-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шини для транспортних засобів
Завершена
3 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 38 000.00 UAH
Номер:
d2fe81410fca456eb3f97718d6185668
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-14-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2022 00:00
Період моніторингу:
14.02.2022 16:04 - 10.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.02.2022 № 88
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 14.02.2022 № 88
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2021-11-09-001604-a від 09.11.2021- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, відповідності укладеного договору умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я.Левітана» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 09.11.2021 №335, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Солуян Володимир Олександрович (далі – ФОП Солуян Володимир Олександрович), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 29.11.2021 №363, повідомлення про намір укласти договір від 29.11.2021; договір від 13.12.2021 №04/22, пояснення Замовника від 17.02.2022, оприлюднене через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
22.02.2022 14:09 - 26.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.02.2022 14:09
Запити/Пояснення
Номер:
75818509fe464d659f8890919a030f83
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.02.2022 16:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Шини для транспортних засобів», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-09-001604-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cb607ccaae9e42dfbd225c43e78ab6d4
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
17.02.2022 16:29
Опис:
На Ваш запит від 14.02.2022 року Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я.Левітана» повідомляє наступне.
Пунктом 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Для підготування річного плану закупівель та відкритих торгів з закупівлі автомобільних шин Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я.Левітана» направило запит від 29.10.2021 року до декількох підприємств, які займаються постачанням автомобільних шин, щодо характеристик видів автомобільних шин та їх вартості на ринку.
На підставі отриманих комерційних пропозицій підприємство здійснило оголошення про проведення відкритих торгів з зазначенням вимог про технічні та якісні характеристиками предмета закупівлі за мінімальною отриманою ціновою пропозицією
Слід звернути увагу, що оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-11-09-001604-a, яке оприлюднено 09 листопада 2021 року на офіційному веб-порталі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-09-001604-a, де в графі джерело фінансування закупівлі зазначено «Власний бюджет» (кошти від господарської діяльності підприємства).
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова) заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель несе рекомендований характер:
«4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;».
Вищезазначена постанова стосується державних органів, органів місцевого самоврядування та державних підприємств. Будь-які вимоги до комунальних підприємств в даній постанові відсутні.
З огляду на вищевикладене, Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я. Левітана» не повинне розміщати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, оскільки закупівля здійснюється для власних потреб та за власні грошові кошти.
З діяльністю підприємства ми можете ознайомитись за наступним посиланням: https://kremen.gov.ua/index.php?view=single-kp&dep-id=20.