-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт системи опалення Новопідгороднянської гімназії Межівської селищної ради, за адресою: вул. Центральна, 25, с. Новопідгороднє Межівського району, Дніпропетровської області
Планові призначення на 2021 рік - 311700,00., на 2022 рік - 691300,00 грн.
Завершена
1 003 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
67d39e8f54c2497d8c49ca46658098ed
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-08-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.06.2022 00:00
Період моніторингу:
09.06.2022 11:40 - 06.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.06.2022 №12-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.06.2022 №12-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2021-11-09-011957-b 09.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог частини сьомої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Відділу освіти, молоді та спорту Межівської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів за номерами UA-2021-08-31-003641-c, UA-2021-09-21-002962-а, тендерну документацію, затверджену засіданням тендерного комітету від 31 серпня 2021 року та від 21 вересня 2021 року (протоколи №63, 68), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір від 18 листопада 2021 року №11 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 06 грудня 2021 року №1, пояснення від 13 червня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у повідомленні про намір укласти договір, яке оприлюднив в електронній системі закупівель 09 листопада 2021 року, умовою застосування переговорної процедури закупівлі визначив пункт 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом, та уклав Договір 18 листопада 2021 року.
Водночас, згідно частини сьомої статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Однак, Замовник уклав Договір на дев’ятий день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушив вимоги частини сьомої статті 40 Закону.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю визнається нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 Закону та частиною сьомою статті 40 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону.
Період усунення порушень:
17.06.2022 15:01 - 06.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2022 15:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення порушень, виявлених за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-09-011957-b, уповноваженою особою відділом освіти, молоді та спорту Межівської селищної ради прийнято рішення від 23.06.2022 (протокол № 59) щодо розірвання Договору про закупівлю від 18.11.2021 № 11.
Дата публікації звіту:
25.07.2022 15:58
Запити/Пояснення
Номер:
9ecfe44b364d4e9aaceac2d0357653c2
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.06.2022 15:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту системи опалення Новопідгороднянської гімназії Межівської селищної ради, за адресою: вул. Центральна, 25, с. Новопідгороднє Межівського району, Дніпропетровської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-09-011957-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чи дотримано вимоги частини третьої статті 40 Закону щодо надання учасником ТОВ «Кредо», під час проведення переговорів, підтверджень про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону та надати копії документальних підтверджень?
3. З яких підстав договір із ТОВ «Кредо» укладено 18 листопада 2021 року, тобто на дев’ятий день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d473be0af37b4687a1f9b0736f95f903
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
13.06.2022 18:21
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
на Запит від 09.06.2022 Північного офісу держаудитслужби
про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-09-011957-b
09.06.2022 р. була оприлюднена інформація про моніторинг публічної процедури закупівлі UA-2021-11-09-011957-b та розміщено запит Замовнику на пояснення щодо проведення процедури закупівлі відкритих торгів на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт системи опалення комунального закладу освіти «Новопідгороднянської гімназії» Межівської селищної ради за адресою : вул. Центральна ,25, с .Новопідгороднє Межівського району, Дніпропетровської області»,(ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі робочого проекту «Капітальний ремонт системи опалення комунального закладу освіти «Новопідгороднянської гімназії» Межівської селищної ради за адресою : вул. Центральна ,25, с .Новопідгороднє, Межівського району, Дніпропетровської області». Коригування , та позитивного «Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту «Капітальний ремонт системи опалення комунального закладу освіти «Новопідгороднянської гімназії» Межівської селищної ради за адресою : вул. Центральна ,25, с .Новопідгороднє, Межівського району, Дніпропетровської області». Коригування. виданого Інститутом «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» 23 квітня 2021 року №408/е/21. За вказаними документами обсяги робіт передбачені проектом, складено відповідно до вимог ДСТУ БД. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Рішенням Межівської селищної ради від 13 серпня 2021 року №707 – 08/VIII.
Згідно документів загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 23 квітня 2021 року складає 1058,942 тис. грн., у тому числі:
будівельні роботи – 816,177 тис. грн.;
інші витрати – 242,765 тис. грн.
Тендерним комітетом відділу освіти, молоді та спорту МСР прийнято ухвалу щодо: закупівлю робіт капітального ремонту системи опалення Новопідгороднянської гімназії Межівської селищної ради, за адресою: вул. Центральна, 25, с. Новопідгороднє Межівського району, Дніпропетровської області за кодом (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)., здійснити шляхом застосування відкритих торгів. Копії протоколів тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту МСР №62 від 31.08.2021 р. та №67 від 21.09.2021 року додаються. Зазначені торги двічі не відбулись, було прийнято рішення провести переговорну процедуру (скорочену).Протокол №96 від 09.11.2021 р. та визначено переможцем ТОВ «КРЕДО» по закупівлі капітального ремонту системи опалення Новопідгороднянської гімназії Межівської селищної ради, за адресою: вул. Центральна, 25, с. Новопідгороднє Межівського району, Дніпропетровської області за кодом ДК 021-2015-45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація.
Під час проведення скороченої переговорної процедури між Відділом освіти, молоді та спорту МСР та ТОВ «КРЕДО», підрядником (ТОВ «КРЕДО») було надано пакет документів, які підтверджують відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону.(Копії документів додаються)
Керуючись пунктом 3 статті 40 Закону України про публічні закупівлі, замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування скороченої переговорної процедури закупівлі у строк не менше ніж 5 днів, з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Прохаємо Вас прийняти до уваги, що відповідно до розпорядження селищного голови виконавчого комітету Межівської селищної ради, Дніпропетровської області №96/к від 26.04.2022 року «Про призначення Вікторії ДІДЕНКО» на посаду начальника відділу освіти, молоді та спорту Межівської селищної ради.
З 08.04.2022 року основний працівник (уповноважена особа) знаходиться в відпустці без збереження заробітної плати (перебуває за межами країни).Відповідно до наказу №15-к/тр від 10.05.2022 року, тимчасово було призначено Желізняк О.О. на посаду фахівця з державних закупівель.