• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівельні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт операційного блоку та відділення анестезіології з ліжками для інтенсивної терапії із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

9 016 998.81 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 084.99 UAH
Номер: 101a7755d07b455f9fbfcbc580812671
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-23-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 24.05.2022 09:32 - 16.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.05.2022 № 150 Київ Про здійснення моніторингу закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 23.05.2022 № 150 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу 14. UA-2021-11-11-016309-a Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради 9 016 998,81 Будівельні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт операційного блоку та відділення анестезіології з ліжками для інтенсивної терапії із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 681-46-81, gomergomer95@hotmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 11.11.2021, тендерну пропозицію ТОВ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" (далі – Переможець), протокол розгляду тендерної пропозиції від 30.11.2021, повідомлення про намір укласти договір від 01.12.2021, договір від 13.12.2021 № 172/21-413, додаткова угода від 30.12.2021 № 1, відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю від 30.05.2022 та 03.06.2022. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Відповідно до пункту 1.1 Додатку 1 Тендерної документації учасники мають надати документи, які підтверджують їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме довідку у довільній формі про наявність будівельної техніки, обладнання та матеріально-технічної бази, яке буде залучене для виконання робіт. Відповідно до пункту 1.4 Додатку 1 Тендерної документації в підтвердження інформації, зазначеної в довідці згідно вимог пункту 1.1 на кожну одиницю будівельної техніки учасник надає копії свідоцтв державного зразка щодо реєстрації техніки. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації – інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Переможцем у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність будівельної техніки, обладнання та матеріально-технічної бази, яке буде залучене для виконання робіт від 29.11.2021 № 29/11-33, у якій в рядку 6 та 7 розділу «Інформації щодо наявності будівельної техніки» зазначено наявність двох спеціалізованих вантажних - спеціалізованих самоскида КАМАЗ 5410. На підтвердження вищезазначеного Переможцем надано два свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, а саме спеціалізованого вантажного спеціалізованого самоскида КАМАЗА 5410, проте обидва свідоцтва ідентичні та мають однакові реєстраційні номери – BX7915CH та однакові серійні номери свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів - CXI 218663, що свідчить про те, що підтверджуючий документ наданий лише на один автомобіль. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, а уклав з ним договір від 13.12.2021 № 172/21-413 на загальну 8 963 289,69 грн. Вищевказане призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 11 статті 29 та пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесені зміни до договору – порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 17.06.2022 13:42 - 06.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.06.2022 13:42

Оскарження висновку в суді

Опис: 05.07.2022 Замовником подано до Окружного адміністративного суду м. Києва позовну заявупро визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-11-016309-a від 17.06.2022.
Дата публікації: 05.07.2022 13:22
Дата відкриття провадження: 11.08.2022 00:00
Номер відкриття провадження: 640/10173/22

Запити/Пояснення