-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Газове паливо (природний газ)
Торги відмінено
314 526.00
UAH з ПДВ
Номер:
aea4df2d9f1643e6a38abb8cc0eac3ca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-15-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.11.2021 00:00
Період моніторингу:
15.11.2021 16:30 - 07.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.11.2021 №656
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олександр СЕМЕНЮК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 15.11.2021 №656
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2021-11-11-001499-b 11.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в річному плані установлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління соціального захисту населення Жмеринської районної державної адміністрації (далі – Замовник), протокол засідання тендерного комітету від 18 жовтня 2021 року №7 та від 18 листопада №8, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10 листопада 2021 року №8, повідомлення про намір укласти договір від 11 листопада 2021 року, пояснення від 18 листопада 2021 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону опублікований в електронній системі закупівель річний план (UA-P-2021-11-11-000279-b) не містить інформації щодо коду економічної класифікації видатків бюджету.
Крім того, установлено, що у повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі, Замовником зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 3 частини другої статті 40 Закону, а саме: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендерів.
Згідно з пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Однак, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі, не містить експертних, нормативних, технічних та інших документів, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 3 частини другої статті 40 Закону, а саме: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера, чим порушено вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону
Поряд з цим, установлено, що на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893 (далі – Порядок №1082) в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Водночас, Замовником в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі, зазначено код ДК 021:2015: 09120000-6 — «Газове паливо», тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступну позицію щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: ДК 021:2015 – 09123000-7 «Природний газ».
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником 18 листопада 2021 року (протокол засідання тендерного комітету від 18 листопада 2021 року №8) процедуру закупівлю відмінено.
Період усунення порушень:
23.11.2021 13:14 - 08.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.11.2021 13:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Помилки по Вашим зауваженням по закупівля UA-2021-11-11-001499-b, від 11.11.2021року, будуть усуненні, шляхом відміни закупівлі.
Дата публікації звіту:
24.11.2021 11:42
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення, шляхом відміни переговорної процедури закупівлі.
Дата публікації:
24.11.2021 11:55
Запити/Пояснення
Номер:
9656e7e6080b40d0b6fae412a5acd618
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.11.2021 17:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-11-001499-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або на офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документів (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 3 частини другої статті 40 Закону?
3. З яких причин у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю природного газу, в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.