-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-07 Київ-Ковель-Ягодин (м.Люблін) км 487+500 - км 505+902 (окремими ділянками), на ділянці км 487+500 - км 496+000
Завершена
575 230 004.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 752 300.04 UAH
мін. крок: 1% або 5 752 300.04 UAH
Номер:
e04e3d881d4c426aa0f97f144fb35329
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-28-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.04.2022 00:00
Період моніторингу:
28.04.2022 15:20 - 24.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.04.2022 № 2-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 28.04.2022 №2-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-11-09-002865-c від 09.11.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможцем торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» встановлено порушення вимог підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладення договору про закупівлю внесення та його змін та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Автомагістраль-Південь" (далі ТОВ "Автомагістраль-Південь"), Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Луцькавтодор-сервіс», протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.01.2022, повідомлення про намір укласти договір від 12.01.2022, договір укладений з ТОВ "Автомагістраль-Південь" від 01.02.2022 №01.3/6/22, зміни до договору від 21.02.2022 та 22.02.2022, пояснення Замовника від 10.05.2022.
Проведеним моніторингом відповідності тендерної пропозиції ТОВ "Автомагістраль-Південь" вимогам тендерної документації встановлено невідповідності.
Зокрема, підпунктом 6.1 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Волинській області (протокол №449 від 17.12.2021) (далі – тендерна документація) передбачено наступне: «…Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво), в тому числі у разі придбання готових асфальтобетонних та/або щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей, повинен(ні) містити інформацію Державного земельного кадастру про право власності, речові права на земельну ділянку повинні відповідати відомостям в документах, що надаються Учасником. Додатково у складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати правовстановлюючий документ на земельну ділянку, де розміщений асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво), у тому числі в разі придбання готових асфальтобетонних сумішей та/або щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей.»
Проведеним моніторингом встановлено, що учасником торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі тендерної пропозиції надано лист від 13.12.2021 №1213/2.1.3-М07/2 (електронний документ «2.1. Наявність обладнання та МТБ.pdf» - ст. – 39) в якому вказано, що при наданні послуг Службі автомобільних доріг у Волинської області ТзОВ «Автомагістраль-Південь» має намір використовувати суміші асфальтобетонні виробником яких є ТзОВ «Шляховик-97», згідно договору від 13.12.2021 №М07/2 (асфальтобетонний завод ТзОВ «Шляховик-97» знаходиться по вул. Першого травня, 5 смт. Жвирка Сокальського району Львівської області). Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» наявний витяг за номером 33935271 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, яке знаходиться по вул. Першого травня, 5 смт. Жвирка Сокальського району Львівської області (електронний документ «2.1. Наявність обладнання та МТБ.pdf» - ст. – 104 – 106). В зазначеному витязі відсутня інформація Державного земельного кадастру про право власності, речові права на земельну ділянку, де розташований асфальтебетонний завод.
У пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» в електронному документі «2.1. Наявність обладнання та МТБ.pdf» - ст. – 107,108) наявні кадастрові плани (експлікація земель) на площі 2,5955 га без зазначення кадастрового номеру та 0,302 га із кадастровим номером 4624855300:10:008:0021. Однак, у вищевказаних кадастрових планах відсутні відомості щодо розташування земельних ділянок по вул. Першого травня, 5 смт. Жвирка Сокальського району Львівської області, чим не підтверджено наявність інформації передбаченої підпунктом 6.1 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: інформації Державного земельного кадастру про право власності, речові права на земельну ділянку повинні відповідати відомостям в документах, що надаються Учасником.
Також, у тендерній пропозиції ТзОВ «Автомагістраль-Південь» наявне рішення Жвирківської сільської ради Сокальського району Львівської області від 26.11.2010 №12 яким надано дозвіл ФОП Гусару Ігору Ярославовичу на підготовку проектів землеустрою відведення окремих земельних ділянок для обслуговування виробничих приміщень в смт. Жвирка вул. Першого травня, 5 та рішення від 18.10.2011№ 259, яким затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки для обслуговування нежитлового приміщення гр. Гусара Ігора Ярославовича на території смт. Жвирка вул. Першого травня, 5. (електронний документ «2.1. Наявність обладнання та МТБ.pdf» - ст. – 109,110).
Однак, у тендерній пропозиції учасником торгів ТзОВ «Автомагістраль-Південь» не надано документального підтвердження наявності у власності ТзОВ «Шляховик-97 земельної ділянки де розташований асфальтобетонний завод із кадастровим номером 4624855300:10:008:0021 та не підтверджено факт набуття Гусаром І.Я. прав на земельну ділянку (земельні ділянки) по вул. Першого травня, 5 смт. Жвирка Сокальського району Львівської області. Згідно ст.125 Земельного кодексу України, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Так, відповідно до рішення органу місцевого самоврядування від 18.10.2020 №259 Гусара І.Я. лише зобов’язано укласти із сільською радою договір оренди земельної ділянки площею 0,0302 га, який ТзОВ «Автомагістраль-Південь» у складі пропозиції не надано, чим не підтверджено наявність інформації передбаченої підпунктом 6.1 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: «…у складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати правовстановлюючий документ на земельну ділянку, де розміщений асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво), у тому числі в разі придбання готових асфальтобетонних сумішей та/або щебеневомастикових асфальтобетонних сумішей».
Таким чином, Замовником в порушення вимог підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не відхилено тендерну пропозицію та визнано переможцем торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» і укладено договір від 01.02.2022 №01.3/6/22.
Період усунення порушень:
17.05.2022 14:19 - 01.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.05.2022 14:19
Запити/Пояснення
Номер:
67981427a1e5470c8605e4df5257294d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.05.2022 15:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-07 Київ-Ковель-Ягодин (м.Люблін) км 487+500 - км 505+902 (окремими ділянками), на ділянці км 487+500 - км 496+000 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-09-002865-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Проведеним моніторингом встановлено, що учасником торгів ТзОВ «Автомагістраль-Південь» у складі тендерної пропозиції надано лист від 13.12.2021 №1213/2.1.3-М07/2 (електронний документ «2.1. Наявність обладнання та МТБ.pdf» - ст. – 42) в якому вказано, що при наданні послуг Службі автомобільних доріг у Волинської області ТзОВ «Автомагістраль-Південь» має намір використовувати суміші асфальтобетонні виробником яких є ТзОВ «Шляховик-97», згідно договору від 13.12.2021 №М07/2 (асфальтобетонний завод ТзОВ «Шляховик-97» знаходиться по вул. Першого травня, 5 смт. Жвирка Сокальського району Львівської області).
У складі тендерної пропозиції ТзОВ «Автомагістраль-Південь» наявна інформація про місцезнаходження асфальтобетонного заводу ТзОВ «Шляховик-97 (вул. Першого травня, 5 смт. Жвирка Сокальського району Львівської області) (електронний документ «2.1. Наявність обладнання та МТБ.pdf» - ст. – 107,108, 121,128). Також, у тендерній пропозиції ТзОВ «Автомагістраль-Південь» наявне рішення Жвирківської сільської ради Сокальського району Львівської області від 26.11.2010 №12 яким надано дозвіл ФОП Гусару Ігору Ярославовичу на підготовку проектів землеустрою відведення окремих земельних ділянок для обслуговування виробничих приміщень в смт. Жвирка вул. Першого травня, 5 та рішення від 18.10.2011№ 259, яким затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки для обслуговування нежитлового приміщення гр. Гусара Ігора Ярославовича на території смт. Жвирка вул. Першого травня, 5. (електронний документ «2.1. Наявність обладнання та МТБ.pdf» - ст. – 109,110).
Однак, у тендерній пропозиції учасником торгів ТзОВ «Автомагістраль-Південь» не надано документального підтвердження наявності у власності ТзОВ «Шляховик-97 земельної ділянки де розташований асфальтобетонний завод із кадастровим номером 4624855300:10:008:0021 та не підтверджено факт набуття Гусаром І.Я. прав на земельну ділянку (земельні ділянки) по вул. Першого травня, 5 смт. Жвирка Сокальського району Львівської області. Згідно ст.125 Земельного кодексу України, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Так, відповідно до рішення органу місцевого самоврядування від 18.10.2020 №259 Гусара І.Я. лише зобов’язано укласти із сільською радою договір оренди земельної ділянки площею 0,0302 га, який ТзОВ «Автомагістраль-Південь» у складі пропозиції не надано.
Враховуючи вищевказане, чому Службою автомобільних доріг Волинської області не відхилено пропозицію учасника торгів ТзОВ «Автомагістраль-Південь», як таку, яка не відповідає вимогам підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
3. Згідно частини 1 статті 21 Закону України «Про охорону праці», роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Чому Службою автомобільних доріг Волинської області не відхилено пропозицію учасника торгів ТзОВ «Автомагістраль-Південь», як таку, яка не відповідає вимогам пункту 2.1 додатку №2 до тендерної документації оскільки у складі тендерної пропозиції ТзОВ «Автомагістраль-Південь» відсутній дозвіл на виконання вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин та механізмів?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fe26d59a20e9456089b8ac330bc36c84
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
10.05.2022 11:12
Опис:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013 «Правила визначення вартості будівництва» СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання». Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до кошторисної вартості об’єкта за зведеним кошторисним розрахунком, затвердженим наказом Служби автомобільних доріг у Волинській області.
Також надаємо URL-адресу розміщення інформації про закупівлю відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - (https://vl.ukravtodor.gov.ua/diialnist/7702/obgruntuvannia_do_publichnoi_zakupivli_ua-2021-11-09-002865-c.html) з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та датою публікації.
2. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» надано лист від 13.12.2021 №1213/2.1.3-М07/2 в якому вказано, що при наданні послуг Учасник має намір використовувати суміші асфальтобетонні виробником яких є ТзОВ «Шляховик-97», згідно договору від 13.12.2021 №М07/2. У складі тендерної пропозиції учасника наявна інформація про місцезнаходження асфальтобетонного заводу ТзОВ «Шляховик-97 (вул. Першого травня, 5 смт. Жвирка Сокальського району Львівської області). Документальним підтвердженням наявності у власності ТзОВ «Шляховик-97 земельної ділянки де розташований асфальтобетонний завод є Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності із зазначеними описом меж, експлікацією земельних меж та відповідним кадастровим номером 4624855300:10:008:0021, де по вул. Першого травня, 5 смт. Жвирка Сокальського району Львівської області знаходиться асфальтобетонний завод ТзОВ «Шляховик-97».
3. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник зобов’язаний був надати ліцензію або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Відповідно до пункту 9 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Учасник торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі своєї пропозиції надав ліцензію, зокрема на провадження господарської діяльності у сфері будівництва об’єктів транспортної інфраструктури, за №17-Л від 12.05.2016 року за реєстраційним записом 0213027660. Інших вимог щодо надання дозволів в тендерній документації не було. Крім того, перед початком надання послуг на відповідному об’єкті, учасник зобов’язаний отримати дозвіл на початок виконання будівельних робіт, для отримання якого учасник подає серед переліку документів Ліцензію або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності та схему організації дорожнього руху.
Номер:
d5904d0aedc140878e81e9d0bb84c5b7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-22-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.02.2022 00:00
Період моніторингу:
22.02.2022 17:12 - 18.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.02.2022 № 112
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 22.02.2022 №112
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-11-09-002865-c від 09.11.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Служби автомобільних доріг у Волинській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 08.11.2021 №373 (із змінами внесеними протокольним рішенням від 14.12.2021 №441) (далі – тендерна документація).
Період усунення порушень:
04.03.2022 13:50 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2022 13:50