-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ( Капітальний ремонт будівлі клубу на вул. Михайлівській, 11 а в с. Старожуків Зорянської сільської ради Рівненського району Рівненської області (заміна покрівлі, утеплення фасаду) на 2021-2022 роки
Рішення уповноваженої особи № 118 від 08.11.2021 року Рішення уповноваженої особи №127 від 22.11.2021року - внесення змін до ТД Рішення уповноваженої особи №129 від 23.11.2021 року - внесення змін до тД Рішення уповноваженої особи №130 від 24.11.2021 року - внесення змін до ТД
Завершена
1 845 619.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 228.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 228.10 UAH
Номер:
4006a879a27a4360821aa254051ff41d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-04-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.07.2022 00:00
Період моніторингу:
05.07.2022 11:31 - 27.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.07.2022 №18-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.07.2022 №18-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6. UA-2021-11-08-010935-b 08.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік відділу освіти, сім'ї, молоді, спорту, культури та туризму Зорянської сільської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із внесеними змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 23 листопада 2021 року №129), скаргу ПП «СІЛЬБУД» від 08 листопада 2021 року, тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД», протокол розгляду тендерних пропозицій від 06 грудня 2021 року №138, повідомлення про намір укласти договір, звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір підряду від 23 грудня 2021 року №690 та пояснення від 19 липня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
26.07.2022 16:46 - 30.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.07.2022 16:46
Запити/Пояснення
Номер:
91e966bcc9ef43f2829176893f87d348
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.07.2022 16:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі клубу на вул. Михайлівській, 11 а в с. Старожуків Зорянської сільської ради Рівненського району Рівненської області (заміна покрівлі, утеплення фасаду) на 2021-2022 роки (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-08-010935-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bbd2e16507c74577bba5cb21be42b0f4
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
19.07.2022 16:36
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляю натупне:
1. Обгрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначення очікуваної вартості було здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, виготовленої 2021 року Товариством з обмеженої відповідальності "Західміськбуд", а також на підставі експертного звіту, виготовленого ДП "Укрдержбудекспертиза" у Рівненській області. ( Ідентифікатори закупівель UA-2021-04-22-009463-a та UA-2021-04-22-009149-a).
2. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://gromada.org.ua/gromada/zoryanska/opriljudneni-dokumenti-16-05-42-19-07-2022/