-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021: 2015 - 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м'ясо заморожені (риби свіжомороженої (ХЕК) для закладів загальної середньої та дошкільної освіти Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради)
ДК 021: 2015 - 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м'ясо заморожені (риби свіжомороженої (ХЕК) для закладів загальної середньої та дошкільної освіти Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради)
Завершена
2 673 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 365.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 365.00 UAH
Номер:
f2753d1d4cff47a68b1974d61533db3c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-01-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2022 00:00
Період моніторингу:
01.04.2022 13:31 - 23.04.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.04.2022 № 139
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.04.2022 № 139.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-09-010665-b, 09.11.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/2580-2022 від 31.03.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Волиньморепродукти плюс», визначення його переможцем тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Волиньморепродукти плюс» щодо розірвання договору.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 квітня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-11-09-004651-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «Волиньморепродукти плюс»; протокол уповноваженої особи від 03.12.2021 №27/2/2021; повідомлення про намір укласти договір від 17.12.2021; оприлюднені переможцем тендеру після аукціону документи та інформацію; договір від 28.01.2021 №936-У; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до вимог частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Під час моніторингу на запит Західного офісу Держаудитслужби від 07.04.2022 Замовником надано відповідь, у якій зокрема зазначено, що інформація щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2,3 та 8 частини першої статті 17 Закону, що міститься у формі відкритих даних, перевірялась Замовником самостійно, результат перевірки відображався в протоколі, за результатами перевірки порушень не виявлено. Також в інформації зазначено, що відповідно до частини шостої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону визначається замовником для надання таких документів переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель, при цьому замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Однак, нормою частини шостої статті 17 Закону імперативно визначено обов’язок переможця надати замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, які підтверджують відсутність відповідних підстав, визначених, зокрема, пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої цієї статті.
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону переможцем тендеру ТОВ «Волиньморепродукти плюс» у визначений Законом термін не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Проте, на порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця тендеру ТОВ «Волиньморепродукти плюс», яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (пункти 2, 3, 8 частини першої), а укладено з вказаним переможцем договір від 28.01.2021 №936-У на суму 2 076 030,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
13.04.2022 14:26 - 29.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.04.2022 14:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КОВЕЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
45000, м. Ковель, вул. Незалежності,101, тел.(03352) 59518, факс 53679
E-mail: kovel_osvita@ukr.net
Код ЄДРПОУ 02141680
_____________________________________________________________________
Вих. № 01-19/ 294 від 18.04.2022 р.
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ
Щодо виконання вимог
за результатами проведення моніторингу закупівель
що проводився Західним офісом Держаудитслужби ( обл.)
згідно наказу № 139 від 01.04.2022 року
Відповідно до Наказу 139 від 01.04.2022 року державною аудиторською службою України Західного офісу Держаудитслужби був проведений моніторинг щодо закупівлі ДК 021: 2015 - 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м'ясо заморожені (риби свіжомороженої (ХЕК) для закладів загальної середньої та дошкільної освіти Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради).
За результатами висновку моніторингу від 13.04.2022 року закупівлі з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує, Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради, здійснити заходи щодо усунення порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Волиньморепродукти плюс» щодо розірвання договору..
На виконання вищевказаних вимог Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради повідомляє:
Договір №936-У від 28.12.2021 року заключений з Товариство з обмеженою відповідальністю «Волиньморепродукт Плюс» на постачання товару за кодом ДК 021: 2015 - 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м'ясо заморожені (риби свіжомороженої (ХЕК) припинений (розірваний) з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Звіт про виконання Договору про закупівлю UA-2021-11-09-010665-b сформований 18 квітня 2022 року.
посилання: https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_contracting/view/12279615
ДОДАТКИ :
1. Повідомлення про розірвання Договору № 936-У від 28.12.2021 року адресоване ТОВ «Волиньморепродукт Плюс» вих. № 01-19/286 від14.04.2022 р (скан – копія на 1-му арк.).
2. Додаткова угода №1 від 18.04.2021 року до Договору № 936-У від 28.12.2021 року про розірвання Договору (скан – копія на 2-х арк.).
Уповноважена особа управління освіти
виконавчого комітету Ковельської міської ради В.В.Ягодіна
конт. тел. 096 944 0515
Дата публікації звіту:
18.04.2022 14:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Усунення порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, за результатами висновку моніторингу у сфері закупівель, Західного офісу Держаудитслужби.
Дата публікації:
10.04.2023 11:18
Запити/Пояснення
Номер:
28b14de3b7bb470cb07ffd43fbe13fd9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.04.2022 15:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.04.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-11-09-010665-b, яка проводилась Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
2389603581d94660ad625e63c0e00423
Назва:
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ Щодо проведення моніторингу закупівель що проводиться Західним офісом Держаудитслужби ( обл.) згідно наказу № 139 від 01.04.2022 року
Дата опублікування:
06.04.2022 14:19
Опис:
Вих. № 01-19/267 від 06.04.2022 р.
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ
Щодо проведення моніторингу закупівель
що проводиться Західним офісом Держаудитслужби ( обл.)
згідно наказу № 139 від 01.04.2022 року
Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради надає наступну інформацію:
09 листопада 2021 року Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради було розпочато процедуру закупівлі за ДК 021: 2015 - 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м'ясо заморожені (риби свіжомороженої (ХЕК) для закладів загальної середньої та дошкільної освіти, що підпорядковані Управлінню. Інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-09-010665-b, Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2021-11-09-004651-b. КЕКВ 2230. Очікувана вартість: 2673000,00 грн. Кількість: 29700 кг.
Щодо запитання здійснення Замовником обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо наступне:
- розмір бюджетного призначення встановлений згідно рішення Ковельської міської ради №16/7 від 23.12.2021 рік «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2022 рік» (http://www.kovelrada.gov.ua/budget.html - рішення про бюджет 2022 рік - файл Microsoft Excel Додаток №3_Бюджет 2022, або за посиланням http://www.kovelrada.gov.ua/councildecision/175-perelik_rishen_miskoi_radi_prijnyatih_na_pershomu_plenarnomu_zasidanni_16_sesii_miskoi_radi_vosmogo_sklikannya_23_grudnya_2021_roku_protokoli_vidkritogo_poimennogo_golosuvannya_protokol_sesii_spisok_vidsutnih_deputativ_na_zasidanni_ta_videotranslyaciya.html). Розмір бюджетних призначень за загальним фондом становить 419 566 155,00 грн. (додаток 1), (додаток 2 ), (додаток 3).
З обсягом витрат на харчування можна ознайомитись в пояснюючій записці до бюджету ст.13-14.
- для розрахунку очікуваної вартості риби мороженої при проведенні торгів на 2022 рік було використано дані Головного управління статистики у Волинській області про середні ціни на окремі товари у вересні 2021 році (для ознайомлення файл Microsoft Excel з назвою Середні споживчі ціни на товари (послуги) у 2021 році, за посиланням http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm) з врахуванням коефіцієнту підвищення. Ціна на даний товар згідно даних статистики складала 84,85 грн.
Коефіцієнт підвищення відповідає прогнозному індексу споживчих цін який використовувався при складанні прогнозу місцевого бюджету на 2022 рік (згідно листа Міністерства фінансів України від 09.06.2021р «Про прогнози місцевих бюджетів на 2022-2024 роки» ст. 2, за посиланням https://city-adm.lviv.ua/public-information/budget/lviv/19067/download?cf_id=36) (Додаток 4). Даний коефіцієнт становить 106,2 відсотка (Додаток 5).
Отже: 84,85 грн.*106,2 % = 90,11 грн.
Для легшого використання одержаний результат було заокруглено до цілого числа, тобто 90 грн.
Також, для розрахунку очікуваної вартості риби мороженої перед проведенням торгів були направлені листи з проханням надати свою комерційну пропозицію до потенційних постачальників: ТОВ «Волиньморепродукт», ФОП «Єлова Тетяна Адамівна» та ТОВ «МАРІЯ».
На підставі отриманих комерційних пропозицій був проведений аналіз щодо формування очікуваної вартості товару.
Так, комерційна пропозиція ТОВ «Волиньморепродукт» становила 92,000 грн./кг.
ФОП «Єлова Тетяна Адамівна» - 89,00 грн./кг.
ТОВ «МАРІЯ» - 86,55 грн./кг. (Додаток 6,7,8)
Отже: 92,00 грн./кг.+ 89,00 грн./кг. + 86,55 грн./кг. = 89,18 грн./кг.
Прийнято очікувану вартість риби мороженої рахувати 90,00 грн. за кг. Очікувана вартість закупівлі за ДК 021: 2015 - 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м'ясо заморожені становить 2673000,00 грн. (90,00 грн. * 29700 кг.)
Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради закуповує даний продукт за ДК 021:2015 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м'ясо заморожені, для закладів загальної середньої та дошкільної освіти відповідно до норм споживання основних груп харчових продуктів на сніданок, обід або вечерю у закладах дошкільної освіти у разі пꞌятиденного перебування та норм споживання основних груп продуктів для організації оздоровчого харчування в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що проводять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі пꞌятиденного перебування, затверджених Кабінетом Міністрів України №305 від 24 березня 2021 року «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ №786 від 28.07.2021 року).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне:
офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://osvita.kowelrada.gov.ua/ чи безпосередньо за посиланням: https://osvita.kowelrada.gov.ua/obgruntuvannya-na-zakupivlyu-ryby-morozhenoyi-hek/
Додатки:
1. Додаток 1 «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади» №16/7 від 23.12.2021 р. – скан-копія витягу з посилання. -1 аркуш.
2. Додаток 2 Пояснювальна записка до проєкту рішення «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2022 рік». - 3-х арк.
3. Додаток 3 Розподіл коштів бюджету Ковельської міської територіальної громади на 2022 рік. - 2 – а арк.
4. Додаток 4 Про прогнози місцевих бюджетів на 2022-2024 роки. На 2—арк.
5. Додаток 5 Середні споживчі ціни та товари (послуги) по Волинській області у 2021 році. - 1 арк.
6. Додаток 6 Комерційної пропозиції №08/11-4 від 08.11.2021 від ТОВ «Волиньморепродукт» - 1 арк.
7. Додаток 7 Комерційної пропозиції №01/11 від 01.11.2021 від ФОП Єлова Тетяна Адамівна - 1 арк.
8. Додаток 8 Комерційної пропозиції №182 від 02.11.2021 від ТОВ «Марія» - 1 арк.
Уповноважена особа управління освіти
виконавчого комітету Ковельської міської ради В.В.Ягодіна
конт. тел 096 944 0515
Номер:
56c31160ec0e4244907986523e352b39
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.04.2022 12:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.04.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-11-09-010665-b, яка проводилась Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до імперативної норми частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Проведеним моніторингом встановлено, що переможцем ТОВ «Волиньморепродукти плюс» не надано Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС», яким не надано Замовнику документи (шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону?
2. Чи перевірялася самостійно Замовником інформація щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону (міститься у формі відкритих даних) у встановленому Законом порядку (із обов’язковим документальним підтвердженням такої перевірки) ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
d8ad702c919c41f9afec73d8c99a346b
Назва:
Інформаційний лист №01-19/279 від 12.04.2022 р. відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.04.2022 13:34
Опис:
КОВЕЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
45000, м. Ковель, вул. Незалежності,101, тел.(03352) 59518, факс 53679
E-mail: kovel_osvita@ukr.net
Код ЄДРПОУ 02141680
_____________________________________________________________________
Вих. № 01-19/279 від 12.04.2022 р.
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ
Щодо проведення моніторингу закупівель
що проводиться Західним офісом Держаудитслужби ( обл.)
згідно наказу № 139 від 01.04.2022 року
Відповідь на запитання від 07.04 2022 року
Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради надає наступну інформацію:
09 листопада 2021 року Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради було розпочато процедуру закупівлі за ДК 021: 2015 - 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м'ясо заморожені (риби свіжомороженої (ХЕК) для закладів загальної середньої та дошкільної освіти, що підпорядковані Управлінню. Інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-09-010665-b, Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2021-11-09-004651-b. КЕКВ 2230. Очікувана вартість: 2673000,00 грн. Кількість: 29700 кг.
Відповідно до частини шостої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону визначається замовником для надання таких документів переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель, при цьому замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, а саме:
- Інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення – замовник самостійно перевіряє зазначену інформацію через офіційний веб-сайт за адресою в мережі Інтернет https://corruptinfo.nazk.gov.ua/;
- Інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення – замовник самостійно перевіряє зазначену інформацію через офіційний веб-сайт за адресою в мережі Інтернет https://corruptinfo.nazk.gov.ua/;
- Інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 8 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство – замовник самостійно перевіряє зазначену інформацію через офіційний веб-сайт за адресою в мережі Інтернет https://amcu.gov.ua/;
Інформація щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2,3 та 8 частини першої статті 17 Закону, що міститься у формі відкритих даних, перевірялась замовником самостійно. Результат перевірки п. 2, 3 та 8, ч.1 ст. 17 Закону відображався в протоколі (Додаток 1). За результатами перевірки порушень не виявлено.
Також, Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради надає скриншоти документів від 16.12.2021 року на підставі якого формувався протокол щодо перевірки інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. (Додаток 2, додаток 3, додаток 4, додаток 5).
Також Управління освіти надає скан-копію відповіді на вимоги за критеріями закупівлі (Додаток 6). У даній скан-копії ТОВ «Волиньморепродукт плюс» підтверджує:
1. Щодо Вчинення корупційних правопорушень
- Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.
- Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією.
2. Щодо Порушення справ про банкрутство
- Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
ТОВ «Волиньморепродукт плюс» в тендерній пропозиції надало довідку № 4/11-14 від 24.11.2021 року щодо відсутності обставин, передбачених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». (Додаток 7)
ТОВ «Волиньморепродукт плюс» в тендерній пропозиції надало лист – гарантію №24/11-6 від 24.11.2021 року в якому товариство в особі директорки Мавродій Вікторії Володимитрівни гарантує, що вся інформація надана в тендерній пропозиції є достовірною та розуміє, що надання недостовірної інформації тягне за собою кримінальну відповідальність. (Додаток 8).
Додатки:
Додаток 1 Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради щодо перевірки інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель - на 2-х аркушах скан-копія.
Додаток 2 Скиншот від 16.12.2021 року перевірки частини першої статті 17 Закону, що містяться у формі відкритих даних на сайтах Антимонопольного комітету України - на 1-у аркуші.
Додаток 3 Скиншот від 16.12.2021 року перевірки частини першої статті 17 Закону, що містяться у формі відкритих даних на сайтах Антимонопольного комітету України - на 1-у аркуші.
Додаток 4 Скиншот від 16.12.2021 року перевірки частини першої статті 17 Закону, що містяться у формі відкритих даних на сайтах Антимонопольного комітету України - на 1-у аркуші.
Додаток 5 Скиншот від 16.12.2021 року перевірки частини першої статті 17 Закону, що містяться у формі відкритих даних на сайтах Антимонопольного комітету України - на 1-у аркуші.
Додаток 6 Витяг з сайту «Відповіді на вимоги за критеріями закупівлі» на 2-х аркушах, за посиланням: https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/31581631
Додаток 7 Довідка видана ТОВ «Волиньморепродукт плюс» №24/11-14 від 24.11.2021 р. про відсутність обставин, передбачених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі – на одному аркуші (сканкопія).
Додаток 8 Лист – гарантія видана ТОВ «Волиньморепродукт плюс» №24/11-6 від 24.11.2021 р. про достовірність документів тендерної пропозиції – на одному аркуші (сканкопія).
Уповноважена особа управління освіти
виконавчого комітету Ковельської міської ради В.В.Ягодіна