• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ( Капітальний ремонт будівлі клубу на вул. Михайлівській, 11 а в с. Старожуків Зорянської сільської ради Рівненського району Рівненської області (заміна покрівлі, утеплення фасаду) на 2021-2022 роки

Рішення уповноваженої особи № 118 від 08.11.2021 року Рішення уповноваженої особи №127 від 22.11.2021року - внесення змін до ТД Рішення уповноваженої особи №129 від 23.11.2021 року - внесення змін до тД Рішення уповноваженої особи №130 від 24.11.2021 року - внесення змін до ТД

Завершена

1 845 619.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 228.10 UAH
Номер: 4006a879a27a4360821aa254051ff41d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-04-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.07.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 05.07.2022 11:31 - 27.07.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.07.2022 №18-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 04.07.2022 №18-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6. UA-2021-11-08-010935-b 08.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік відділу освіти, сім'ї, молоді, спорту, культури та туризму Зорянської сільської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із внесеними змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 23 листопада 2021 року №129), скаргу ПП «СІЛЬБУД» від 08 листопада 2021 року, тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД», протокол розгляду тендерних пропозицій від 06 грудня 2021 року №138, повідомлення про намір укласти договір, звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір підряду від 23 грудня 2021 року №690 та пояснення від 19 липня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 26.07.2022 16:46 - 30.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.07.2022 16:46

Запити/Пояснення