• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень КНП "Міська поліклініка № 24" ХМР за адресою: м. Харків, вул. Полтавський шлях, 153 (Коригування) (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

3 972 754.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 863.77 UAH
Номер: 409873d5bac847c3804fe81ff88c3dd8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-14-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.02.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 14.02.2022 22:13 - 10.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.02.2022 № 57 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 14.02.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.02.2022 № 57 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 109 UA-2021-11-05-015911-b 05.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 67) 577-68-67, toretto.kh@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини четвертої статті 23 Закону, частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону. За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців другого та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами моніторингу відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності надання відповіді на запитання до процедури, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 16.12.2021 № 16/12-21, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання відповіді на запитання до процедури, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка №24» Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.11.2021 № 1-17/11, роз’яснення до процедури, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮСКАС+» (далі – ТОВ «ЮСКАС+»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.11.2021 № 1/29-11, повідомлення про намір укласти договір від 30.11.2021 року, договір від 16.12.2021 № 16/12-21. Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Оскільки вимогами пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 18 000,00 гривень то вищезазначене є порушенням Замовником вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що згідно з пунктом 3 розділу VI тендерної документації для приведення проекту договору про закупівлю у відповідність з нормами чинного законодавств України, до нього можуть вноситися зміни. За нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до вимог частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості доповнення та коригування умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини шостої статті 33 та вимогам частини четвертої статті 41 Закону. Також встановлено, що технічне завдання до тендерної документації містить посилання на торгову марку TM «Ceresit» та технологію (спосіб виробництва) Cerezit CN-69, без зазначення обґрунтування необхідності використання товарів та технологій саме цих виробників, під час виконання робіт по предмету закупівлі, що є порушенням вимог частини четвертої статті 23 Закону. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮСКАС+» встановлено, що відповідно до вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації від учасника вимагалося надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії фінансової установи з обов’язковим зазначенням реквізитів, у тому числі, SWIFT-адреси гаранта. Проте, надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЮСКАС+» гарантія № UA-2021-11-05-015911-b від 18.11.2021 року не містить інформації щодо SWIFT-адреси гаранта. Крім того, для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт згідно Форми ІІ, зазначеної у цьому додатку. Так, на виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЮСКАС+» надано довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід від 11.11.2021 № 17. Водночас, технічним завданням тендерної документації передбачено виконання робіт з облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, перевезення сміття до 30 км, тощо. Відповідно до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 11.11.2021 № 18 ТОВ «ЮСКАС+» використовує лише орендовані бортові автомобілі вантажопід’ємністю 5 т. Проте, довідка наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід від 11.11.2021 № 17 не містить інформації щодо наявності у ТОВ «ЮСКАС+» водіїв транспортних засобів та плиточників, які б могли виконувати роботи передбачені технічним завданням. Таким чином, Замовником порушено вимоги абзаців другого та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення учасника ТОВ «ЮСКАС+», який не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та який не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Однак, на порушення вимог абзаців другого та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив учасника ТОВ «ЮСКАС+», визначив його переможцем та уклав з ним договір від 16.12.2021 № 16/12-21 на загальну суму 2 900 000,00 гривень (без ПДВ). Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено, що на вимогу технічного завдвання тендерної документації, пропозиція ТОВ «ЮСКАС+» містить інформаційний лист у довільній формі від 11.11.2021 № 7, згідно якого учасник інформує, що гарантійний строк на виконані роботи складає 10 років. Проте, пунктом 3.2. укладеного договору від 16.12.2021 № 16/12-21 зазначено, що підрядник гарантує якість закінчених робіт протягом строку в 5 років відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668). Також слід зазначити, що відповідно до абзацу третього пункту 103 розділу «Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва) та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» Постанови № 668 гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Крім того, статтею 884 Цивільного кодексу України передбачено гарантії якості у договорі будівельного підряду: «Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом». Отже, договір від 16.12.2021 № 16/12-21 між Замовником та ТОВ «ЮСКАС+» укладений не у відповідності до тендерної пропозиції учасника, вимог Постанови № 668 та статті 884 Цивільного кодексу України. Таким чином, зазначений договір укладено з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 16.02.2022 18:13 - 03.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.02.2022 18:13

Запити/Пояснення