Екскаватор-навантажувач:екскаватор-навантажувач - 1 шт. код ДК 021-2015 43262100-8 . код ДК 021-2015 - 43260000-3 "Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка".
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1 шт. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – 49038, м. Дніпро, вул. Академіка Белелюбського, 1Д, структурний підрозділ «Дніпровська дистанція колії» регіональної філії «Придніпровська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця», на умовах DDP згідно з ІНКОТЕРМС 2010. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Завершена
2 550 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Період моніторингу:23.09.2022 14:43 - 15.10.2022 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.09.2022
№ 43-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.09.2022 №43-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
24. UA-2021-11-06-000034-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Торгівельний дім «АЛЬФАТЕХ» та ТОВ «АЛЕАНДА І К», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відсутності механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 03 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Придніпровська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Торгівельний дім «АЛЬФАТЕХ» та ТОВ «АЛЕАНДА І К», протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.12.2021, протокол засідання тендерного комітету від 17.12.2021 № 1951, повідомлення про намір укласти договір від 17.12.2021, договір від 28.12.2021 № ПР/П-21819/НЮ, пояснення Замовника, з копіями документів, отримане через електронну систему закупівель 26.09.2022 року.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель установлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі - Порядок № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Проте, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів, на річний план закупівель, оголошення про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, повідомлення про намір укласти договір, накладено удосконалені електронні цифрові підписи саме фізичних осіб Олійник О.С. та Полякової О.Г., а не посадових осіб Замовника, які в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованими електронними підписами, чим не дотримано вимоги пункту 3 Порядку № 1082.
Період усунення порушень:03.10.2022 16:58 - 18.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:03.10.2022 16:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Стосовно висновку від 03.10.2022 року у межах проведення моніторингу закупівлі: Екскаватор-навантажувач:екскаватор-навантажувач - 1 шт. код ДК 021-2015 43262100-8 . код ДК 021-2015 - 43260000-3 "Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка"(інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-06-000034-c, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №14578711 ), який оприлюднено 03.10.2022 о 16:58, надається звіт про усунення порушень:
Дата до якої повинна бути надана відповідь:29.09.2022 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 67) 804-52-01 snizhana1978@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Екскаватор-навантажувач» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-06-000034-c) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
p7s
sign.p7s
53073
Номер:62ad0f97dde64c26832dccbb92110ff4
Назва: Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі: Екскаватор-навантажувач:екскаватор-навантажувач - 1 шт. код ДК 021-2015 43262100-8 . код ДК 021-2015 - 43260000-3 "Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка"(інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-06-000034-c, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №14578711 ), який оприлюднено 23.09.2022 о 16:05, надаються пояснення:
Дата опублікування:26.09.2022 15:04
Автор:РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
×
Код ЄДРПОУ:
40081237
Контактна особа:
Поляков Олександр Геннадійович 380567930372 A.Poliakov@dp.uz.gov.ua
Адреса:
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:В.о.начальниа Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області
Сергію ДАВИДЮКУ
Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі: Екскаватор-навантажувач:екскаватор-навантажувач - 1 шт. код ДК 021-2015 43262100-8 . код ДК 021-2015 - 43260000-3 "Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка"(інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-06-000034-c, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №14578711 ), який оприлюднено 23.09.2022 о 16:05, надаються пояснення:
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в України" (зі змінами), Наказ Директора регіональної філії О. Момота від 25.02.2022 «72/Н «Про запровадження режиму простою працівників регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Українська залізниця» та керпуючись ст. 3 Конституції України, людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю, на сьогоднішній день склались обставини, які унеможливлюють забезпечення вчасного надання пояснень, так як більшість працівників філії знаходяться в простоях, у відпустках без збереження заробітної плати та евакуйовані з міста. Також враховуючи постійні сигнали сирени, під час яких працівники повині залишити свої робочі місця прошу Вас з розумінням поставитись до ситуації на період дії воєнного стану.
В зв’язку з потребою служби колії в предбанні ексковатора – навантажувача, який застосовується для утримання смуги відведення в належному санітарному стані, а також під час складаних метеорологічних умов (снігопади, заметілей, ожеледі) Замовником було оголошену закупівлю: Екскаватор-навантажувач:екскаватор-навантажувач - 1 шт. код ДК 021-2015 43262100-8 . код ДК 021-2015 - 43260000-3 "Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка".
На виконання норм п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 із змінами) (далі – Закон) Замовник у Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю товару (технічній специфікації) відобразив межі основних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які будуть задовольняти потреби виробництва на якому цей предмет закупівлі буде використовуватися.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась на підставі маркетингового дослідження ринку цін відповідно до внутрішніх нормативних документів, затверджених в АТ «Укрзалізниця» та керуючись рекомендаціями вимог розділів ІІ, ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275.
Замовником, в собі ініціатора закупівлі були направлені запити цінової пропозиції до учасників ринку з проханням надати свої комерційні пропозиції на придбання товару. ( Скановані документи надаються).
Найменша запропонована цінова пропозиція складала 2 550 000,00 грн. з ПДВ, що стало підставою для формування очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. ОБҐРУНТУВАННЯ РОЗМІРУ ВИТРАТ, ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ – оприлюднено на сайті https://dp.uz.gov.ua/ukr/obgrunt_zak
за №1464
на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (із змінами)
Інформація щодо процедури закупівлі
на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (із змінами)
Екскаватор-навантажувач:екскаватор-навантажувач - 1 шт. код ДК 021-2015 43262100-8 Код ДК 021-2015 43260000-3 "Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка""
Номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - №ЦБД UA-2021-11-06-000034-с, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz № 14578711
Вимоги Тендерної документації Обгрунтування
Технічні характеристики
Екскаватор-навантажувач На сьогоднішній день на регіональній філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» стоїть питання забезпеченості структурних підрозділів колійного господарства екскаватором-навантажувачем, який застосовується для утримання смуги відведення в належному санітарному стані, а також під час складних метеорологічних умов (снігопадів, заметілей, ожеледі) для прибирання снігу територій структурних підрозділів регіональній філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» та інших робіт.
Якісні характеристики
Габаритні розміри та маса:
Експлуатаційна маса, кг - не менше 9 250
Транспортна довжина, мм - не менше 6 070
Транспортна ширина, по колесам, мм - не менше 2 400
Транспортна висота, мм - не більше 3 900
Висота по дах кабіни, мм - не більше 2 990
Колісна база, мм - не менше 2 200
Кліренс, мм - не менше 350
Двигун:
Тип двигуна не гірше дизельний з турбонаддувом
Кількість циліндрів - не менше 4-х
Потужність двигуна, к.с. - не менше 100
Об’єм двигуна, см3 - не більше 4 400
Максимальна швидкість руху, км/год - не менше 40
Трансмісія:
Тип коробки передач - механічна або автоматична
Привід - повний
Швидкості - не менше 4-х вперед, не менше 3-х назад
Тип керування колесами - не гірше керування чотирьома колесами, (2 колеса, 4 колеса, крабовий хід
Навантажувач:
Тип ковша - 6-в-1
Місткість ковша, м3 - не менше 1,1
Максимальна висота шарніру ковша, мм - не менше 3450
Максимальний виліт фронтального ковша при розвантажені, мм - не менше 595
Ширина ковша, мм - не менше 2400
Екскаватор:
Тип рукояті - телескопічна
Місткість ковша, м3 - не менше 0,16
Ширина ковша, мм - не менше 600
Максимальна глибина копання, при висунутій рукояті, мм - не менше 5 700
Максимальна висота виїмки грунта, при висунутій рукояті, мм - не менше 6 450
Максимальний виліт ковша від центру заднього моста, при висунутій рукояті, мм - не менше 8 100
Система зміщення осі копання відносно осі машини - наявність
Шини:
Передні - 16,9-28
Задні - 16,9-28
Заправні ємності:
Паливний бак - не менше 140
Гідробак, л - не більше 75
Охолоджувальна рідина у двигуні, л - не більше 25
Гідравлічна система:
Насос - не гірше шестеренчастий
Продуктивність гідравлічної системи, л/хв - не менше 88+55
Робочий тиск в гідравлічній системі, Бар - не менше 220
Обладнання кабіни:
Захист оператора обладнана пристроєм FOPS/ROPS
Обігрів - наявність
Обдув скла - наявність
Очищувачі та омивачі скла - наявність
Звуковий сигнал заднього ходу - наявність
Ящик для інструментів - наявність
Бризговики - наявність
Дорожнє освітлення, фонарі стопу та повороту
наявність
Документи, які підтверджують відповідність продукції (оригінали чи копії, завірені згідно чинного законодавства):
1. На підтвердження відповідності продукції Учасник повинен надати один з таких документів:
- зразок сертифікату відповідності щодо індивідуального затвердження завершеного колісного транспортного засобу (КТЗ);
- зразок сертифікату типу колісного транспортного засобу (КТЗ) на базове шасі.
2. Для продукції, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати оригінал або копію декларації про відповідність, складену відповідно до вимог технічних регламентів;
- або для продукції, яка не підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати підтверджуючий лист, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації та декларацію про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 (Додаток 3а).
3. Копії діючих нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ОСТ, технічні регламенти, стандарти, керівництво з експлуатації, тощо) для товарів вітчизняного або іноземного походження або витяги з них (титульний лист, загальний опис, методи вимірювання, правила приймання, зберігання, безпеки, транспортування).
Якщо продукція виготовляється за технічними умовами (ТУ), або технічним завданням (ТЗ) надати копію нормативного документу на виготовлення даної продукції
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом і скріпленого печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником;
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути актуальними на момент подання пропозиції учасником.
Очікувана вартість
2 550 000,00 грн. з ПДВ Проведено маркетингове дослідження вартості послуг, а саме надано такі пропозиції:
ТОВ «Альфатех» ЄДРПОУ 37383046 (Дніпропетровська обл., Дніпропетровський р-н, смт. Слобожанське, вул.Василя Сухомлинського, 48Б) – 2 550 000 грн з ПДВ за одиницю;
ТОВ «БОБКЕТ-СЕРВІС» ЄДРПОУ 42375634 (м. Київ, вул. Будіндустрії, 5) – 2 582 300 грн з ПДВ за одиницю.
ТОВ «ТД АРМАДА ЛТД» ЄДРПОУ 35268160 (Дніпропетровська обл., Дніпропетровський р-н, м. Підгородне, автодорога Знам’янка-Луганськ-Ізварне,227 км +580 м) – 2 600 000 грн з ПДВ за одиницю
Таким чином очікувана вартість закупівлі визначено згідно найменшої вартості пропозиції.
Голова тендерного комітету
(на період проведення даної закупівлі) О.Г. Поляков
Назва:Стосовно висновку від 03.10.2022 року у межах проведення моніторингу закупівлі: Екскаватор-навантажувач:екскаватор-навантажувач - 1 шт. код ДК 021-2015 43262100-8 . код ДК 021-2015 - 43260000-3 "Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка"(інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-06-000034-c, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №14578711 ), який оприлюднено 03.10.2022 о 16:58, надається звіт про усунення порушень:
Дата опублікування:07.10.2022 13:52
Автор:РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
×
Код ЄДРПОУ:
40081237
Контактна особа:
Поляков Олександр Геннадійович 380567930372 A.Poliakov@dp.uz.gov.ua
Адреса:
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Стосовно висновку від 03.10.2022 року у межах проведення моніторингу закупівлі: Екскаватор-навантажувач:екскаватор-навантажувач - 1 шт. код ДК 021-2015 43262100-8 . код ДК 021-2015 - 43260000-3 "Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка"(інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-06-000034-c, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №14578711 ), який оприлюднено 03.10.2022 о 16:58, надається звіт про усунення порушень:
В.о.начальниа Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області
Сергію ДАВИДЮКУ
Стосовно порушення пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, а саме: замість кваліфікованого електронного підпису на захищеному носії використано удосконалений електронний підпис на незахищеному носії.
Згідно пп. 23 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» надано визначення кваліфікованого електронного підпису (далі за текстом КЕП), а саме – КЕП це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 передбачена умова накладання кваліфікованого електронного підпису посадової особи, при цьому положення п.1 Постанови КМУ від 03 березня 2020р. №193 регламентують, що експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України Про електронні довірчі послуги щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року.
Підпунктом 1 п. 3 Постанови КМУ від 03 березня 2020 року за №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» встановлено, що удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім:
1) використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток для реалізації органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб`єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов`язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону:
2) використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом;
3) застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів);
4) використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об`єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов`язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем;
5) вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом.
Підпунктом 3 п. З вищезазначеної Постанови зазначено, що результати надання електронних довірчих послуг, пов`язаних із створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, визнаються органами державної влади, органами місцевого самоврядування, а також іншими особами, які надають електронні публічні (зокрема адміністративні) послуги, та користувачами електронних довірчих послуг.
Тобто, Замовники можуть використовувати удосконалені електроні підписи для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток.
Ми, як Замовник, зобов’язуємось максимально виконувати вимоги Закону з урахуванням Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в України" (зі змінами) та ст. 3 Конституції України.
Голова тендерного комітету
(на період проведення даної закупівлі) О.Г. Поляков