-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт санвузлів та сходової клітини корпусу комунального некомерційного підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради, розташованої за адресою: м. Чернігів, Шевченка, 160» (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
1 623 177.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 231.77 UAH
мін. крок: 1% або 16 231.77 UAH
Номер:
a495e6776ee84127b29b1d1baa12f3c3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-27-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.06.2022 00:00
Період моніторингу:
27.06.2022 16:37 - 20.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.06.2022 № 16
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 27.06.2022 № 16
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-11-05-011009-b 05.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік за номером ID: UA-P-2021-11-05-008429-b; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами) та додатками до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, пропозицію учасника БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФІРМА «НОМІНАЛ», протокол розкриття тендерних пропозицій UA-2021-11-05-011009-b, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 07.12.2021, Договір про закупівлю робіт № 29-Т від 23.12.2021, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 01.07.2022.
За результатами аукціону по предмету закупівлі «Капітальний ремонт санвузлів та сходової клітини корпусу комунального некомерційного підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради, розташованої за адресою: м. Чернігів, Шевченка, 160» (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»; ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація , Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з учасником БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФІРМА «НОМІНАЛ», пропозиція якого є найбільш економічно вигідна.
Між Замовником та переможцем торгів БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФІРМА «НОМІНАЛ» укладено Договір про закупівлю робіт № 29-Т від 23.12.2021 на загальну суму 1319259,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
05.07.2022 16:36 - 09.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
05.07.2022 16:36
Запити/Пояснення
Номер:
16028b94edbf4c42b667b3fdef4325f0
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
30.06.2022 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт санвузлів та сходової клітини корпусу комунального некомерційного підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради, розташованої за адресою: м. Чернігів, Шевченка, 160» (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2021-11-05-011009-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
- Пунктом 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що Замовник вимагає від переможця надати забезпечення виконання договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору.
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем тендеру забезпечення виконання договору до укладання договору в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією (із документальним підтвердженням).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
21b956cc3e7a4b2393dd6a98b79d7335
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
01.07.2022 11:43
Опис:
Пунктом 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що Замовник вимагає від переможця надати забезпечення виконання договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів необхідно здійснити на р/р № UA273052990000026001026304629 в АТ КБ Приватбанк.
Договір за результатами процедури відкритих торгів №29Т укладено 23 грудня 2021 року на суму 1 319 259,00 грн. Забезпечення виконання договору у сумі 65962,65 грн. (5% від суми договору) переможцем торгів БПП «ФІРМА «НОМІНАЛ» перераховано 23 грудня 2021 року о 10:30 год. (для підтвердження надаємо виписку із рахунку № UA273052990000026001026304629 в АТ КБ Приватбанк)