-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп'ютери форм-фактора ноутбуки
Завершена
1 421 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 106.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 106.00 UAH
Номер:
899a2b590fa844bcaeccb82d79d68607
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-14-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.12.2022 00:00
Період моніторингу:
15.12.2022 14:45 - 06.01.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.12.2022 № 50-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 14.12.2022 № 50-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-11-10-004784-a від 10.11.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пунктів 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління освіти і науки Волинської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.11.2021 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІДЕР ЧЕ» та товариства з обмеженою відповідальністю «МАРМАКС-ТЕХ» (далі – ТОВ «МАРМАКС-ТЕХ»); повідомлення про намір укласти договір від 30.11.2021; договір від 20.12.2021 №16.
За результатами аналізу стану виконання умов договору та своєчасності оприлюднення звіту про виконання договору установлено, що згідно умов пункту 10.1 Розділу Х «Строк дії Договору» Договору від 20.12.2021 №16, укладеного із ТОВ «МАРМАКС-ТЕХ», цей Договір набуває чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 31 грудня 2021, а в частині взаєморозрахунків – до їх повного виконання.
За даними пошуково-аналітичної системи (https://www. 007.org.ua) установлено, що станом на 30.12.2021 зобов’язання перед ТОВ «МАРМАКС-ТЕХ» за Договором про закупівлю від 20.12.2021 №16 виконані в повному обсязі (1 300 968,00 грн).
Таким чином, Замовником в порушення пункту 12 частини 1 статті 10 Закону, протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору, не оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Замовнику через електронну систему закупівель надіслано 16.12.2022 запит Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами), та надання пояснення щодо не оприлюднення звіту про виконання договору від 20.12.2021 №16.
Однак, станом на 22.12.2022 Замовником не надано відповідні пояснення, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
22.12.2022 14:58 - 28.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.12.2022 14:58
Запити/Пояснення
Номер:
82934aeee843485dbc2945c26eaa6c6f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.12.2022 09:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Персональні комп'ютери форм-фактора ноутбуки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-21-000394-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до пункту 10.1 Договору від 20.12.2021 №16 даний договір діє до 31.12.2021 на суму 1 300 968,00 грн та відповідно до даних аналітично-пошукової системи (https://www. 007.org.ua) договір від 20.12.2021 №16 станом на 30.12.2022 виконаний в повному обсязі.
Чому Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору від 20.12.2021 №16?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.