1 (зі змінами) до ТД (стор. 4) «Учасник повинен мати власну(і) або залучену(і) випробувальну(ні) лабораторію(ії) для проведення вхідного та операційного контролю».
Для документального підтвердження її наявності учасник повинен надати «договір з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до договору про залучення Учасником сторонньої(іх) вимірювальної(их) лабораторії(ій)» та «документ(и) про відповідність лабораторії(й) вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації), видане компетентним органом».
В тендерній пропозиції учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» надав договір від 03.09.2021 № 03092021/02 про надання послуг з випробування будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, укладений з ТОВ «Будівельна лабораторія», але без специфікацій, в яких зазначаються перелік та строки виконання послуг, які є невід’ємними частинами цього договору.
Також учасник надав Атестат про акредитацію випробувальної лабораторії ТОВ «Будівельна лабораторія» від 23.06.2021 за № 20366, але без додатку до атестата від 03.09.2018, без доповнення до сфери акредитації від 26.11.2019, без доповнення до сфери акредитації від 23.06.2021, які є невід’ємними частинами цього атестата.
Отже, враховуючи все вищевикладене, учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» відповідно до вимог, установлених Замовником в тендерній документації згідно статті 16 Закону.
Разом з тим, на порушення абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ГОСПОДАР-2» на підставі того, що учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
За результатами моніторингу процедури закупівлі також встановлено, що учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» як переможець процедури відкритих торгів не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Зокрема, відповідно до вимог частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (стор. 5, 6) тендерної документації «Переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця) шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель». В ході моніторингу встановлено, що згідно пункту 13 таблиці Додатку № 2 до ТД для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, переможцем подається «електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія видана Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року № 733, та діє станом на дату подання документа Замовнику».
Учасник ТОВ «ГОСПОДАР-2» після оприлюднення 02.12.2021 Замовником повідомлення про намір укласти з ним договір про закупівлю як з переможцем процедури відкритих торгів, не розмістив в електронній системі закупівель документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, у спосіб, зазначений Замовником у тендерній документації, та його тендерна пропозиція підлягала відхиленню.
Разом з тим, на порушення вимог абзаців першого та третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «ГОСПОДАР-2» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Натомість, згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.12.2021 № 162, з урахуванням рекомендації в протоколі засідання робочої групи від 02.12.2021 № 9, Замовник визнав учасника ТОВ «ГОСПОДАР-2» переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір про закупівлю від 15.12.2021 № 124-12/21.
Період усунення порушень:
14.02.2023 18:10 - 01.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.02.2023 18:10
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
14/14/2023 пр
Дата відкриття провадження:
13.06.2023 00:00
Номер відкриття провадження :
3/486/569/2023
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Державній аудиторській службі України
Південного офісу Держаудитслужби
в Миколаївській області
ID моніторингу: UA-M-2023-01-24-000023
Відповідь на зобов’язання у висновку
про результати моніторингу процедури закупівлі
ID: UA-2021-11-11-016968-a
На Ваше зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель зазначене у висновку від 14.02.2023 року, час публікації 18:10 про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області», Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2021-11-11-016968-a, управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради повідомляє наступне на таке:
Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю робіт від 15.12.2021 № 124-12/21, укладеним з ТОВ «ГОСПОДАР-2», в тому числі, із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Станом на 20.02.2023 року за договором на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області» від 15.12.2021 року № 124-12/21 згідно акту №1 приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в від
22.12.2022 року частково виконані роботи з капітального ремонту внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ на суму 1 606 814,22 грн.
Генпідряднику ТОВ «Господар-2» листом від 15.02.2023 року № 98 надіслано проект додаткової угоди та повідомлено про розірвання договору №124-12/21 від 15.12.2021 року в зв’язку з висновком перевірки Держаудитслужби.
16.02.2023 року директор ТОВ «Господар-2» Пестов П.Є. особисто отримав лист та проект додаткової угоди про припинення зобов’язань за договором. Станом на 20.02.2023 року підписаної зі сторони ТОВ «Господар-2» додаткової угоди щодо припинення зобов’язань за договором немає.
В разі незгоди Генпідрядника щодо припинення зобов’язань за згодою сторін, управлінням будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради буде направлено повідомлення про розірвання договору в односторонньому порядку.
В той же час повідомляємо, що Замовник, з метою недопущення подібних помилок у подальшому, провів роз’яснювальну бесіду щодо дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, для врахування зауважень та запобігання порушення законодавства з питань публічних закупівель в подальшій роботі.
Крім того, Замовником заплановані кошти для навчання уповноважених осіб в 2023 році, для підвищення рівня знань, кваліфікації та професійних навичок, тому при наявності актуальних вебінарів або курсів підвищення кваліфікації в сфері публічних закупівель, уповноважені особи обов’язково будуть брати участь в них.
Також додатково повідомляємо, що причетні особи, якими були допущені порушення будуть притягнуті до відповідальності в частині зменшення премій.
Додаток: на 1 арк.
1. Лист №98 від 15.02.2023 (сканкопія у форматі pdf).
Дата публікації звіту:
20.02.2023 16:25
Запити/Пояснення
Номер:
7ead537b37e34592b5a751d990fe0609
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
25.01.2023 16:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків № 7, 7а по вулиці Молодіжна, № 22, 24 по проспекту Незалежності, № 6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
70334b8dae42424d846095504dda8dd3
Назва:
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 25 січня 2023 року час 16:56 год, ID моніторингу: UA-M-2023-01-24-000023
Дата опублікування:
30.01.2023 14:39
Опис:
ПРОТОКОЛ № 39
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
«30» січня 2023 року
1. Найменування замовника: Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 44354422.
3. Місцезнаходження замовника: 55001, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ,
вулиця Дружби Народів, 23 кабінет 87.
Відповідно абзацу 2 частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись Положенням про уповноважених осіб, що затверджене наказом управління будівництва та ремонтів від 07.07.2021 № 3-зг, для надання пояснення щодо прийнятих рішень на запит Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 25 січня 2023 року час 16:56 год, ID моніторингу: UA-M-2023-01-24-000023 у межах проведення моніторингу по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області», Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2021-11-11-016968-a
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення по суті запиту:
1) «Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?»
Відповідно до Програми капітального будівництва об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної інфраструктури Южноукраїнської міської територіальної громади на 2021-2025 роки в новій редакції (затверджена РМР від 22. 04. 2021 № 339) та розробленої проектно-кошторисної документації (Том1. Пояснювальна записка. 29/15-21-ПЗ; Генеральний план 29/15-21-ГП. Том 2. Проект організації будівництва 29/15-21-ПОБ, Том3. Зведений кошторисний розрахунок. 29/15-21-ЗК) та проведеної експертизи, рішенням Южноукраїнської міської ради від 23.09.2021 № 654 було виділено фінансування у сумі 4 711 780,00 грн. з міського бюджету громади.
Керуючись чинним законодавством (Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», Настанова з визначення вартості будівництва), відповідно до позитивного експертного звіту №304/21Д від 26.10.2021 на суму 4 657 168,00 грн., затвердженої проектно-кошторисної документації (Наказ № 22-зг від 09.11.2021) надано інформацію для внесення відомостей до річного плану закупівель.
Для проведення закупівлі за КПКВКМБ 1516030 КЕКВ 3132 по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області», відповідно до зведеного кошторисного розрахунку визначено очікувану вартість предмету закупівлі, за вирахуванням витрат на проектні роботи, проведення експертизи, здійснення авторського нагляду, коштів на утримання служби замовника (включаючи витрати на технічний нагляд) очікувана вартість була визначена у сумі 4 593 380,00 грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі здійснюються відповідно до відомостей обсягів робіт вищезазначеного проекту.
Згідно плану закупівель, UA-P-2021-10-07-012565-b вартість предмету закупівлі - 4 593 380,00 грн.
11.11.2021 року на електронному майданчику Прозорро було оголошено відкриті торги по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області», Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, з очікуваною вартістю 4 593 380,00 грн з ПДВ, ідентифікатор закупівлі: ID UA-2021-11-11-016968-a.
2) «Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.»
Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: Офіційний веб-сайт місто Южноукраїнськ- http://yu.mk.ua/show/78- Публічна інформація - Набори публічних даних- Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради - http://yu.mk.ua/uploads/files/cloud.php?file=2021/11/15/content/0ec6d07bf9fe0c1312b3b9be2f2c467c.pdf, ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ,ID: UA-2021-11-11-016968-a.
2.Надати необхідні документи згідно переліку в додатку.
3. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення.
Додаток: на 5-х арк.
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області», (сканкопія у форматі pdf);
2. Наказ № 22-зг від 09.11.2021 про затвердження ПКД (сканкопія у форматі pdf);
3. Експертний звіт № 304/21Д від 26.10.2021 (сканкопія у форматі pdf).
Уповноважена особа АЛЛА КРУК
Номер:
5e5c04d52c304dcf9b043d81a0b33a35
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
02.02.2023 11:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків № 7, 7а по вулиці Молодіжна, № 22, 24 по проспекту Незалежності, № 6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Додатковими угодами від 24.12.2021 № 1, від 29.04.2022 № 4, від 14.06.2022 № 5, від 31.08.2022 № 6, від 18.11.2022 № 7, від 20.12.2022 № 8 до договору про закупівлю робіт від 15.12.2021 № 124-12/21 (далі – Договір) змінено його істотні умови. Зокрема, додатковими угодами від 29.04.2022 № 4, від 14.06.2022 № 5, від 31.08.2022 № 6 та від 18.11.2022 № 7 продовжено дату закінчення робіт, а додатковими угодами від 24.12.2021 № 1 та від 20.12.2022 № 8 продовжено дату закінчення робіт, а також продовжено строк дії договору.
Відповідно до частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених в пунктах 1-8 частини п’ятої статті 41 Закону.
Відповідно до повідомлень про внесення змін до договору, оприлюднених в електронній системі закупівель відповідно 28.12.2021, 03.05.2022, 15.06.2022, 02.09.2022, 21.11.2022 та 22.12.2022 випадком для внесення змін вищевказаними додатковими угодами зазначено пункт 4 частини п’ятої статті 41 Закону.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин після укладання Договору, протягом дії яких одна із сторін не могла виконати свої зобов’язання, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань та укладання додаткових угод до Договору від 24.12.2021 № 1, від 29.04.2022 № 4, від 14.06.2022 № 5, від 31.08.2022 № 6, від 18.11.2022 № 7 та від 20.12.2022 № 8.
Крім того, надати листи Підрядника від 22.12.2021 № 505/1, від 27.04.2022 № 601, від 14.06.2022 № 630, від 30.08.2022 № 700, від 17.11.2022 № 773 та від 19.12.2022 № 804.
Разом з документами Замовник може надати пояснення щодо прийнятих рішень з вищезазначеного питання.
Документи, пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3015674acec440009774b44723ee04f8
Назва:
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 02 лютого 2023 року час 11:03 год, ID моніторингу: UA-M-2023-01-24-000023
Дата опублікування:
07.02.2023 11:25
Опис:
1. Надати пояснення по суті запиту:
«Додатковими угодами від 24.12.2021 № 1, від 29.04.2022 № 4, від 14.06.2022 № 5, від 31.08.2022 № 6, від 18.11.2022 № 7, від 20.12.2022 № 8 до договору про закупівлю робіт від 15.12.2021 № 124-12/21 (далі – Договір) змінено його істотні умови.
Зокрема, додатковими угодами від 29.04.2022 № 4, від 14.06.2022 № 5, від 31.08.2022 № 6 та від 18.11.2022 № 7 продовжено дату закінчення робіт, а додатковими угодами від 24.12.2021 № 1 та від 20.12.2022 № 8 продовжено дату закінчення робіт, а також продовжено строк дії договору. Відповідно до частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених в пунктах 1-8 частини п’ятої статті 41 Закону.
Відповідно до повідомлень про внесення змін до договору, оприлюднених в електронній системі закупівель відповідно 28.12.2021, 03.05.2022, 15.06.2022, 02.09.2022, 21.11.2022 та 22.12.2022 випадком для внесення змін вищевказаними додатковими угодами зазначено пункт 4 частини п’ятої статті 41 Закону.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин після укладання Договору, протягом дії яких одна із сторін не могла виконати свої зобов’язання, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань та укладання додаткових угод до Договору від 24.12.2021 № 1, від 29.04.2022 № 4, від 14.06.2022 № 5, від 31.08.2022 № 6, від 18.11.2022 № 7 та від 20.12.2022 № 8. Крім того, надати листи Підрядника від 22.12.2021 № 505/1, від 27.04.2022 № 601, від 14.06.2022 № 630, від 30.08.2022 № 700, від 17.11.2022 № 773 та від 19.12.2022 № 804».
Договір про закупівлю робіт № 124-12/21 по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області» (далі – Договір) було укладено 15.12.2021 року між Управлінням будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради (Замовник) та ТОВ «Господар-2» (Генпідрядник). Термін дії договору до 31.12.2021 року. Закінчення виконання робіт по договору було заплановано до 22 грудня 2022 року згідно календарного плану.
Відповідно пункту 2.4. Договору строки виконання робіт можуть змінюватися із внесенням відповідних змін у Договір у разі виникнення обставин, передбачених п. 19 Загальних умов.
Пунктом 19.1 Договору передбачено, що сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань за цим Договором, якщо це невиконання сталося внаслідок обставин непереборної сили, що виникли після укладення Договору внаслідок подій надзвичайного характеру, які Сторона не могла ні передбачити, ні запобігти їм розумними заходами (форс-мажор).
Крім того, пунктом 19.4 Договору передбачено, що настання форс-мажорних обставин збільшує термін виконання Договору на період їх дії.
Відповідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), у редакції, що діяла на момент укладання договору, істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання у разі продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Щодо обставин непереборної сили:
Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022, у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» постановлено ввести в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року станом на 30 діб. Продовження терміну дії воєнного стану на території України визначено змінами, внесеними згідно з Указів Президента України № 133/2022 від 14.03.2022; №259/2022 від 18.04.2022 року; №341/2022 від 17.05.2022 року;№573/2022 від 12.08.2022 року;№757/2022 від 07.11.2022 року.
Вказані обставини були визнанні Торгово-промисловою палатою України до надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин для Замовника та підтверджені листом від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1.
Щодо виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, то відповідно до роз’яснень Мінекономрозвитку від 24.11.2020 року щодо даної підстави зазначається наступне: «Форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства. Водночас, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливе у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку».
Крім того, відповідно до статті 117 Постанови КМУ від 01.08.2005 року №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» внесення змін у договір підряду чи його розірвання допускається тільки за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором підряду або законом. Уразі відсутності такої згоди заінтересована сторона має право звернутися до суду. Внесення змін у договір підряду оформлюється додатковою угодою, про що робиться застереження у договорі підряду.
Об’єктивними обставинами для внесення змін до Договору № 124-12/21 від 15.12.2021 про закупівлю робіт по об’єкту – «Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області», щодо продовження строку виконання зобов’язань для виконання робіт, які вказані:
в додатковій угоді №1 від 24.12.2021 до договору № 124-12/21 від 15.12.2021 року є:
Лист підрядної організації ТОВ «Господар-2» № 505/1 від 22.12.2021 року, щодо продовження терміну виконання робіт в зв’язку із різким погіршенням погодних умов та закінченням бюджетного року;
Інформацію про наявні несприятливі погодні умови на території міста Южноукраїнська протягом грудня 2021 року можна взяти з інтернет-ресурсу.
в додатковій угоді №4 від 29.04.2022 до договору № 124-12/21 від 15.12.2021 року є:
Лист підрядної організації ТОВ «Господар-2» № 601 від 27.04.2022 року, з проханням подовжити термін виконання робіт по об’єкту до 15.06.2022 року, у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, яка вплинула на різні обставини: постійні повітряні тривоги про ракетну небезпеку, періодичні вимкнення від електропостачання за графіком, порушення логістики, критична ситуація в наявності необхідних матеріалів та обладнання, інше.
в додатковій угоді №5 від 14.06.2022 до договору № 124-12/21 від 15.12.2021 року є:
Лист підрядної організації ТОВ «Господар-2» № 630 від 14.06.2022 року, з проханням подовжити термін виконання робіт по об’єкту до 31.08.2022 року, у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, яка вплинула на різні обставини: постійні повітряні тривоги про ракетну небезпеку, періодичні вимкнення від електропостачання за графіком, порушення логістики, критична ситуація в наявності необхідних матеріалів та обладнання, інше.
в додатковій угоді №6 від 31.08.2022 до договору № 124-12/21 від 15.12.2021 року є:
Лист підрядної організації ТОВ «Господар-2» № 700 від 30.08.2022 року, з проханням подовжити термін виконання робіт по об’єкту до 21.11.2022 року, у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, яка вплинула на різні обставини: постійні повітряні тривоги про ракетну небезпеку, періодичні вимкнення від електропостачання за графіком, порушення логістики, критична ситуація в наявності необхідних матеріалів та обладнання, інше.
в додатковій угоді №7 від 18.11.2022 до договору № 124-12/21 від 15.12.2021 року є:
Лист підрядної організації ТОВ «Господар-2» № 773 від 17.11.2022 року, з проханням подовжити термін виконання робіт по об’єкту до 20.12.2022 року, у зв’язку із затримкою постачання будівельних матеріалів для виконання робіт по вищезазначеному об’єкту;
в додатковій угоді №8 від 20.12.2022 до договору № 124-12/21 від 15.12.2021 року є:
Лист підрядної організації ТОВ «Господар-2» № 804 від 19.12.2022 року, з проханням подовжити термін виконання робіт по об’єкту до 28.02.2023 року, у зв’язку із затримкою постачання будівельних матеріалів для виконання робіт по вищезазначеному об’єкту а також закінчення бюджетного року.
Отже, враховуючи вищевикладене, вважаємо листи Генпідрядника від 22.12.2021 № 505/1, від 27.04.2022 № 601, від 14.06.2022 № 630, від 30.08.2022 № 700, від 17.11.2022 № 773 та від 19.12.2022 № 804 є документами, в яких зазначено об’єктивні обставини для продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт. Таким чином, Замовником у повному обсязі дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Так як, укладення договорів про закупівлю є обов’язковим за результатами процедур, проведених відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-IX, то бюджетні зобов’язання за такими договорами про закупівлю розпорядники та одержувачі бюджетних коштів, реєструють в органах Державної казначейської служби України відповідно до вимог Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309, у межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами (планами використання бюджетних коштів) відповідно до статті 48 Бюджетного кодексу України.
Згідно Статті 48. Бюджетного кодексу України «Взяття бюджетних зобов'язань»
1. Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, узятих на облік органами Казначейства України.)
Відповідно п. 1 статті 3 Бюджетного кодексу України «Бюджетний період»
1. Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду.
Відповідно рішення Виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради від 02.11.2022 року № 302 «Про внесення змін до бюджету Южноукраїнської міської територіальної громади на 2022 рік», було здійснено вивільнення коштів в зв’язку із закінченням бюджетного року.
Додатковою угодою № 8 від 20.12. 2022 року до договору про закупівлю робіт № 124-12/21 по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області», було продовжено строк виконання юридичних зобов’язань для виконання робіт, які не є завершені. В наступному 2023 бюджетному році бюджетні зобов’язання будуть поновлені за умови виділення коштів.
Також додатково повідомляємо, що про граничні рівні споживання електроенергії та графіки стабілізаційних/аварійних вимкнень та знеструмлення об’єктів на території громади, та повідомлення щодо повітряної тривоги про ракетну небезпеку, оприлюднено на сайті Южноукраїнської міської ради за посиланням: головна сторінка – новини міста, http://yu.mk.ua/news/show/.
2.Надати необхідні документи згідно переліку в додатку.
3. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення.
Додаток: на 34-х арк.
1. Додаткова угода від 24.12.2021 № 1 (сканкопія у форматі pdf), 1 арк.;
2. Додаток №2 (календарний план) до Додаткової угоди від 24.12.2021 № 1 (сканкопії у форматі pdf), 4 арк;
3. Лист № 505/1 від 22.12.2022 (сканкопії у форматі pdf), 1 арк;
4. Додаткова угода від 29.04.2022 № 4 (сканкопія у форматі pdf), 1 арк.;
5. Додаток №2 (календарний план) до Додаткової угоди від 29.04.2022 № 4 (сканкопії у форматі pdf), 3 арк;
6. Лист № 601 від 27.04.2022 (сканкопії у форматі pdf), 1 арк;
7. Додаткова угода від 14.06.2022 № 5 (сканкопія у форматі pdf), 1 арк.;
8. Додаток №2 (календарний план) до Додаткової угоди від 14.06.2022 № 5 (сканкопії у форматі pdf), 3 арк;
9. Лист № 630 від 14.06.2022 (сканкопії у форматі pdf), 1 арк;
10. Додаткова угода від 31.08.2022 № 6 (сканкопія у форматі pdf), 1 арк.;
11. Додаток №2 (календарний план) до Додаткової угоди від 31.08.2022 № 6 (сканкопії у форматі pdf), 4 арк;
12. Лист № 700 від 30.08.2022 (сканкопії у форматі pdf), 1 арк;
13. Додаткова угода від 18.11.2022 № 7 (сканкопія у форматі pdf), 1 арк.;
14. Додаток №2 (календарний план) до Додаткової угоди від 18.11.2022 № 7 (сканкопії у форматі pdf), 4 арк;
15. Лист № 773 від 17.11.2022 (сканкопії у форматі pdf), 1 арк;
16.Додаткова угода від 20.12.2022 № 8 (сканкопія у форматі pdf), 1 арк.;
17. Додаток №2 (календарний план) до Додаткової угоди від 20.12.2022 № 8 (сканкопії у форматі pdf), 4 арк;
18. Лист № 804 від 19.12.2022 (сканкопії у форматі pdf), 1 арк;