-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
15540000-5 Сирні продукти (Сир кисломолочний свіжий не менше 9% жиру, сир сичужний твердий не менше 50% жиру)
Завершена
5 830 120.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 58 301.20 UAH
мін. крок: 1% або 58 301.20 UAH
Номер:
8426a05d356a466facb5e2e2dfcffb9a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-29-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.11.2022 00:00
Період моніторингу:
29.11.2022 14:03 - 21.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.11.2022 № 47-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.11.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 28.11.2022 № 47-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 8 UA-2021-11-09-004735-b 09.11.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель управління освіти Чернігівської міської ради (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2021-11-09-003635-b); оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерна документація, оприлюднена в електронній системі закупівель 09.11.2021 із змінами, внесеними 10.11.2021 (далі – Тендерна документація); тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Фавор» (далі – ТОВ «Фірма «Фавор»), товариства з обмеженою відповідальністю «Переяслав-Молпродукт» (далі – ТОВ «Переяслав-Молпродукт»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОДЛІДЕР-19» (далі – ТОВ «ПРОДЛІДЕР-19»), приватне акціонерне товариство «Юрія» (далі – ПрАТ «Юрія»); протокол розгляду тендерних пропозицій 14.12.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; рішення уповноваженої особи про визначення переможця від 20.12.2021 № 129; повідомлення про намір укласти договір; договір від 04.01.2022 № 970 (далі – Договір про закупівлю); звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткові угоди від 22.06.2022 № 1, від 29.09.2022 № 2, від 03.10.2022 № 3 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до Договору про закупівлю опубліковані 22.06.2022, 29.09.2022 та 03.10.2022; пояснення, інформація та документи, надані Замовником 02.12.2022, 07.12.2022 та 12.12.2022 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
19.12.2022 15:06 - 23.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
19.12.2022 15:06
Запити/Пояснення
Номер:
95f9d498e83042f9a76d5b154022e8e9
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації та документів
Дата опублікування:
01.12.2022 10:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Сирні продукти (Сир кисломолочний свіжий не менше 9% жиру, сир сичужний твердий не менше 50% жиру)» (ДК 021:2015 (CPV) – 15540000-5 – Сирні продукти) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів, пояснень та інформації з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, документи та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6445a49fd9b1476598e9638a884788cf
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації та документів
Дата опублікування:
02.12.2022 10:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Сирні продукти (Сир кисломолочний свіжий не менше 9% жиру, сир сичужний твердий не менше 50% жиру)» (ДК 021:2015 (CPV) – 15540000-5 – Сирні продукти) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів, пояснень та інформації з наступних питань.
Відповідно до інформації, що оприлюднена в електронній системі закупівель, до договору про закупівлю від 04.01.2022 № 970 (далі – Договір про закупівлю) вносились зміни, а саме:
- додатковою угодою від 22.06.2022 № 1 щодо зменшення обсягів закупівлі товару, а саме: сиру кисломолочного свіжого не менше 9% жиру (сир кисломолочний 9,5% жирності) з 41 000 кг до 22 057 кг, сиру сичужного твердого не менше 50% жиру (сир твердий Російський 50% жирності) з 7 000 кг до 5 800 кг (з 22.06.2022);
- додатковою угодою від 29.09.2022 № 2 щодо виключення з частини 2 пункту 12.4 Договору про закупівлю обмеження «Перше підвищення вартості одиниці товару здійснюється не раніше ніж після 30 % виконання умов договору.»;
- додатковою угодою від 03.10.2022 № 3 вносились зміни щодо збільшення ціни за один кілограм товару, а саме: сиру кисломолочного свіжого не менше 9% жиру (сир кисломолочний 9,5% жирності) з 104,10 грн з ПДВ до 114,30 грн з ПДВ та сиру сичужного твердого не менше 50% жиру (сир твердий Російський 50% жирності) з 190,02 грн з ПДВ до 208,80 грн з ПДВ(з 03.10.2022).
У зв’язку з наведеним, пропонуємо надати документи та інформацію, що підтверджують наявність підстав, а саме:
- зменшення обсягів закупівлі товару згідно додаткової угоди від 22.06.2022 № 1 до Договору про закупівлю;
- виключення з частини 2 пункту 12.4 Договору про закупівлю обмеження «Перше підвищення вартості одиниці товару здійснюється не раніше ніж після 30 % виконання умов договору.»;
- для збільшення ціни сиру кисломолочного свіжого не менше 9% жиру (сир кисломолочний 9,5% жирності) та сиру сичужного твердого не менше 50% жиру (сир твердий Російський 50% жирності) з 03.10.2022 додатковою угодою від 03.10.2022 № 3 та обґрунтовують відсоток кожного такого збільшення у відповідності до вимог статті 41 Закону та Договору про закупівлю. Крім того, зазначити відповідно до якої частини та пункту ст. 41 Закону відбулося підвищення ціни.
Також надати всі скановані накладні на поставку товару.
До документів та інформації може бути долучено пояснення щодо прийнятих рішень.
Пояснення, документи та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d4e0c052186541c1b702f743f2759523
Назва:
Пояснення на звернення
Дата опублікування:
07.12.2022 14:33
Опис:
Управління освіти Чернігівської міської ради надає пояснення на звернення лист №485/22/вих/02.09/ від 07.12.2022 року
Номер:
98dab04d40794e45a7e7ba9738ac5338
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації та документів
Дата опублікування:
10.12.2022 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Сирні продукти (Сир кисломолочний свіжий не менше 9% жиру, сир сичужний твердий не менше 50% жиру)» (ДК 021:2015 (CPV) – 15540000-5 – Сирні продукти) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів, пояснень та інформації з наступних питань.
Згідно з вимогами пункту 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, оприлюднених в електронній системі закупівель, учасник-переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладання договору про закупівлю.
Прошу надати документи, що підтверджують факт надходження такого забезпечення, зазначені в пункті 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та вказані в пункті 13.1 розділу ХІІІ «Інші умови» договору від 04.01.2022 № 970.
До документів та інформації може бути долучено пояснення щодо прийнятих рішень.
Пояснення, документи та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0b97604a144746ebb5ce0bac97ce6c7b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.12.2022 10:03
Опис:
Управління освіти Чернігівської міської ради на запит Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області надає письмові пояснення (лист від 12.12.2022 року №688/2-09/2022)