-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Лікарські засоби за кодом ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (МНН: Діазепам (Diazepam); Кетамін (Ketamine); Морфін (Morphine); Фентаніл (Fentanyl))
Завершена
1 826 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 133.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 133.50 UAH
Номер:
2a7d12f050984deab23000308b2f86f5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-08-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.11.2022 00:00
Період моніторингу:
08.11.2022 15:37 - 30.11.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.11.2022 № 334
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.11.2022 № 334.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-09-002110-b, 09.11.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини четвертої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності відповідальних осіб, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог частини четвертої статті 23 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Криворізька міська лікарня №5» (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2021-11-09-000948-b), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 30.11.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАЛІЗ МЕДИК», повідомлення про намір укласти договір, опубліковані переможцем торгів документи після аукціону, договір від 13.12.2021 №1, опубліковані під час моніторингу Замовником інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Згідно з вимогами частини четвертої статті 23 Закону у тендерній документації технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що на порушення вимог частини четвертої статті 23 Закону, тендерна документація Замовника (Додаток № 5 тендерної документації) містить посилання на конкретні марки, виробника, торгові марки (Сибазон, Кетамін, Морфіну гідрохлорид, Фентаніл ) з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання
Період усунення порушень:
18.11.2022 14:51 - 03.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2022 14:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розгорнута відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-09-002110-b надана у листі в прикріпленому файлі.
Дата публікації звіту:
22.11.2022 12:33
Запити/Пояснення
Номер:
1dfd098571894b5d886dfa73707ffeab
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.11.2022 11:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2022 00:00
Опис:
Дата: 09.11.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-11-09-002110-b, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством "Криворізька міська лікарня №5" Криворізької міської ради
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівель, його технічних та якісних характеристик?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.