-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Ремонтно-реставраційні роботи будівлі КНП "Міська лікарня №5" Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Троїцька, 37 (пам'ятка архітектури та містобудування місцевого значення)»
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Завершена
10 690 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 453.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 53 453.00 UAH
Номер:
96c701974fe74281ba8ba38b77852407
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-14-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2022 00:00
Період моніторингу:
14.11.2022 11:08 - 06.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.11.2022 № 46-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 10.11.2022 № 46-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-11-10-016399-a від 10.11.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зміни), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 03.12.2021 №82Т/-3), скарга ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ від 17.11.2021 номер вимоги: UA-2021-11-10-016399-a.a1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 29.11.2021 №26581-р/пк-пз, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 15.12.2021 №82/Т-4, від 17.12.2021 №82/Т-5, тендерні пропозиції ТОВ «Компанiя екстер'єр-дизайн товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю», ТОВ Укрспецпроект, приватного акціонерного товариства «Ремонтно-будівельна дільниця «Одесголовпостач» (далі – ПАТ «Ремонтно-будівельна дільниця «Одесголовпостач»), повідомлення про намір укласти договір від 17.12.2021, договір від 29.12.2021 №107-21/П укладений з ПАТ «Ремонтно-будівельна дільниця «Одесголовпостач», звіт про результати проведення процедури закупівлі від 30.12.2021, пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління).
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Проте, Замовником у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Норма частини другої статті 22 Закону є імперативною, а отже обов’язковою для виконання Замовником.
Таким чином, вказана вимога тендерної документації не відповідає пункту 11 частини другої статті 22 Закону, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
29.11.2022 11:22 - 14.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2022 11:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління капітального будівництва Одеської міської ради повідомляє, зауваження які виникли в ході моніторингу будуть в подальшому враховані в роботі, при складанні тендерної документації.
Дата публікації звіту:
05.12.2022 13:08
Запити/Пояснення
Номер:
eabfe16ee40f4cdfa2ddc4cb3c8628fa
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.11.2022 09:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ремонтно-реставраційної роботи будівлі КНП "Міська лікарня №5" Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Троїцька, 37 (пам'ятка архітектури та містобудування місцевого значення) код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-10-016399-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5311f75a2551470287d7cfb656539d5e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.11.2022 15:36
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі КНП "Міська лікарня №5" Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Троїцька, 37 (пам'ятка архітектури та містобудування місцевого значення)», надаємо наступну інформацію, та документи.
1.Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157 «Про призначення управління капітального будівництва Одеської міської ради єдиним замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них). Також Рішення Одеської міської ради 24.12.2020 року № 13-VІIІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2021 рік», управлінню капітального будівництва Одеської міської ради, виділено кошти з бюджету м. Одеси, рішення знаходиться у вільному доступі на сайті м. Одеси (https://omr.gov.ua/). Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради проведено відкриті торги.
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управління капітального будівництва Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157. Управління капітального будівництва Одеської міської ради призначено замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них).
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер тає не обов’язковим.
Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020.https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/. Згідно даного розпорядження у Управління капітального будівництва Одеської міської ради відсутній обов’язок щодо оприлюднення та не має саме можливості оприлюднення на сайті Одеської міської ради
Додатки:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- - Експертний висновок, виданий ДП «Укрдержбудекспертиза» в Одеській області від 05.11.2021 року № 16-1059/01-21.
Номер:
fe8ef1ce368d41e8b70abfb68cc33707
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2022 15:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ремонтно-реставраційної роботи будівлі КНП "Міська лікарня №5" Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Троїцька, 37 (пам'ятка архітектури та містобудування місцевого значення) код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-10-016399-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до вимог пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою* Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю. Строк дії забезпечення відповідно до строку дії договору.
Яким чином переможець торгів приватне акціонерне товариство «Ремонтно-будівельна дільниця» Одесголовпостач» виконав вимогу щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю з врахуванням змін, внесених Додатковою угодою від 28.02.2022 №2 до Договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 29.12.2021 №107-21/11?
Надати пояснення та документальне підтвердження внесення забезпечення виконання договору з врахуванням внесених змін до вищевказаного Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
716c74e42e6344d49bc9dd0fdafaf159
Назва:
Інформація
Дата опублікування:
25.11.2022 11:55
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі КНП "Міська лікарня №5" Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Троїцька, 37 (пам'ятка архітектури та містобудування місцевого значення)», надаємо наступну інформацію, та документи. Переможцем торгів приватним акціонерним товариством «Ремонтно-будівельна дільниця» Одесголовпостач», надано платіжне доручення щодо забезпечення виконання договору від 23 грудня 2021 року № 334. Дані кошти перераховані та знаходяться протягом дії Договору на рахунку Замовника.
Розділом VI. Права і обов’язки Сторін Договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти № 107-21/П від 29.12.2021р., п.6.1.4. передбачено, що Замовник зобов'язаний Повернути Підряднику Забезпечення виконання договору протягом п’яти банківських днів у разі:
- виконання Підрядником умов Договору (днем настання обставини виконання Договору вважається дата укладання відповідної додаткової угоди до Договору про повне виконання взятих на себе зобов’язань);
- визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору про закупівлю недійсними;
- у інших випадках, передбачених законодавством.
Зміни, що внесені Додатковою угодою від 28.02.2022 №2 до Договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 29.12.2021 №107-21/П, жодним чином не впливають на зобов’язання Замовника щодо повернення забезпечення виконання договору, оскільки строк дії забезпечення відповідно до строку дії договору. Також, Підрядник даною Додатковою угодою від 28.02.2022 №2 до Договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 29.12.2021 №107-21/П , підтверджує зобов’язання щодо продовження строку дії договору, отож всі зобов’язання згідно умов Договору є діючими та продовженими. Вимога про надання забезпечення є виконаною та діючою в силу положень Договору.
Додатково повідомляємо, що Замовником не оприлюднено пояснення протягом трьох робочих днів у зв’язку з відсутністю технічної можливості,а саме відсутністю світла та інтернету. Просимо віднестися з розумінням.
Додаток: - платіжне доручення від 23 грудня 2021 року № 334
Номер:
af364b3d675645f6b62791661da81fca
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2022 16:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ремонтно-реставраційної роботи будівлі КНП «Міська лікарня №5» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Троїцька, 37 (пам'ятка архітектури та містобудування місцевого значення) код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-10-016399-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено 01 березня 2022 року Додаткову угоду від 28.02.2022 №2 до Договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 29.12.2021 №107-21/11.
Чи були Замовником внесені ще зміни до вказаного договору за період дії з 29.12.2021 по 14.11.2022? Якщо так, то надати пояснення та документальне підтвердження, зокрема скановані копії всіх додаткових угод до договору закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.