• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лікарські засоби за кодом ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (МНН: Цефтазидим (Ceftazidime); Левофлоксацин (Levofloxacin); Цефтріаксон (Ceftriaxone); Ондансетрон (Ondansetron); Маніт (Mannitol); Лінезолід (linezolid); Бупівакаїн (Bupivacaine); Ципрофлоксацин (Ciprofloxacin); Метронідазол (Metronidazole); Флуконазол (Fluconazole); Метамізол натрію (Мetamizole sodium); Теофілін (Theophylline); Розчин для корекції електролітного балансу (натрію хлориду 8,6 мг; калію хлориду 0,3 мг; кальцію хлориду дигідрату 0,24 мг) (Electrolytes); Транексамова кислота (Tranexamic acid); Натрію хлорид (Sodium chloride); Натрію хлорид (Sodium chloride); Гідроксиетилкрохмаль (Hydroxyethylstarch); Парацетамол (Paracetamol); Натрію гідрокарбонат (Sodium bicarbonate); Цефепім (Cefepime); Магнію сульфат (Magnesium sulfate); Ацетилцистеин (Acetylcysteine); Калію хлорид (Potassium chloride); Розчини для коррекції водного,електролітного та кислотно-основного балансу (Electrolytes with carbohydrates); Глюкоза (Glucose); Глюкоза (Glucose))

Детальна інформація щодо кількості, форми випуску, дозування, одиниць виміру, викладена у Додатку 5 до тендерної документації. Замовник в оголошенні зазначає кількість товару в упаковці, визначену за кількістю одиниць (табл., амп., фл.) в упаковці. З огляду на те, що Замовник не обмежує право Учасника надати в тендерній пропозиції іншу форму фасування товару, ніж ту, що визначена в тендерній документації, то кількість упаковок запропонована Учасником може відрізнятися від кількості упаковок в тендерній документації, але повинна відповідати кількості (в перерахунку в таблетки, ампули, флакони), зазначеній в тендерній документації з дотриманням умов дозування

Завершена

758 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 790.00 UAH
Номер: e9b584ce6b9d4a2a99904cfb4f31e50e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-04-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.08.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 04.08.2022 10:00 - 26.08.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.08.2022 № 161 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 50 UA-2021-11-10-002381-b 10.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, роз`яснення до процедури, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕНТА. ЛТД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), роз`яснення до процедури, протокол розкриття тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Криворізька міська лікарня №5» Криворізької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 10.11.2021, роз`яснення до процедури, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕНТА. ЛТД» (далі – ТОВ «ВЕНТА. ЛТД»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.11.2021, повідомлення про намір укласти договір від 01.12.2021, договір від 13.12.2021 № 6, додаткова угода від 12.04.2022 №1 до договору, пояснення Замовника на запити Держаудитслужби, отримані 12.08.2022 та 19.08.2022 через електронну систему закупівель. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 16.08.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформацію та підтвердних документів щодо виконання договору від 13.12.2021 № 6 в частині постачання та здійснення розрахунків. Однак, Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень не надав інформацію та підтвердні документи в частині здійснення розрахунків за договором від 13.12.2021 № 6, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Відповідно до виписки з протоколу позачергових загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕНТА.ЛТД» від 23.12.2020 № 17-20 та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» до переліку засновників (учасників) ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» входить, зокрема АТ «КАТРЕН», країна резидентства: росія, місцезнаходження: росія, 141400, Московська область, м. Хімки, Вашутінське шосе, володіння № 22, з розміром частки засновника (учасника): 11634,18 грн (24 %). Водночас, моніторингом установлено, що за результатами проведеної процедури закупівлі Замовник уклав договір з ТОВ «ВЕНТА.ЛТД» від 13.12.2021 № 6 на суму 547980,16 грн(з ПДВ). Згідно із наданих Замовником документів, ТОВ «ВЕНТА.ЛТД» поставило лікарських засобів на загальну суму 102 666,40грн.(з ПДВ), в т.ч. по видаткових накладних: від 05.04.2022 на суму 1 579,50 грн, від 05.04.2022 №2 на суму 4 247,90 грн, від 07.04.2022 №3 на суму 5 500,00 грн., від 13.05.2022 на суму 32 800,00грн, від 13.05.2022 №1402286 на суму 32 635,00 грн, від 13.05.2022 №1401976 на суму 25 904,00 грн. Відповідно до абзацу четвертого підпункту 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (далі – Постанова № 187) для забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації установити до прийняття та набрання чинності Законом України щодо врегулювання відносин за участю осіб, пов’язаних з державою-агресором, мораторій (заборону) на: виконання, у тому числі в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань, кредиторами (стягувачами) за якими є Російська Федерація або такі особи (далі - особи, пов’язані з державою-агресором): юридичні особи, створені та зареєстровані відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є російська федерація, громадянин російської федерації, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства російської федерації. Згідно з абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 1 Постанови № 187 зазначене обмеження не застосовується до юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України: які є банками або за рахунками яких на підставі нормативно-правових актів або рішень Національного банку дозволяється здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій. Відповідно до рішення правління Національного банку України від 11.04.2022 № 179-рш, наданого Замовником на запит Держаудитслужби, дозволено АТ «ОТП БАНК» (код за ЄДРПОУ 21685166), АТ «ПУМБ» (код за ЄДРПОУ 14282829), філії ‒ Дніпропетровське обласне управління АТ «Ощадбанк» (код за ЄДРПОУ 09305480) та АБ «УКРГАЗБАНК» (код за ЄДРПОУ 23697280) здійснювати видаткові операції за рахунками ТОВ «ВЕНТА. ЛТД».
Період усунення порушень: 23.08.2022 18:10 - 07.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.08.2022 18:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розгорнута відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-10-002381-b надана у листі в прикріпленому файлі.
Дата публікації звіту: 29.08.2022 09:21

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: .
Дата публікації: 16.12.2022 11:52

Запити/Пояснення