• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (утеплення фасаду) будівлі Охрімовецького ліцею по вул. Садова 1 в с. Охрімівці, Хмельницького району, Хмельницької області

Завершена

3 998 363.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 991.82 UAH
Номер: e397c8473be44c55b470b0da84abe1f5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-02-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.05.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 02.05.2022 15:28 - 25.05.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.05.2022 № 4-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальник Ганна ШКЛЯР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 02.05.2022 № 4-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2021-11-05-012888-b від 05.11.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 97) 471-63-96, te060970tgl@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, відхилення тендерних пропозицій СУПП «Мажестік», ТОВ «Поділля-Євробуд», ТОВ «АртБудДекор», ПП «Раддант», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НБК-Рівне», відповідності укладеного договору умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Віньковецької селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 05.11.2021 №164, тендерну документацію (із змінами) затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 10.11.2021 №165, тендерні пропозиції Спільного Українсько-Польського підприємства «Мажестік» (далі - СУПП «Мажестік»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Поділля-Євробуд» (далі - ТОВ «Поділля-Євробуд»), Товариства з обмеженою відповідальністю «АртБудДекор» (далі - ТОВ «АртБудДекор»), приватного підприємства «Раддант» (далі – ПП «Раддант»), Товариства з обмеженою відповідальністю «НБК-Рівне» (далі - ТОВ «НБК-Рівне»), протоколи засідання тендерного комітету про розгляд і відхилення тендерних пропозицій СУПП «Мажестік», ТОВ «Поділля-Євробуд», ТОВ «АртБудДекор», ПП «Раддант» від 25.11.2021 №172, №173, №174, №175, протокол засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції ТОВ «НБК-Рівне», визначення переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір від 02.12.2021 №185, повідомлення про намір укласти договір від 02.12.2021, договір про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 14.12.2021 №694, пояснення Замовника від 05.05.2022, оприлюднене через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 10.05.2022 15:57 - 14.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 10.05.2022 15:57

Запити/Пояснення