-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 3
ДК 021:2015 код 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Хліб, вироби хлібобулочні, тісто листкове
Завершена
503 492.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 517.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 517.46 UAH
Номер:
c7bf9d535db240b4ba592ee5f9aa11a0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-07-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.12.2022 00:00
Період моніторингу:
07.12.2022 11:12 - 29.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.12.2022 № 361
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.12.2022 № 361.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-09-001947-c, 09.11.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного спеціалізованого підприємства «Чорнобильська АЕС» (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2021-11-04-001120-b), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Наша Булочка», повідомлення про намір укласти договір, опубліковані переможцем торгів документи після аукціону, договір про закупівлю від 20.12.2021 №М-21-0690-2, додаткову угоду від 30.06.2022 №2 до вказаного договору, опубліковані під час моніторингу Замовником інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
26.12.2022 14:37 - 30.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.12.2022 14:37
Запити/Пояснення
Номер:
def0346a466f4d2ab64e19149059c4c8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.12.2022 17:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.12.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-11-09-001947-c, яка проводилась державним спеціалізованим підприємством «Чорнобильська АЕС» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведеної закупівлі Замовником укладено з ТОВ «Наша Булочка» договір про закупівлю від 20.12.2021 № М-21-0690-2 за предметом закупівлі «ДК 021:2015 код 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (далі – Договір М-21-0690-2). Загальна сума за даним договором становить 502 650,00 грн.
Водночас, додатковою угодою від 20.06.2022 №2 внесено зміни до Договору № М-21-0690-2 в частині збільшення ціни на товар, а саме: на хліб житній фасований від 0,5 кг з 25,02 грн до 27,48 грн. за одиницю; хліб пшеничний 1 г, фасований від 0,5 кг з 29,04 грн. до 31,92 грн за одиницю; вироби хлібобулочні в/г, батон фасований від 0,4 кг з 42,00 грн до 46,14 грн за одиницю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати відповідне документальне підтвердження щодо наявності фактичного коливання (зростання) ціни товару, що є предметом Договору № М-21-0690-2, на ринку та наявності підстав для збільшення ціни товару за вказаним договором відповідно до укладеної додаткової угоди від 20.06.2022 №2.
4. Надати до моніторингу інформацію та відповідні підтверджуючі документи (рахунки, акти приймання-передачі, накладні, платіжні доручення тощо) щодо обсягів отриманого та оплаченого Замовником товару за Договором М-21-0690- – в розрізі кожного місяця та в розрізі кожної встановленої згідно з договором ціни (додаткові угоди).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
0d403f68ed544174b9106f2050fbf38f
Назва:
Відповідь на запит щодо закупівлі ДК 021:2015 код 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб, вироби хлібобулочні, тісто листкове)
Дата опублікування:
15.12.2022 13:17
Опис:
Надаємо відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 12.12.2022 щодо закупівлі ДК 021:2015 код 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб, вироби хлібобулочні, тісто листкове), номер закупівлі UA-2021-11-09-001947-c.
1. Закупівля ДК 021:2015 код 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб, вироби хлібобулочні, тісто листкове) була проведена з метою забезпечення лікувально-профілактичним харчуванням персоналу ДСП ЧАЕС (Замовник), персоналу підрядних організацій, організації харчування відвідувачів зони відчуження та персоналу ДСП ЧАЕС в м. Славутич.
Забезпечення лікувально-профілактичним харчуванням персоналу ДСП ЧАЕС та підрядних організацій здійснюється на підставі:
- Закону України “Про охорону праці” (ст.7);
- Кодексу Законів про працю України (ст.166);
- Нормативно-правових актів про охорону праці — НПАОП 0.00-2.03-77 “Перелік виробництв, професій та посад, робота в яких дає право на безоплатне одержання лікувально-профілактичного харчування у зв’язку з особливо шкідливими умовами праці” (Раціон №1);
- Постанови КМУ від 10.09.2008 №831 “Про доплати особам, які працюють у зоні відчуження”.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлені відповідно до вимог діючого законодавства, нормативно-правових актів і нормативних документів до показників якості та безпеки харчових продуктів, пакування, маркування, транспортування, приймання, зберігання та виходячи з норм видачі продуктів, згідно примірних та щоденних меню, а також для застосування у приготуванні страв відповідно до рецептур. Очікувана вартість закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін на дану продукцію, використовуючи «Примірну Методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затверджену Наказом Мінекономіки №275 від 18.02.2020 (розрахунок додається).
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://chnpp.gov.ua/images/stories/ChNPP/zakupki/2-017-22.pdf
3. Відповідне документальне підтвердження щодо наявності фактичного коливання (зростання) ціни товару, що є предметом Договору № М-21-0690-2, на ринку та наявності підстав для збільшення ціни товару за вказаним договором відповідно до укладеної додаткової угоди від 30.06.2022 №2 додається.
4. Відповідні підтверджуючі документи (видаткові накладні, платіжні доручення) щодо обсягів отриманого та оплаченого Замовником товару за Договором М-21-0690-2 додаються.
Додатки окремими файлами у складі пояснення:
- Інформація щодо середнього рівня цін на продукти харчування станом на 19.10.2021 з додатками;
- Інформація щодо середнього рівня цін на тісто листове дріжджове заморожене станом на 25.10.2021 з додатками;
- Інформація щодо середнього рівня цін на продукти харчування станом на 27.10.2021 з додатками;
- Експертний висновок Чернігівської регіональної торгово-промислової палати від 22.06.2022 р. № ЧК-188;
- Лист ТОВ «Наша Булочка» № 67 від 22.06.2022 р.
- Видаткові накладні за договором № М-21-0690-2 від 20.12.2021.
- Платіжні доручення за № М-21-0690-2 від 20.12.2021.