• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання бульдозеру для розрівнювання та ущільнення твердих побудових відходів на території ТПВ, м. Рубіжне, Луганська область

Торги відмінено

4 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 000.00 UAH
Номер: 1b718d2ffbcb43ef80ac9738af678b6c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-22-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.12.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 22.12.2021 16:28 - 18.01.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.12.2021 557 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.12.2021 № 557 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2021-11-09-006702-c 09.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 95) 877-21-90, bul.svetl@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Альфатекс» (код ЄДРПОУ 42775998), товариства з обмеженою відповідальністю «Аларіт-Пром» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує дотримуватись, а також не допускати у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушень вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне підприємство» Рубіжанської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 09.11.2021 № б/н, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Альфатекс» (код ЄДРПОУ 42775998), товариства з обмеженою відповідальністю «Аларіт-Пром», товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Альфатекс» (код ЄДРПОУ 37383046), повідомлення про намір укласти договір, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – Колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.12.2021 № 28542-р/пк-пз. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у тендерній документації (розділ 4 Додатку 1) не установив до переможця торгів вимогу щодо надання учасником-переможцем документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 12 частини першої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922.
Період усунення порушень: 10.01.2022 17:13 - 25.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 10.01.2022 17:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1. Про виконання зобов’язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель за результатом проведення моніторингу UA-M-2021-12-22-000013 затверджений Наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.12.2021 № 557 щодо процедури закупівлі UA-2021-11-09-006702-a за предметом закупівлі Придбання бульдозеру для розрівнювання та ущільнення твердих побудових відходів на території ТПВ, м. Рубіжне, Луганська область, який визначений за кодом ДК 021:2015: 43212000-2 Бульдозери з поворотним відвалом Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) . РОЗГЛЯНУТО: ЩОДО ПИТАННЯ ПЕРШОГО, на виконання зобов’язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель за результатом проведення моніторингу UA-M-2021-12-22-000013 затверджений Наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.12.2021 № 557 щодо процедури закупівлі UA-2021-11-09-006702-a за предметом закупівлі Придбання бульдозеру для розрівнювання та ущільнення твердих побудових відходів на території ТПВ, м. Рубіжне, Луганська область, який визначений за кодом ДК 021:2015: 43212000-2 Бульдозери з поворотним відвалом Єдиного закупівельного словника, є потреба у виконанні зобов’язань щодо усунення порушень. ВИРІШЕНО: 1. Усунути порушення які викладені у зобов’язані щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель за результатом проведення моніторингу UA-M-2021-12-22-000013 затверджений Наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.12.2021 № 557 щодо процедури закупівлі UA-2021-11-09-006702-a за предметом закупівлі Придбання бульдозеру для розрівнювання та ущільнення твердих побудових відходів на території ТПВ, м. Рубіжне, Луганська область, який визначений за кодом ДК 021:2015: 43212000-2 Бульдозери з поворотним відвалом Єдиного закупівельного словника, шляхом проведення роз’яснювальної роботи та економічних навчань у сфері публічних закупівель уповноваженими особами. На майбутнє зобов’язуємось не допускати у подальшому порушень вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922 при складанні тендерної документації. 2. Оприлюднити це рішення в електронній системі закупівель протягом одного дня з моменту прийняття цього рішення.
Дата публікації звіту: 19.01.2022 17:47