-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області»
«Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області» згідно тендерної документації
Завершена
17 688 087.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 88 440.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 88 440.43 UAH
Номер:
f151f9a18ca741568e4c81e19981da4d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-14-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2022 00:00
Період моніторингу:
14.06.2022 16:51 - 08.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.06.2022 № 97
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-11-09-011243-b 09.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції
ПРБФ «Комунальник» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції переможця, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.11.2021 № 202, тендерну пропозицію приватної ремонтно-будівельної фірми «Комунальник» (далі –
ПРБФ «Комунальник») повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 09.12.2021, протокольне рішення уповноваженої особи від 10.12.2021 № 231, повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2021, договір підряду від 21.12.2021 № 657, додаткову угоду від 29.12.2021 № 1, пояснення Замовника на запит Дерджаудитслужби, отримані 22.06.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що у пункті 1 додатку № 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідок про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Також передбачив, що для документального підтвердження інформації зазначеної в довідці учасники надають, зокрема, копії свідоцтв про реєстрацію будівельної техніки. Якщо будівельна техніка та механізми не підлягають державній реєстрації, учасники надають інші правовстановлюючі документи, що посвідчують право власності та бухгалтерського обліку.
Учасник ПРБФ «Комунальник» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність власного або орендованого обладнання, машин та механізмів від 22.11.2021 № 268/18, якою повідомив про наявність власних механізмів, зокрема, 3-х міксерів будівельних ProCragt IIMM-2000, генератора бензинового 7000Вт та генератора дизельного Eurocraft hhd 500 (позиції 30,43 та 44 відповідно).
При цьому, учасник ПРБФ «Комунальник» у складі тендерної пропозиції не надав документи (податкові накладі, інвентарні картки тощо), що посвідчують право власності та бухгалтерського обліку на механізми зазначені у позиціях 30, 43 та 44 зазначеної довідки (2-х міксери будівельних ProCragt IIMM-2000, генератора бензинового 7000Вт та генератора дизельного Eurocraft hhd 500 відповідно), чим не дотримав вимог пункту 1 додатку № 1 до тендерної документації.
Поряд з цим, Замовник через електронну систему закупівель оприлюднив учаснику ПРБФ «Комунальник» повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей (далі – Повідомлення) виявлених в інформації та документах, наданих на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію – наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Також, Замовник у Повідомленні зазначив шлях для усунення зазначеної невідповідності через надання учасником накладних та інвентарних карток обліку основних засобів (або інших документів) на генератор дизельний Eurocraft hhd 500, генератор бензиновий 7000Вт та міксери будівельні ProCragt IIMM-2000 (2 шт.).
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже, Замовник оприлюднює учаснику Повідомлення лише щодо документів, які надані у складі тендерної пропозиції такого учасника.
Однак, на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник оприлюднив учаснику ПРБФ «Комунальник» Повідомлення з вимогою надання документів (накладних та інвентарних карток обліку основних засобів (або інших документів) на генератор дизельний Eurocraft hhd 500, генератор бензиновий 7000Вт та міксери будівельні ProCragt IIMM-2000 (2 шт.) відсутніх у складі тендерної пропозиції останнього.
Крім того, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію
ПРБФ «Комунальник», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
06.07.2022 19:15 - 21.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.07.2022 19:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Директору Департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України Сергію Чернезі
На Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства по моніторингу закупівлі від 06.07.2022 року по предмету «Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області», яку оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за номером № UA-2021-11-09-011243-b, відділ з гуманітарних питань Овруцької міської ради повідомляє наступне:
Відповідно до п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 922-VIII (далі – Закон 922-VIII) Замовник має право протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України
Проаналізувавши зміст висновку Держаудитслужби від 06.07.2022 р., вважаємо його необґрунтованим, безпідставним та таким, що не відповідає вимогами чинного законодавства України, з огляду на наступні обставини.
У своєму висновку орган державного фінансового контролю посилається, як на підставу наявних порушень, на оприлюднене Замовником повідомлення про усунення недоліків шляхом надання Учасником накладних та інвентарних карток обліку основних засобів (або інших документів) на генератор дизельний Eurocraft hhd 500, генератор бензиновий 7000Вт та міксери будівельні ProCragt IIMM-2000 (2 шт.). На думку контролюючого органу це є порушенням ч. 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, в даному випадку орган державного фінансового контролю допустив довільне трактування цілком визначених законодавчих норм.
Згідно ч. 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до абзацу 2 частини 9 статті 26 Закону замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Отже, слід зробити висновок, що Учасник може завантажувати нові документи (які не були подані у складі тендерної пропозиції), так і виправлені наявні документи. Аналогічні висновки були викладені у Рішення Колегії № 22071-р/пк-пз від 27.11.2020, оголошення № UA-2020-10-12-000031-b. Відтак, висновок від 06.07.2022 р. є незаконним та відсутні правові підстави для його виконання.
Дата публікації звіту:
13.07.2022 17:21
Запити/Пояснення
Номер:
b789c4bd2be549b3b553270c4d2517c8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.06.2022 13:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з «Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області» згідно тендерної документації (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-09-011243-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо уповноваженої особи, яка прийняла рішення про визначення переможця торгів та відповідальну за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
46ecb7c3d46f4e308ddaa9bfb88e1803
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.06.2022 14:47
Опис:
Директору Департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України Сергію Чернезі
На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі № UA-2021-11-09-011243-b «Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області», відділ з гуманітарних питань Овруцької міської ради повідомляє, що розмір витрат, обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі розрахований на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта.
Кошторисна частина проектної документації підтверджена Експертним звітом (позитивним) філії «Житомиркомундорпроект» ДП «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 24.09.2019 №2273/е/19 .
Очікувана вартість предмета закупівлі складає 17 688 087 грн. 80 коп. (Сімнадцять мільйонів шістсот вісімдесят вісім тисяч вісімдесят сім грн. 80 коп.) з ПДВ.
На виконання п.4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 зі змінами, обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі «Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області» опубліковано на сайті Овруцької міської ради 12.11.2021 року (https://ovruch.in.ua/2021/11/12/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rekonstruktsiya-termosanatsiya-budivli-tsentru-dytyachoyi-ta-yunatskoyi-tvorchosti-ovrutskoyi-miskoyi-rady-za-adresoyu-vul-taras/ ) .
Уповноважена особа – фахівець з публічних закупівель відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради Бортник Марія Іванівна прийняла рішення про визначення переможця торгів по закупівлі № UA-2021-11-09-011243-b «Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області», яка і є відповідальною за оприлюднення інформації про закупівлю.
Додаток :
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
розміру бюджетного призначення, розміру очікуваної вартості предмета
закупівлі «Реконструкція – термосанація будівлі Центру дитячої та юнацької творчості Овруцької міської ради за адресою: вул. Тараса Шевченка 100, м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області».
2. Копія наказу від 19.10.2021 №299 по відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради (на 5 листах).
Начальник відділу Василь Ткачук