• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Код за ДК 021:2015 79952100-3 - Послуги з організації культурних заходів

Завершена

438 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 190.00 UAH
Номер: cd798c6f75294e378d4b503af6860701
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-22-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.02.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 22.02.2023 19:29 - 16.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.02.2023 № 10-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.02.2023 № 10-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2021-11-09-006134-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 246-16-47, ania.sherstoboeva@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 та частини 4 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника КЗ «ЖИТОМИРСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ОБЛАСНИЙ ТЕАТР ЛЯЛЬОК» ЖМР установлено порушення вимог пунктів 2 та 3 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та, з огляду на виконання умов договору, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10, пункту 8 частини 2 статті 22, частини 4 статті 23, пунктів 2 та 3 частини 1 статті 31 Закону, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління культури Житомирської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, затверджена від 09.11.2021, тендерна пропозиція переможця КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЖИТОМИРСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ОБЛАСНИЙ ТЕАТР ЛЯЛЬОК» ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – КЗ «ЖИТОМИРСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ОБЛАСНИЙ ТЕАТР ЛЯЛЬОК» ЖМР), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.11.2021 № 79 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 26.11.2021, договір про закупівлю від 07.12.2021 № 349, додаткова угода від 24.12.2021 № 1, додаткова угода від 31.12.2021 № 2, додаткова угода від 31.12.2021 № 3, повідомлення про внесення змін до договору від 29.12.2021 та від 04.01.2022, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 01.03.2023, звіт про виконання договору про закупівлю від 01.03.2023. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, тендерна документація Замовника (завдання «Технічне забезпечення» розділу 2 та 3 Додатку № 3 до тендерної документації) містить посилання на конкретні торгові марки та виробників («Prolux», «Halo», «Db technologies», «Behringer», «Shure») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, відповідно до підпункту 6 пункту 6.4.1 розділу 6 проєкту договору (Додаток № 4 до тендерної документації) встановлено умову, що істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Проте, моніторингом встановлено, що в порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону проєкт договору (Додаток № 4 до тендерної документації) не містить самого порядку змін його умов, зокрема, у випадках, встановлених пунктом 7 частини 5 статті 41 Закону. За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника - переможця КЗ «ЖИТОМИРСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ОБЛАСНИЙ ТЕАТР ЛЯЛЬОК» ЖМР не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. При цьому, відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом, зокрема, надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що повинна складатись з документів, зазначених у Додатку 3. Однак, в тендерній пропозиції учасника КЗ «ЖИТОМИРСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ОБЛАСНИЙ ТЕАТР ЛЯЛЬОК» ЖМР відсутні інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, що визначені у Додатку № 3 тендерної документації, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 та підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Також, відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом, зокрема, надання інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону відповідно Додатку № 2 до тендерної документації. Згідно з розділом ІІ Додатку № 2 до тендерної документації встановлено вимогу, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 (десяти) днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених, зокрема, частиною другою ст. 17 Закону у вигляді довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності), яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідки з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Поряд з цим, частиною 6 статті 17 Закону встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених, зокрема, частиною 2 статті 17 Закону. Однак, моніторингом встановлено, що переможцем КЗ «ЖИТОМИРСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ОБЛАСНИЙ ТЕАТР ЛЯЛЬОК» ЖМР у строк, що не перевищує 10 (десяти) днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав визначених у частині 2 статті 17 Закону, чим не дотримано вимоги частини 6 статті 17 Закону та розділу ІІ Додатку № 2 до тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог пунктів 2 та 3 частини 1 статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника КЗ «ЖИТОМИРСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ОБЛАСНИЙ ТЕАТР ЛЯЛЬОК» ЖМР, як такого, що не відповідав умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер. Слід зазначити, що за результатами проведеної процедури закупівлі, між Замовником та переможцем КЗ «ЖИТОМИРСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ОБЛАСНИЙ ТЕАТР ЛЯЛЬОК» ЖМР укладено договір про закупівлю від 19.10.2021 № від 07.12.2021 № 349 (далі - Договір). Відповідно до пункту 6.1 розділу 6 Договору встановлено умову, а саме: «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, після чого він не повинен змінюватися і діє до моменту його остаточного виконання Сторонами, але у будь-якому випадку до 31.12.2021 року». Поряд з тим, додатковою угодою від 31.12.2021 № 3 до Договору строк дії даного договору було продовжено до 31.01.2022 року. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, про надання пояснень, інформації та документів щодо стану виконання Договору, Замовником 01.03.2023 надано пояснення, що «стан виконання договору від 07.12.2021 № 349 та додаткової угоди від 31.12.2021 № 3 до договору від 07.12.2021 № 349 виконано в повному обсязі. Відповідно до пункту 1.2. додаткової угоди від 31.12.2021 № 3 до договору від 07.12.2021 № 349 термін виконання договору продовжено до 31 січня 2022 року. Згідно чинного законодавства оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю здійснюється протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору. Даний звіт про виконання договору про закупівлю уповноваженою особою було оприлюднено на майданчику 21 лютого 2022 року, але з нез'ясованих технічних причин він не відобразився в системі. В зв'язку з повномасштабним вторгненням на територію України рф та введенням в дію воєнного стану в Україні з 24 лютого 2022 року уповноваженою особою не було можливості перевірити оприлюднення даного звіту на майданчику». З огляду на вищевказане, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону Замовником оприлюднено звіт про виконання договору на 278 робочий день (01.03.2023), а не протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами.
Період усунення порушень: 07.03.2023 16:51 - 22.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 07.03.2023 16:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши висновок про проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів» повідомляємо, що управлінням культури буде вжито заходів, направлених на недопущення в подальшому встановлених даним моніторингом порушень та будуть проведені заходи щодо притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10, пункту 8 частини 2 статті 22, частини 4 статті 23, пунктів 2 та 3 частини 1 статті 31 Закону.
Дата публікації звіту: 13.03.2023 16:53

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності винної особи, а саме, зменшено надбавку в березні 2023.
Дата публікації: 11.04.2023 10:56

Запити/Пояснення