-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (НК 024:2019 код: 47072 – Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування, 34999 – Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування, 12741 – Гемодіалізна голка, 35849 – Концентрат гемодіалізу, 47739 – Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу)
Інформація щодо наявності/відсутності підстав, встановлених у статті 17 Закону, надається Учасником в складі своєї тендерної пропозиції у вигляді довідки (довідок) у довільній формі або відповідно до наведеної форми (листа-гарантії) в Додатку 4 до Тендерної документації, з обов'язковим розміщенням необхідних позначок, які засвідчуюсь наявність/відсутність зазначених підстав в електронній системі закупівель, а також, у разі необхідності, заповненням електронних полів. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації). Строк поставки товару: до 01.12.2022 року, згідно договору.
Завершена
13 225 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 66 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 66 125.00 UAH
Номер:
bda3f53de0f54ebc9c799e8f1f8344a4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-08-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.12.2022 00:00
Період моніторингу:
08.12.2022 16:07 - 30.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.12.2022 № 24-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 07.12.2022 № 24-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-11-08-013339-b 08.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі – Закон № 922), розгляд тендерних пропозицій, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чернігівська обласна лікарня» Чернігівської обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 08.11.2021 № 11), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Лінк-Медитал» (далі – ТОВ «Лінк-Медитал»), товариства з обмеженою відповідальністю «Індекс», протокол тендерного комітету щодо визначення переможця торгів від 29.12.2021 № 104, договір закупки товарів від 11.01.2022 № 2 (далі – Договір), додаткову угоду від 30.11.2022 № 2, повідомлення про внесення змін до договору.
За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено пропозицію ТОВ «Лінк-Медитал» з остаточною ціновою пропозицією в сумі 13 104 009,28 гривень.
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у тендерній документації пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пунктом 2 Додатку № 5 до тендерної документації встановив до переможця торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 12 частини першої статті 17 Закону № 922 у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922.
Моніторингом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Лінк-Медитал», вимогам тендерної документації встановлено, що згідно із вимогами підпункту 5 пункту 1 розділу ІІІ та пункту 7 Додатку 6 до тендерної документації Замовника учаснику необхідно надати інші необхідні документи, а саме копії відповідного дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (якщо отримання такого дозволу або ліценції на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством). Окрім цього у разі, якщо для учасника процедури закупівлі згідно з чинним законодавством не передбачено складання певних документів з переліку, у складі пропозиції, надається відповідні пояснення з обов’язковим посиланням на норми чинного законодавства (оригінал довідки, має містити печатку (у разі наявності) та підпис уповноваженої посадової особи учасника).
В ході моніторингу встановлено, на вимогу тендерної документації Замовника, ТОВ «Лінк-Медитал» у складі тендерної пропозиції пояснювальної довідки щодо відсутності дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності не надано, чим не дотримано вимоги підпункту 5 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
На порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Лінк-Медитал» як таку, що не відповідає вимогам до учасника відповідно до законодавства встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону, визнав його переможцем та уклав з ним Договір.
Порушуючи вимоги частини першої статті 31 Закону № 922 Замовник порушив вимоги частини одинадцятої статті 29 цього ж Закону, а саме не розглянув наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найбільш економічно вигідної, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Період усунення порушень:
13.12.2022 20:12 - 28.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.12.2022 20:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Керуючись п.8 ст.8Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а також враховуючи висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області про результати моніторингу від 13грудня 2022 року процедури публічної закупівлі:ДК 021:2015 код 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (НК 024:2019 код: 47072 – Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування, 34999 – Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування, 12741 – Гемодіалізна голка, 35849 – Концентрат гемодіалізу, 47739 – Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу) повідомляємо наступне.
Згідно з п.7 Додатку 6 до тендерної документації«Інші документи встановлені Замовником для Учасника торгів», учасникам необхідно надати копії відповідного дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (якщо отримання такого дозволу або ліценції на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством).
Разом з тим, пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, щоЗамовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка перебуває у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 10-1 згаданого Закону, публічна інформація у формі відкритих даних – це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання. Розпорядники інформації зобов’язані надавати публічну інформацію у формі відкритих даних на запит, оприлюднювати і регулярно оновлювати її на єдиному державному веб-порталі відкритих даних та на своїх веб-сайтах.
Виключний перелік видів господарської діяльності, ліцензування яких не є обов’язковим та не регулюється законодавством, містить Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Виходячи зі змісту зазначеногозакону, оптова та роздрібна торгівля виробами медичного призначення, які є предметом закупівлі, не підлягають ліцензуванню.
Крім того, пунктом2 «Інша інформація» розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «У всіх випадках, що не зазначені у тендерній документації, Замовник керується Законом, а також іншими чинними нормативно-правовими актами України».
Таким чином, враховуючи вищенаведене, а також положення тендерної документації, як єдиної документації щодо умов проведення закупівлі, при розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Лінк-Медитал», Замовник правомірнодопустив даного Учасника до аукціону, керуючисьчинним законодавством, в т.ч. принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що передбачені ч.1 ст.5 Закону.
Щодо встановлених вимог для переможця торгів.
Згідно частини третьої статті 17 Закону,спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Для виконання даної вимоги Закону, замовник встановив «Перелік необхідних документів, які має подати переможець» в Додатку 5 до тендерної документації, згідно якого переможець повинен надати: - Електронну довідку, або скановану копію оригіналу паперової довідки, або скановану копію нотаріально завіреного оригіналу паперової довідки про те, що фізична особа переможець закупівлі/службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) не знятої чи не погашеної судимості не має (довідка, видана Міністерством внутрішніх справ України щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України);- Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що фізичну особу переможця процедури закупівлі/службову (посадову) особу переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;- Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі; а також, у випадку якщо учасник-переможець має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника-переможця, він надає документ про розстрочення/відстрочення такої заборгованості відповідним органом.
Таким чином, твердження про «порушення Замовникомвимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922», на думку Замовника, є безпідставним.
Згідно висновку про результати моніторингу закупівлі, Північно-східний офіс Держаудитслужби в Луганській області зобов’язуєздійснити заходи щодо усунення виявлених порушень увстановленому законом порядку, зокрема розірватидоговір з урахуванням вимог Цивільного таГосподарського кодексів України та протягом п’ятиробочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднитичерез електронну систему закупівель інформацію та/абодокументи, що свідчать про усунення порушення(порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,викладених у висновку, або аргументовані заперечення довисновку, або інформацію про причини неможливостіусунення виявлених порушень.
Враховуючи обставини щодо того, що на даний час проведено розгляд тендерних пропозицій учасників та обрано Учасника-переможця процедури закупівлі Замовником, процедуру завершено (укладено Договір), в силу норм Закону України «Про публічні закупівлі» та технічних можливостей електронної системи закупівель, не можуть бути внесені зміни до умов тендерної документації. Разом з тим, повідомляємо, що Замовником взято до уваги викладені у висновку зауваження та рекомендації. Вказані зауваження та рекомендації будуть враховані при затвердженні Тендерних документацій у подальших процедурах закупівель, що здійснюватимуться замовником. Водночас, повідомляємо, що укладений між КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР та ТОВ «Лінк-Медитал» договір від 11.01.2022р. №2 був розірваний 16.12.2022р.
Дата публікації звіту:
20.12.2022 15:23