-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (утеплення фасаду) будівлі Охрімовецького ліцею по вул. Садова 1 в с. Охрімівці, Хмельницького району, Хмельницької області
Завершена
3 998 363.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 991.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 991.82 UAH
Номер:
e397c8473be44c55b470b0da84abe1f5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-02-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.05.2022 00:00
Період моніторингу:
02.05.2022 15:28 - 25.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.05.2022 № 4-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальник Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 02.05.2022 № 4-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2021-11-05-012888-b від 05.11.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, відхилення тендерних пропозицій СУПП «Мажестік», ТОВ «Поділля-Євробуд», ТОВ «АртБудДекор», ПП «Раддант», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НБК-Рівне», відповідності укладеного договору умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Віньковецької селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 05.11.2021 №164, тендерну документацію (із змінами) затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 10.11.2021 №165, тендерні пропозиції Спільного Українсько-Польського підприємства «Мажестік» (далі - СУПП «Мажестік»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Поділля-Євробуд» (далі - ТОВ «Поділля-Євробуд»), Товариства з обмеженою відповідальністю «АртБудДекор» (далі - ТОВ «АртБудДекор»), приватного підприємства «Раддант» (далі – ПП «Раддант»), Товариства з обмеженою відповідальністю «НБК-Рівне» (далі - ТОВ «НБК-Рівне»), протоколи засідання тендерного комітету про розгляд і відхилення тендерних пропозицій СУПП «Мажестік», ТОВ «Поділля-Євробуд», ТОВ «АртБудДекор», ПП «Раддант» від 25.11.2021 №172, №173, №174, №175, протокол засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції ТОВ «НБК-Рівне», визначення переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір від 02.12.2021 №185, повідомлення про намір укласти договір від 02.12.2021, договір про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 14.12.2021 №694, пояснення Замовника від 05.05.2022, оприлюднене через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
10.05.2022 15:57 - 14.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
10.05.2022 15:57
Запити/Пояснення
Номер:
2dc02d5e0a094862b039a6015db50ec3
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.05.2022 16:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (утеплення фасаду) будівлі Охрімовецького ліцею по вул. Садова 1 в с. Охрімівці, Хмельницького району, Хмельницької області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-05-012888-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
163ae7a6138c45aa8052bc034e71e0db
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
05.05.2022 11:42
Опис:
Відділ освіти, молоді та спорту Віньковецької селищної ради за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень від 02.05.2022 року, може повідомити наступне.
При здійсненні закупівлі по предмету: «код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» («Капітальний ремонт (утеплення фасаду) будівлі Охрімовецького ліцею по вул. Садова 1 в с. Охрімівці, Хмельницького району, Хмельницької області»)» Замовник залучив відповідальних фахівців для розроблення проєктно-кошторисної документації, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Окрім того очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до пункту 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Під час визначення очікуваної вартості будівництва Замовник керувався «Правилами визначення вартості будівництва» відповідно до яких визначено, що «Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва
підприємств, будівель, споруд або їх черг - це кошторисний документ, що визначає повну кошторисну вартість будівництва всіх об'єктів, передбачених проектом або робочим проектом, включаючи
кошторисну вартість будівельних і монтажних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також усі супутні витрати» (копія кошторисного розрахунку додається). Кошторисний розрахунок містить також інші витрати, які замовник поніс під час розроблення проєктно-кошторисної документації або ж понесе під час виконання договору підряду (10 та 12 глави зведеного кошторисного розрахунку), вказані кошти виключені з очікуваної вартості будівництва «код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» («Капітальний ремонт (утеплення фасаду) будівлі Охрімовецького ліцею по вул. Садова 1 в с. Охрімівці, Хмельницького району, Хмельницької області»)», за наступною формулою: 4133044 (всього по зведеному кошторису) – (51484×1,2) (глава 10) + (60,750×1,2) (глава 12)) = 3998363,20 грн. з ПДВ.
Бюджетні призначення на «код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» («Капітальний ремонт (утеплення фасаду) будівлі Охрімовецького ліцею по вул. Садова 1 в с. Охрімівці, Хмельницького району, Хмельницької області»)» виділені розпорядженням голови селищної ради від 24.09.2021 року № 81 /2021-р (копія розпорядження додається) з врахуванням потреби Замовника.
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі огляду об'єкту уповноваженими особами Замовника із залученням різних фахівців в сфері проектування та виготовлення на підставі цього проєктно-кошторисної документації із затвердженням уповноваженими органами «Експертного звіту» (копія додається). Також, під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано види та об'єми робіт, які передбачені проєктно-кошторисною документацією та які передбачені Додатком 2 Тендерної документації «Технічне завдання» (копія додається).
Замовником здійснюються закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.