• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

поглуга з постачання теплової енергії (пара,гаряча вода та повязана продукція)

з жовтня 2021р. по 31 грудня 2021р

Завершена

276 343.00 UAH з ПДВ
Номер: d7fa76ca2b8a49e3b863b950b99216af
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-31-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.01.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 31.01.2022 16:37 - 22.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 31.01.2022 № 35 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 31.01.2022 № 35 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2021-11-05-013971-b 05.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 515-79-91, mmorskaa3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 10 частини першої статті 10 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності укладання договору та його оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Лубенського професійного ліцею (далі – замовник) на 2021 рік; протокол щодо проведення переговорів між Лубенським професійним ліцеєм та ОКВПТГ «Лубнитеплоенерго» від 05.11.2021; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) від 05.11.2021; договір про закупівлю від 11.11.2021 № 4КО на суму 276 343,00 грн. (з ПДВ) із ОКВПТГ «Лубнитеплоенерго» (далі – договір); відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднена в електронній системі закупівель. Необхідно зазначити, що переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток, на що вказує частина перша статті 40 Закону. Моніторингом установлено, що замовником у пункті «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) не дотримано вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в частині обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі. Так, вказаною нормою передбачено, що «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію:… обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі». При цьому, замовник у пункті «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) вказав наступну інформацію: «На підставі пункту 2 частини 2 статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з випадків, а саме відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.». Вказане свідчить, що в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) замовником не здійснено посилання на нормативні та інші документи (зокрема, які свідчать про відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником), що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. Моніторингом встановлено, що замовником звіт про виконання договору оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 03.02.2022 з порушенням норм абзацу 10 частини першої статті 10 Закону № 922. Так, вказаною нормою визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Відповідно до пункту 23 договору від 11.11.2021 № 4 КО (далі - договір) встановлено, що «Споживач здійснює оплату за цим договором щомісяця не пізніше останнього дня місяця, що настає за розрахунковим періодом, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу.». Відповідно до пункту 38 договору встановлено, що строк дії договору до 31.12.2021. Фактично договір виконано 20.12.2021, на що вказують дані відкритих джерел (spending.gov.ua): платіжне доручення № 259 від 26.11.2021 на суму 80 585,78 грн та платіжне доручення № 288 від 17.12.2021 на суму 195 757,22 грн, що в сумі становить 276 343,00 грн і свідчить про повну сплату договору. Отже, звіт про виконання договору оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель на 33 день з дня закінчення строку дії договору про закупівлю та на 44 день з дня його виконання сторонами. Оскільки на дату початку моніторингу (31.01.2022) відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчили, що звіт про виконання договору не був оприлюднений, з метою з’ясування наявності ознак порушень органом державного фінансового контролю в ході моніторингу через електронну систему закупівель було надано запит замовнику щодо документального обґрунтування причини неоприлюднення звіту про виконання договору. Відповідь замовника не свідчить про відсутність порушень з даного питання. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив: «Звільнення уповноваженої особи, та прийняття нової», що не є обґрунтуванням причини неоприлюднення звіту про виконання договору.
Період усунення порушень: 08.02.2022 09:09 - 23.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 08.02.2022 09:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: лист пояснення
Дата публікації звіту: 10.02.2022 11:23

Запити/Пояснення