-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Колійні ящики Код ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Джерело фінансування – бюджетні кошти. Для реалізації проекту «Реконструкція споруд залізниці з електрифікацією дільниці Черкаси - імені Т. Шевченка регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» у Черкаській області» Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: згідно п. 2,3 Розділу III Тендерної документації.
Завершена
2 420 600.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 103.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 103.00 UAH
Номер:
78d06cd0f1cc496b90888486a2dc8ce3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-14-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2022 00:00
Період моніторингу:
14.10.2022 15:52 - 04.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
14.10.2022 № 299
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 14.10.2022 № 299
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2021-11-10-003634-b
10.11.2021 Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, повноти та своєчасності відображення інформації, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Закон №922), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання додаткової угоди до договору та її оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
Регіональної філії "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" (далі Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-10-08-001285-c ), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна документація, яка затверджена протокольним рішенням тендерного комітету із закупівлі матеріально-технічних ресурсів та продуктів харчування замовника (протокол від 26.10.2021 року №2183), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА", протокольне тендерного комітету замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА" від 02.12.2021 №2525, скарга ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА", рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.12.2021 року № 28041-р/пк-пз (далі Орган оскарження), тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЕКСІМ", протокольне рішення щодо визначення переможця від 07.12.2021 №2535, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 06.01.2022 № ОД/НХ-22-01-НЮ (далі - Договір), додаткова угода до Договору від 31.01.2022 №1.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Органом оскарження не здійснювався.
Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі за номером ID: UA-2021-11-10-003634-b встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, застосування процедури відкритих торгів відповідає вимогам, визначених у Законі №922.
Період усунення порушень:
26.10.2022 16:48 - 31.10.2022 23:00
Дата публікації висновку:
26.10.2022 16:48
Запити/Пояснення
Номер:
177ee78d35384195b9676abc0ef95dd8
Назва:
Питання до пояснення
Дата опублікування:
20.10.2022 08:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2022 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
d9adea4cd27846f2818d254fc38426bd
Назва:
щодо заданих питань у межах проведення моніторингу UA-M-2022-10-14-000066 від 14.10.2022
Дата опублікування:
20.10.2022 14:20
Опис:
ПОЯСНЕННЯ щодо заданих питань
у межах проведення моніторингу
UA-M-2022-10-14-000066
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПОЯСНЕННЯ на Запит про надання пояснень у ході моніторингу закупівлі UA-2021-11-10-003634-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ).
1.Чому Замовником здійснено закупівлю не у відповідності до річного плану?
Згідно вищенаведеного питання запиту ДАСУ надаємо пояснення:
На електронному майданчику «smarttender.biz» PROZOPO оприлюднено річний план закупівель UA-P-2021-10-08-001285-с на суму 2 904 720,00 гривень з урахування ПДВ.
Торги оголошено на суму 2 420 600,00 гривень без урахування ПДВ, з урахуванням ПДВ сума складає 2 904 720,00 гривень.
Заступник начальника служби організації
та проведення закупівель Дмитро ТЮРІН