-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
79710000-4 охоронні послуги (охорона парків)
Завершена
9 110 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 552.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 45 552.00 UAH
Номер:
9d3e7f69061744cc97c8513fbc075449
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-11-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2022 00:00
Період моніторингу:
11.11.2022 13:10 - 03.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.11.2022 № 30-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 11.11.2022 № 30-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-11-11-012756-a 11.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1» та ТОВ «ОК» КАРДИНАЛ» встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 та абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог частини шістнадцятої статті 29 та абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2022 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПАРК КУЛЬТУРИ І ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи № 111 від 11.11.2021; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ОК» КАРДИНАЛ» (далі – ТОВ «ОК» КАРДИНАЛ») та «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1» (далі – ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протокол уповноваженої особи щодо прийняття рішення про визначення переможцем ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1» від 28.12.2021 року №125; повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2021 року; договір підряду №1 від 10.01.2022 року; додаткова угода №1 від 10.01.2022; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 15.11.2022 року.
Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником оприлюднена вимога щодо усунення невідповідностей виявлених в тендерній пропозиції учасника ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1», а саме: відповідно до пункту п’ятого Розділу 3 тендерної документації, Замовником, відповідно до статті 16 Закону № 922-VIII, установлено кваліфікаційні критерії: на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід учасники подають, як частину пропозиції, зокрема, документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду для охоронника, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, проте зазначеним учасником Учасник не надав сертифікати Улановського М.М.
На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники подають, як частину пропозиції, зокрема: для учасників, які не зареєстровані в м. Кривому Розі, довідку в довільній формі про наявність в м.Кривому Розі структурного підрозділу, філіалу та/або офісу тощо із зазначенням адреси такого структурного підрозділу, філіалу та/або офісу, копію документів, що підтверджують право учасника на володіння чи користування таким приміщенням. Учасник не надав договір оренди приміщення № 188 від 01.11.2021 року.
Разом з тим, Замовником оприлюднена вимога щодо усунення невідповідностей виявлених в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ОК» КАРДИНАЛ», а саме: відповідно до пункту п’ятого Розділу 3 Тендерної документації, Замовником , відповідно до статті 16 Закону № 922-VIII, установлено кваліфікаційні критерії на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід учасники подають, як частину пропозиції, зокрема, у складі тендерної пропозиції необхідно надати скановані оригінали або копії посвідчення з підписом керівника суб'єкта охоронної діяльності, в якому зазначаються прізвище, ім'я, по батькові особи, яка належить до персоналу охорони, дата видачі і термін дії посвідчення та міститься фотокартка особи, якій видано посвідчення, на кожного працівника (персоналу охорони). Учасник не надав посвідчення Гусака В.М.
Враховуючи викладене, в ході моніторингу встановлено, що учасниками ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1» та ТОВ «ОК» КАРДИНАЛ» документально не підтверджено (в повному обсязі) кваліфікаційні критерії щодо наявності працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, та наявності матеріально-технічної бази у спосіб, встановлений Замовником у тендерній документації та який би в повній мірі відповідав вимогам Замовника, а саме:
- в складі тендерної пропозиції ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1» не надано сертифікати Улановського М.М., та договір оренди приміщення №188 від 01.11.2021 року;
- в складі тендерної пропозиції ТОВ «ОК» КАРДИНАЛ» не надано посвідчення Гусака В.М.
При цьому, частиною шістнадцятою статті 29 Закону № 922-VIII визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону № 922-VIII; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій.
Проте, аналізом розміщеного в електронній системі закупівель повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей встановлено, що Замовник установив учасникам ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1» та ТОВ «ОК» КАРДИНАЛ» вимоги про усунення невідповідностей, що передбачає надання документів відсутніх у складі тендерної пропозиції учасника, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону № 922-VIII.
Згідно абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону №922-VIII.
З огляду на зазначене, тендерні пропозиції ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1» та ТОВ «ОК» КАРДИНАЛ» підлягали відхиленню у відповідності до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей.
Враховуючи наведене, Замовником в порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII не відхилено учасників ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1» та ТОВ «ОК» КАРДИНАЛ», які не відповідали кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону №922-VIII, а визначено серед них переможця торгів та за результатами процедури закупівлі, проведеної з порушенням законодавства у сфері закупівель, укладено з ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1» договір №1 від 10.01.2022 на загальну суму 8 933 886,00 гривень.
Також в ході моніторингу встановлено, що пунктом п’ятим Розділу 3 тендерної документації Замовника передбачено подання документів, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронця, (відповідно до Додатку 3 або 8 до п.2.16 Порядку, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 №246), дійсних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (13 грудня 2021 ).
Проте, учасником ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1» у складі тендерної пропозиції надано документи (файл «МВС-НАРК-ПСИХ.pdf») на Жогло Р.С. (Картка працівника, який підлягає попередньому (періодичним) медичному огляду), які дійсні до 21.04.2021 року, що не відповідає вищезазначеним вимогам тендерної документації.
Слід зауважити, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1» не було виявлено вищеописану невідповідність та не надано вимогу про усунення невідповідностей виявлених в тендерній пропозиції зазначеного учасника (повідомлення). Водночас, зазначеним учасником після кінцевої дати подання тендерних пропозицій (13 грудня 2021), самостійно завантажено 16 грудня 2021 року (файл «Жогло МЕД.PDF»), які без відповідної вимоги Замовника не вважаються складовими тендерної пропозиції у розумінні Закону № 922-VIII та не враховуються Замовником під час розгляду тендерної пропозиції.
Однак, Замовником в порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону №922-VIII не розміщено повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником на підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону № 922-VIII, що спричинило порушення абзаців другого та третього пункту першого статті 31 Закону, а саме визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII у спосіб, встановлений у тендерній документації
Слід зазначити, що відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону №922-VIII тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень:
01.12.2022 10:42 - 16.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.12.2022 10:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Керівником Комунального підприємства "Парк культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького" Криворізької міської ради розглянуто висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, щодо закупівлі UA-2021-11-11-012756-а. З огляду на виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель і на виконання обов’язку про проведення заходів направлених на недопущення таких порушень в подальшому, повідомляємо про проведену роботу стосовно попередження таких порушень.
1. Було враховано порушення законодавства у сфері публічних закупівель та проведено роз’яснювальну роботу з працівником підприємства уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель, згідно з ЗУ "Про публічні закупівлі"
2. З метою підвищення кваліфікації уповноваженої особи КП "Парк КіВ ім. Б. Хмельницького" КМР у сфері публічних закупівель проведено навчання безпосередньо на підприємстві та на 2023 рік закладено кошти на річну підписку електронного та паперового журналу Радник, а також закладено кошти на семінар навчання підвищення кваліфікації уповноваженої особи з питань застосування законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, на підставі висновку, щодо усунення виявлених порушень, було проведено відповідні заходи направлені на недопущення таких порушень у сфері публічних закупівель в подальшому.
Дата публікації звіту:
08.12.2022 09:48
Запити/Пояснення
Номер:
094e96d1fd2f41fb87dd99c11ad7dd0d
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
11.11.2022 14:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «79710000-4 охоронні послуги (охорона парків)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-11-012756-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
d1b0d40bfba04dfeb87deaf5e7c2c323
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
15.11.2022 15:24
Опис:
З метою охорони території парків міста та враховуючи видатки бюджету Криворізької міської територіальної громади, Комунальним підприємством «Парк культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького» Криворізької міської ради здійснено закупівлю з надання охоронних послуг на 5 парків міста ( Парк культури і відпочинку імені Богдана Хмельницького, 1-а частина парку імені Федора Мершавцева, 2-а Частина імені Федора Мершавцева, Парк Героїв, Дитячий парк імені Юрія Гагаріна), шляхом несення регулярного обходу територій.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
було визначено на підставі відповідних нормативно правових актів чинного законодавства України, в тому числі: Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про охоронну діяльність», «Про охорону праці»; наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62 «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості», постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 №97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, Правилами благоустрою в місті Кривому Розі, затверджених рішенням міської ради від 21.10.2015 №4038, листа Всеукраїнського об'єднання організацій роботодавців охоронної галузі “Федерація професіоналів безпеки» «Про мінімальний рівень вартості послуг охорони».
Очікувану вартість розраховано з урахуванням фактичних витрат минулих періодів, індексу інфляції та підвищення мінімальної заробітної плати.
У тендерній документації містилася вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту». Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу.