• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

15540000-5 Сирні продукти (Сир кисломолочний свіжий не менше 9% жиру, сир сичужний твердий не менше 50% жиру)

Завершена

5 830 120.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 58 301.20 UAH
Номер: 8426a05d356a466facb5e2e2dfcffb9a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-29-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.11.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 29.11.2022 14:03 - 21.12.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.11.2022 № 47-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.11.2022. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 28.11.2022 № 47-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 8 UA-2021-11-09-004735-b 09.11.2021 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 616-99-12, allaostapenko16@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель управління освіти Чернігівської міської ради (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2021-11-09-003635-b); оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерна документація, оприлюднена в електронній системі закупівель 09.11.2021 із змінами, внесеними 10.11.2021 (далі – Тендерна документація); тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Фавор» (далі – ТОВ «Фірма «Фавор»), товариства з обмеженою відповідальністю «Переяслав-Молпродукт» (далі – ТОВ «Переяслав-Молпродукт»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОДЛІДЕР-19» (далі – ТОВ «ПРОДЛІДЕР-19»), приватне акціонерне товариство «Юрія» (далі – ПрАТ «Юрія»); протокол розгляду тендерних пропозицій 14.12.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; рішення уповноваженої особи про визначення переможця від 20.12.2021 № 129; повідомлення про намір укласти договір; договір від 04.01.2022 № 970 (далі – Договір про закупівлю); звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткові угоди від 22.06.2022 № 1, від 29.09.2022 № 2, від 03.10.2022 № 3 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до Договору про закупівлю опубліковані 22.06.2022, 29.09.2022 та 03.10.2022; пояснення, інформація та документи, надані Замовником 02.12.2022, 07.12.2022 та 12.12.2022 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 19.12.2022 15:06 - 23.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 19.12.2022 15:06

Запити/Пояснення