-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (НК 024:2019 код 58093- набір для проведення гемодіалізу, код 47739 фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу)
Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2022 рік.
Завершена
12 490 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 62 450.00 UAH
Номер:
3b5982bc254d4838bfaf4e0b0f8b036f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-11-000149
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.02.2022 00:00
Період моніторингу:
11.02.2022 15:41 - 05.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
11.02.2022 № 88
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.02.2022 № 88
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
34 UA-2021-11-05-011105-b 05.11.2021 Комунальне некомерційне підприємство "Центральна районна лікарня Калуської міської ради Івано-Франківської області" (ЄДРПОУ 33578224) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані у відповідності до вимог Закону, відображення інформації, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Відповідно до прийняття Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, згідно із наказом Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 № 34 припинено проведення заходів державного фінансового контролю на період дії воєнного стану на території України.
Моніторинг відновлено відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 25.03.2022 №49 «Про здійснення заходів державного фінансового контролю».
Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство "Центральна районна лікарня Калуської міської ради Івано-Франківської області" (далі Замовник) на 2021 рік, у тому числі UA-P-2021-11-05-003194-c, оголошення про проведення процедури закупівлі, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 18.02.2022 через електронну систему закупівель.
Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо закупівлі за номером ID: UA-2021-10-27-002997-a встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель при визначенні предмета закупівлі, обранні процедури закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону.
Період усунення порушень:
30.03.2022 19:51 - 05.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.03.2022 19:51
Запити/Пояснення
Номер:
43230b0bc7384cbe87da29e990768939
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.02.2022 12:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (НК 024:2019 код 58093- набір для проведення гемодіалізу, код 47739 фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу)Functional support (NK:024:2019 (GMDN) code 58093 - Haemodialysis treatment kit; code 47739 - Haemodialysis system dialysate pyrogen filter)» (ДК 021:2015: 33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-05-011105-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b62caa6383db43ed8227aa6b81af3011
Назва:
Пояснення по запиту
Дата опублікування:
18.02.2022 10:34
Опис:
Пояснення на запит від органу Держаудитслужби України по
моніторингу UA-M-2022-02-11-000149
На Ваш запит інформуємо, що розрахунок очікуваної вартості товарів по закупівлі «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (НК 024:2019 код 58093- набір для проведення гемодіалізу, код 47739 фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу)Functional support (NK:024:2019 (GMDN) code 58093 - Haemodialysis treatment kit; code 47739 - Haemodialysis system dialysate pyrogen filter)» (ДК 021:2015: 33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму) здійснено на підставі закупівельних цін попереднього 2021 року згідно Договору №159 від 25.02.2021 р. (доступний для перегляду на системі Prozorro), скоригованих у бік зменшення у зв'язку зі зміною курсу валют, а саме у 2021 році курс долара при укладанні договору становив 27,64 грн. та євро 33,44 грн., а на час формування потреби на 2022 рік долар становив 27,10 грн. та євро 30,62 грн. Так середня очікувана вартість комплекту витратних матеріалів для гемодіалізу склала 1 460,82 грн.
При підготовці технічного завдання з закупівлі витратних матеріалів для гемодіалізу з метою удосконалення системи контролю за цільовим використанням матеріальних цінностей, отриманих централізовано за кошти державного бюджету, порядку проведення централізованих державних закупівель робочою групою нашої лікарні, було використано рекомендації Міністерства охорони здоров’я України та Протоколи лікування: 1) Уніфікований клінічний протокол вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги «лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії: Проведення інтермітуючого гемодіалізу», 2) Уніфікований клінічний протокол вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії: «Діагностика стану та корекція порушень фосфорно-кальцієвого обміну», 3) Уніфікований клінічний протокол вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії: «Лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії з анемією», затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я України 11 лютого 2016 року № 89. Базуючись на цих документах та опираючись на багаторічний досвід профільних фахівців нашої лікарні були сформовані медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, які були оприлюднені в системі публічних закупівель Prozorro. При формуванні технічного завдання було проведено порівняльний аналіз характеристик складових предмету закупівлі відповідно до наявних на ринку України витратних матеріалів різних виробників: Allmed Medical GmbH, Німеччина, Fresenius Medical Care AG & Co, Німеччина, Weihai Weigao Blood Purification Products Co., LTD Китай, BIOTEQUE CORPORATION, Тайвань, Baxter Healthcare Corporation, США, Nipro Corporation, Японія, B.Braun Avitum AG (Німеччина), MTN Neubrandenburg GmbH, Німеччина, Medites Pharma, spol.s r.o., Чеська Республіка та інші. Медико-технічні вимоги до кожної складової предмету закупівлі складені таким чином, що кожній вимозі відповідають вироби щонайменше двох виробників, як рекомендовано Антимонопольним Комітетом України при розгляді справ у сфері порушень антимонопольного законодавства.
Відповідно до ч.4 1 Постанови Кабінету Міністрів України №710 від 11.10.2016 року зі змінами “Про ефективне використання бюджетних коштів” Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Оскільки, комунальне некомерційне підприємство, яким ми являємося, є одержувачем коштів, а не розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) та не маємо статусу бюджетної установи, то вимоги виконання вищезазначеної Постанови до нашої установи не застосовується. Зважаючи на зазначене обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті установи не розміщується.
Номер:
abd4f2db89354d84a73b9030b446394c
Назва:
Про зупинення заходів державного фінансового контролю
Дата опублікування:
24.02.2022 16:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.03.2022 00:00
Опис:
Східний офіс Держаудитслужби на виконання наказу Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 № 34 припиняє проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-27-001960-а. Сканована копія наказу додається.
Номер:
5c074d879f9e4d1dbef350a69ee9c6f9
Назва:
Про зупинення заходів державного фінансового контролю
Дата опублікування:
24.02.2022 17:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.03.2022 00:00
Опис:
Східний офіс Держаудитслужби на виконання наказу Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 № 34 припиняє проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-05-011105-b. Сканована копія наказу додається.
Номер:
20f9bf251a0044e183f559361007fba1
Назва:
Про поновлення моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
30.03.2022 17:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2022 00:00
Опис:
Східний офіс Держаудитслужби на виконання наказу Державної аудиторської служби України від 25.03.2022 № 49 поновлює проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-05-011105-b. Копія наказу додається.