-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вул. Макогона в м. Івано-Франківську. Коригування
Категорія Замовника - орган місцевого самоврядування
Завершена
4 960 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 50 000.00 UAH
Номер:
9c6511d720c242d68ea40b7c5e151fe4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-03-31-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.03.2022 00:00
Період моніторингу:
31.03.2022 13:01 - 22.04.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
30.03.2022 № 124
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.03.2022 № 124
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2021-11-11-011377-а
11.11.2021 УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНОФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 05397574) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), (далі – Постанова №710) відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) UA-P-2021-11-11-004392-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від «11» листопада 2021 року), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендеру пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР» (далі – ТОВ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР»), повідомлення про намір укласти договір від 01.12.2021, договір від 14.12.2021 №36-21, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 05.04.2022 та від 11.04.2022.
Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі за номером ID: UA-2021-11-11-011377-a встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерна пропозиція учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Період усунення порушень:
25.04.2022 17:38 - 29.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2022 17:38
Запити/Пояснення
Номер:
5e19771d06cd4e3abc01442e5475bef5
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.04.2022 16:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.04.2022 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
09dad2c47da04ddd9e1c92f210cadb4d
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
05.04.2022 14:43
Опис:
Станом на дату оголошення закупівлі розмір бюджетних призначень на 2021 рік складає 100 000 грн 00 коп. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до рішення Івано-Франківської міської ради від 24.12.2020 року №364-3 «Про бюджет Івано-Франківської міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проєктно-кошторисної документації та Експертного звіту по об’єкту Закупівлі та зазначені в Додатку 3 Тендерної документації закупівлі в електронній системі закупівель PROZORRO UA-2021-11-11-011377-a.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування: https://www.mvk.if.ua/obgrzak
Номер:
6ffa9a6e6f7a4f66a523ee42c270f6c5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.04.2022 17:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.04.2022 00:00
Опис:
Питання 2 у файлі