-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Утримання автошляхів міста
Завершена
135 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 675 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 675 000.00 UAH
Номер:
fab4bdf6b1d64735ab86b03746391ae3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-13-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.04.2022 00:00
Період моніторингу:
14.04.2022 17:29 - 11.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.04.2022 № 112
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.04.2022 № 112
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
12. UA-2021-11-09-005348-a
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
135 000 000,00
Утримання автошляхів міста Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04.05.2022.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету, від 09.11.2021, тендерні пропозиції ТОВ «ВЕСТАШЛЯХБУД», КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 10.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 23.12.2021, договір від 11.01.2022 № 3-Т, додаткові угоди від 11.01.2022 №1, від 20.04.2022 №2, від 27.04.2022 №3, відповідь Замовника на запит органу фінансового контролю від 18.04.2022.
Період усунення порушень:
06.05.2022 22:05 - 13.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.05.2022 22:05
Запити/Пояснення
Номер:
9eb35dea03a0428d851f4cc18099f06c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.04.2022 13:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Утримання автошляхів міста»., за кодом ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-09-005348-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
661d0de2fd7d4c3cb9346544e5f25dad
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
18.04.2022 16:12
Опис:
З метою належного утримання автошляхів міста, створення безпечних умов та запобігання травмуванню для всіх учасників дорожнього руху, забрудненню навколишнього середовища, враховуючи видатки бюджету Криворізької міської територіальної громади, департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради здійснено закупівлю послуг з утримання автошляхів міста (90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до наказів Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» та Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 №54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів».
Очікувану вартість розраховано з урахування фактичних витрат минулих періодів, індексу інфляції та підвищення мінімальної заробітної плати.
Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті за адресою: https:krmisto.gov.ua. Наразі, у зв’язку з воєнним станом та заходами з попередження доступу ворога до інформації про місто та розташованих у ньому інфраструктурних, цивільних та інших об’єктів, доступ до сайту тимчасово обмежений.