-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Реконструкція першого поверху головного корпусу КНП «Жмеринська ЦРЛ» під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги та реанімації по вул. Київська, №288, м. Жмеринка, Вінницької області» (коригування 3) (додаткові роботи)
Завершена
1 668 135.59
UAH з ПДВ
Номер:
f6835e1e0bff48dd9909fc053ef44a49
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-09-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2022 00:00
Період моніторингу:
09.09.2022 11:18 - 01.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.09.2022 № 194
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-11-09-006750-a 09.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Архітектурно-будівельний інжиніринг» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення переговорної процедури, протоколи уповноваженої особи Замовника від 08.11.2021 № 366, від 09.11.2021 № 369, повідомлення про намір укласти договір від 09.11.2021, договір від 26.11.2021 № 102-21 (далі – договір), додаткові угоди від 30.11.2021 № 1, від 17.12.2021
№ 2, від 30.12.2021 № 3 до договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 01.12.2021, від 17.12.2021, від 05.01.2022, пояснення Замовника, надані 19.09.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить експертні, нормативні, технічні документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі згідно пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу 14.09.2022 через електронну систему закупівель Держаудитслужба (стаття 8 Закону) оприлюднила запит Замовнику про надання пояснень стосовно обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та надання експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
У своїх поясненнях, які оприлюднені в електронній системі закупівель 19.09.2022, Замовник надав документи щодо обґрунтування підстав застосування переговорної процедури.
Період усунення порушень:
28.09.2022 16:57 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2022 16:57
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано позов
Дата публікації:
19.10.2022 11:52
Дата відкриття провадження:
18.10.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
№120/8266/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
59a1e37515cf4fb1a4d5d8ad9f82a44e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.09.2022 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція першого поверху головного корпусу КНП «Жмеринська ЦРЛ» під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги та реанімації по
вул. Київська, №288, м. Жмеринка, Вінницької області» (коригування 3) (додаткові роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-09-006750-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
3. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
4. Надати експертний висновок від 14.07.2021 № 04-07-0115, договір від 02.10.2020 № 71-20 укладений з ПП «Рослана», додаткові угоди до нього чи інформацію про те, що додаткові угоди до договору не укладалися, інформацію і документи, що підтверджують виконання сторонами зобов’язань при виконанні умов договору.
5. Надати інформацію та документи, які саме з’явилися додаткові роботи, відповідно до обґрунтування опублікованого в електронній системі закупівель.
6. Документи та інформацію, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору від 26.11.2021
№ 102-21, шляхом укладання додаткової угоди від 30.11.2021 № 1, якою внесені зміни до умов договору, в частині продовження строку дії договору до 31.12.2022.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bbe88b0e478e477ab030b34c75839423
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
19.09.2022 19:20
Опис:
На запит Управління Держаудитслужби України в м. Київ від 14 вересня 2022 року у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом Реконструкція першого поверху головного корпусу КНП «Жмеринська ЦРЛ» під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги та реанімації по вул. Київська, №288, м. Жмеринка, Вінницької області» (коригування 3) (додаткові роботи) за номером UA-2021-11-09-006750-a ДП «Архітектурно- будівельний інжиніринг» надає наступні пояснення щодо заданих запитань.
1. Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Додаткові аналогічні роботи по об’єкту «Реконструкція першого поверху головного корпусу КНП «Жмеринська ЦРЛ» під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги та реанімації по вул. Київська, №288, м. Жмеринка, Вінницької області» (коригування 3)»є невід’ємною частиною скоригованого проекту генеральним проектувальником зазначеного об’єкту, який отримав позитивний експертний звіт Вінницької обласної комунальної установи«Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства» від 27 жовтня 2021 року № 04-07-0276.
Виконання робіт попереднім виконавцем будівельних робіт по вищезазначеному об’єкту дозволить забезпечити уникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, сумісність з рядом вже розпочатих будівельно-монтажних робіт, які потребують завершення.
В зв’язку з тим, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором та первиною проектною документацією, забезпечити якість, безперервність їх виконання та вчасно завершити всі роботи можливо лише при виконанні всього комплексу робіт одним виконавцем, що вже виконує основну частину робіт, згідно з основним договором.
Вартість виконання робіт за основним підрядним договором № 71-20 від 02 жовтня 2020 року становить 16 866 000,00 (шістнадцять мільйонів вісімсот шістдесят шість тисяч грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ,в тому числі монтоване обладнання на суму – 726 742 грн.27 коп. (сімсот двадцять шість тисяч сімсот сорок дві грн. 27 коп. У зв’язку із проведенням коригування проектно-кошторисної документації згідно експертного висновку №04-07-0115 від 14.07.2021 року договірна ціна склала 15 364 786,76 грн. (п’ятнадцять мільйонів триста шістдесят чотири тисячі сімсот вісімдесят шість грн. 76 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі монтоване обладнання на суму 606 478,44 грн. (шістсот шість тисяч чотириста сімдесят вісім грн. 44 коп.), з урахуванням ПДВ, та не монтоване обладнання на суму 0,00 грн., що юридично закріплено додатковою угодою №9 від 27.05.2021 року.
Замовником на підставі наданої ПП «Рослана» документації було визначено, що очікувана вартість додаткових аналогічних робіт по об’єкту «Реконструкція першого поверху головного корпусу КНП «Жмеринська ЦРЛ» під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги та реанімації по вул. Київська, №288, м. Жмеринка, Вінницької області» (коригування 3)» за даною переговорною процедурою становитиме 1 668 135,59 (один мільйон шістсот шістдесят вісім тисяч сто тридцять пять грн. 59 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн., та вмонтоване обладнання на суму 319 254,60 грн., (триста дев’ятнадцять тисяч двісті п’ятдесят чотири грн. 60 коп.) що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) підрядного договору № 71-20 від 02 жовтня 2020 року. та додаткової угоди №9 від 27.05.2021 року
Таким чином, у даному випадку є обґрунтовані підстави застосування переговорної процедури закупівлі додаткових аналогічних робіт по об’єкту: «Реконструкція першого поверху головного корпусу КНП «Жмеринська ЦРЛ» під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги та реанімації по вул. Київська, №288, м. Жмеринка, Вінницької області» (коригування 3)»у зв’язку з виникненням необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт, що підтверджується скоригованим проектом, згідно пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі
В зв’язку з цим виникла необхідність в проведенні переговорів з попереднім виконавцем робіт ПП «Рослана».Додатки: Експертний звіт 3.zip Проект.zip
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість визначено відповідно до проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт Вінницької обласної комунальної установи «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства» від 27 жовтня 2021 року № 04-07-0276 (додатки: Експертний звіт 3.zip, Проект.zip)
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному сайті в розділі «Закупівлі» за наступним посиланням:
https://dpabi.coredesign.com.ua/zakupivli/
4. В додатках до даного листа надаємо запитувані документи, зокрема: експертний звіт Вінницької обласної комунальної установи «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства» від 14 травня 2021 року № 04-07-0115 (додаток Експертиза.zip), договір від 02.10.2020 №71-20 з додатками та додатковими угодами до нього(додаток Договір 71-20.zip), а також надаємо акти виконаних робіт які підтверджують виконання сторонами зобов’язань при виконанні умов договору (додаток Акти.zip)
5. В наданому проекті, а саме в пояснювальній записці в завданні на коригування, а також в кошторисі зазначені усі додаткові роботи які виникли в коригуванні 3 (додаток Проект.zip) що підтверджується позитивним експертним звітом Вінницької обласної комунальної установи «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства» від 27 жовтня 2021 року № 04-07-0276 Також слід звернути увагу що в додатку до позитивного експертного звіту теж вказані додаткові роботи. (додаток: Експертний звіт 3.zip)
6. Відповідно до п.4 частин 5 ст 41 Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Керуючись умовами договору, відповідно до розділу 5 п 5.3 договору №102-21 від 26.11.2021 року :
Строки виконання робіт можуть змінюватися з внесенням відповідних змін у Договір уразі:
- виникнення документально підтверджених об’єктивних причин, що спричинили таке продовження, у тому числі фарс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат ЗАМОВНИКА за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у Договорі;
Рішення про зміну строків виконання робіт обумовлюються сторонами із зазначенням причин додатковою угодою. Продовження строків виконання робіт здійснюється на час дії обставин, які не залежать від діяльності ПІДРЯДНИКА з додаванням часу на поновлення робочого процесу і можливе перенесення робіт на більш сприятливий час.
Враховуючи вмоги Закону та керуючись умовами договору, та відсутністю фінансування для виконання всіх умов договору, у 2021 році додатковою угодою №1 від 30.11.2021 року було продовжено термін дії договору.
Додатки:
скоригований проект Коригування 3 генеральним проектувальником ФОП Обіход Д.П. (Проект.zip)
експертний звіт Коригування 2 Вінницької обласної комунальної установи «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства» від 14 травня 2021 року № 04-07-0115, (Експертиза.zip)
експертний звіт Коригування 3 Вінницької обласної комунальної установи «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства» від 27 жовтня 2021 року № 04-07-0276 (Експертний звіт 3.zip)
договір від 02.10.2020 №71-20 з додатками та додатковими угодами до нього (Договір 71-20.zip)
акти виконаних робіт по об’єкту (Акти.zip)
Номер:
7b9b34d34d4f4c43b43e5d55c283b6cf
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
05.10.2022 00:12
Опис:
28 вересня 2022 року о 16 год. 57 хв. Державною аудиторською службою України було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція першого поверху головного корпусу КНП «Жмеринська ЦРЛ» під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги та реанімації по вул. Київська, № 288, м. Жмеринка. Вінницької області» (коригування 3) (додаткові роботи). Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2021-11-09-006750-а.
Згідно абц. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Ознайомившись зі змістом висновку Державної аудиторської служби від 28 вересня 2022 року, опублікованого за результатами проведення моніторингу по закупівлі UA-2021-11-09-006750-а та, його мотивуванням ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ» (далі - Замовник) зазначає наступне.
У своєму Висновку Державна аудиторська служба стверджує, що за результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Однак, на противагу цьому твердженню зазначаємо наступне.
Під час проведення моніторингу закупівлі UA-2021-11-09-006750-а по об’єкту «Реконструкція першого поверху головного корпусу КНП «Жмеринська ЦРЛ» під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги та реанімації по вул. Київська, № 288, м. Жмеринка. Вінницької області» (коригування 3) (додаткові роботи) на запит Державної аудиторської служби Уповноваженою особою підприємства було надано повну інформацію щодо експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі разом із відповідними документами.
Одночасно зазначаємо, що згідно пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Отже, вказаною нормою передбачено оприлюднення в повідомленні про намір укласти договір саме інформації про експертні, нормативні, технічних та інші документи, яка й була оприлюднена на виконання пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Умови застосування переговорної процедури закупівлі визначені статтею 40 Закону. Проте, ні статтею 40 Закону, ні іншими статтями як цього Закону так і іншими нормативно-правовими актами не встановлено обов’язку Замовника оприлюднювати експертні, нормативні, технічних та інші документи разом із повідомленням про намір укласти договір.
Одночасно, звертаємо увагу, на те, що зобов’язання оприлюднити в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю інформації про експертні, нормативні, технічних та інші документи не є тотожним з зобов’язанням оприлюднити самих цих документів.
Частиною шостою статті 40 Закону визначено, що повідомлення про намір укласти договір може містити іншу інформацію. Отже, дана норма є диспозитивною щодо оприлюднення в повідомленні про намір укласти договір іншої інформації, крім визначеної пунктами 1 - 8 частини шостої статті 40 Закону.
Крім того, слід зауважити, що відповідно до абзаців 2-4 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Таким чином, саме інформація, що автоматично розміщується у документах, які сформовані на підставі заповнених електронних полів, є автентичною.
Повідомлення про намір укласти договір формується в електронній системі закупівель автоматично, до нього немає можливості додати будь-які поля або документи, тому довантажені документи не є складовою цього повідомлення. Замовником оприлюднено 09 листопада 2021 в електронній системі закупівель «Prozorro» повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) № UA-2021-11-09-006750-а.
Зазначене повідомлення містить всю інформацію передбачену частиною шостою статті 40 Закону, у тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: інформація про експертний звіт Вінницької обласної комунальної установи «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства» 27 жовтня 2021 року № 04-07-0276, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, фінансову звітність.
Таким чином, в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) № UA-2021-11-09-006750-а Замовником вказано інформацію про фактичні обставини, що стали передумовою укладення даної переговорної процедури закупівлі, відповідне обґрунтування з зазначенням номерів закупівлі, що враховуються при проведенні даної переговорної процедури, відомості про підрядний договір, посилання на підстави передбачені Законом, обчислення відповідності вартості договору встановленим вимогам, наявне становище виконання робіт на об’єкті будівництва, стан коригування проекту, експертний звіт Вінницької обласної комунальної установи «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства» від 27 жовтня 2021 року № 04-07-0276, щодо об’єкту будівництва, який є предметом переговорної процедури, а також інші документи. Крім того, експертний звіт та відкоригований проект додані до запиту від 19 вересня 2022 року.
Системний аналіз норм чинного законодавства свідчить про те, що оприлюднення самих вищезазначених документів разом з повідомленням про закупівлю є безпідставним з огляду на необов’язковість, відсутність відповідної вказівки в Законі, а також надання обґрунтування підстав проведення переговорної процедури закупівлі у оприлюдненому протоколі та у відповідних полях на сторінці закупівлі в електронній системі закупівель.
На підставі викладеного, враховуючи відсутність імперативної норми права, немає підстав для обов’язкового оприлюднення разом з повідомленням про намір укласти договір експертних, нормативних, технічних та інших документів, інформацію про які вказано (оприлюднено) в повідомленні про намір укласти договір, разом з таким повідомленням згідно положень пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Таким чином, порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» не відбулось. Отже, підстави для притягнення уповноваженої особи до відповідальності, відсутні.
З урахуванням вищевикладеного, Державне підприємство «Архітектурно-будівельний інжиніринг» вважає, висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт з: «Реконструкція першого поверху головного корпусу КНП «Жмеринська ЦРЛ» під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги та реанімації по вул. Київська, № 288, м. Жмеринка. Вінницької області» (коригування 3) (додаткові роботи)номер оголошення UA-2021-11-09-006750-а, необґрунтованим і таким, що підлягає скасуванню у встановленому законом порядку.
Враховуючи вищенаведене, просимо врахувати вказане, та звертаємо увагу, що відповідно до ч. 10 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.