• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт системи опалення Новопідгороднянської гімназії Межівської селищної ради, за адресою: вул. Центральна, 25, с. Новопідгороднє Межівського району, Дніпропетровської області

Планові призначення на 2021 рік - 311700,00., на 2022 рік - 691300,00 грн.

Завершена

1 003 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 67d39e8f54c2497d8c49ca46658098ed
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-08-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.06.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 09.06.2022 11:40 - 06.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.06.2022 №12-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.06.2022 №12-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3.UA-2021-11-09-011957-b 09.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог частини сьомої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Відділу освіти, молоді та спорту Межівської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів за номерами UA-2021-08-31-003641-c, UA-2021-09-21-002962-а, тендерну документацію, затверджену засіданням тендерного комітету від 31 серпня 2021 року та від 21 вересня 2021 року (протоколи №63, 68), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір від 18 листопада 2021 року №11 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 06 грудня 2021 року №1, пояснення від 13 червня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у повідомленні про намір укласти договір, яке оприлюднив в електронній системі закупівель 09 листопада 2021 року, умовою застосування переговорної процедури закупівлі визначив пункт 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом, та уклав Договір 18 листопада 2021 року. Водночас, згідно частини сьомої статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Однак, Замовник уклав Договір на дев’ятий день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушив вимоги частини сьомої статті 40 Закону. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю визнається нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 Закону та частиною сьомою статті 40 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону.
Період усунення порушень: 17.06.2022 15:01 - 06.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.06.2022 15:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою усунення порушень, виявлених за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-09-011957-b, уповноваженою особою відділом освіти, молоді та спорту Межівської селищної ради прийнято рішення від 23.06.2022 (протокол № 59) щодо розірвання Договору про закупівлю від 18.11.2021 № 11.
Дата публікації звіту: 25.07.2022 15:58

Запити/Пояснення