-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція дитячого майданчика на вул. 2000-річчя Різдва Христового в м. Івано-Франківську. Коригування
Категорія Замовника - орган місцевого самоврядування
Завершена
2 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 15 000.00 UAH
Номер:
84cd37e86b1f4a7b8384a32873332efe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-23-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.08.2022 00:00
Період моніторингу:
23.08.2022 12:46 - 14.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.07.2022 № 24
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
ідповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 22.08.2022 № 24
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2021-11-11-002997-a 11.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету протокол від 10.11.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Сидор Уляна Володимирівна (далі – ФОП Сидор Уляна Володимирівна), протокол засідання тендерного комітету від 02.12.2021, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 02.12.2021, договір про закупівлю робіт по об’єкту від 21.12.2021 № 3921, укладений Замовником з ФОП Сидор Уляна Володимирівна (далі - Договір), пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 01.09.2022.
Період усунення порушень:
09.09.2022 12:00 - 15.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
09.09.2022 12:00
Запити/Пояснення
Номер:
87a55afa036c43acb42a8cfb426f9654
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.08.2022 13:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів «Реконструкція дитячого майданчика на вул. 2000-річчя Різдва Христового в м. Івано-Франківську. Коригування», ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, очікуваною вартістю 2 700 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-11-002997-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b09ca3434ba64e9ebbdd869f08748560
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
01.09.2022 09:57
Опис:
Станом на дату оголошення закупівлі розмір бюджетних призначень на 2021 рік складає 100 тис. грн 00 коп. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до рішення Івано-Франківської міської ради від 24.12.2020 року №364-3 «Про бюджет Івано-Франківської міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами):
http://www.namvk.if.ua/dt/525713/
http://www.namvk.if.ua/dt/610061/
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість визначено відповідно до проєктно-кошторисної документації та експертного звіту по об’єкту Закупівлі (UA-2021-11-11-002997-a) та зазначені в Додатку 3 Тендерної документації в електронній системі закупівель PROZORRO.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за посиланням: https://www.mvk.if.ua/obgrzak/54180