• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони рухомого майна Дніпропетровської дирекції АТ "Укрпошта"

Шановні учасники не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на Послуги. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: Дніпропетровська дирекція Акціонерного товариства «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: Україна, 49000, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 62. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 25771603. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Застосовані критерії оцінки - ціна.

Завершена

6 766 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 832.50 UAH
Номер: 1f67a51f58db47b09141a1549b974508
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-08-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.11.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 08.11.2022 12:01 - 30.11.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.11.2022 № 58 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення Державної аудиторської служби України від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.11.2022 № 58 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-11-05-001554-a 05.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дніпропретровської дирекції акціонерного товариства «Укрпошта» (далі – Замовник) на 2022 рік за номером UA-P-2021-11-01-000887-b, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням Уповноваженої особи Замовника від 05.11.2021 з додатками до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Альфа СБ» (далі - ТОВ «Альфа СБ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Сатиш» (далі - ТОВ «Сатиш») та пропозицію учасника-переможця Приватного підприємства «Алмаз -2005» (далі –ПП «Алмаз -2005» на предмет відповідності вимогам тендерної документації, повідомлення про намір укласти договір, договір від 12.01.2022 №120122-13/2.4Р40, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 16.11.2022. За результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «Алмаз -2005» (протокол розгляду від 23.12.2022 № 3) прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів - ПП «Алмаз -2005» укладено договір від 12.01.2022 №120122-13/2.4Р40
Період усунення порушень: 17.11.2022 15:40 - 23.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.11.2022 15:40

Запити/Пояснення