-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проєктної документації (стадія (П) «Проєкт» та стадія (Р) «Робоча документація») по об’єкту: «Реконструкція з прибудовою будівлі школи І-ІІІ ступенів № 9 Оболонського району м. Києва на просп. Маршала Рокоссовського, 5» за кодом СРV за ДК 021:2015- 71220000-6 «Послуги з архітектурного проектування»
Завершена
8 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 43 000.00 UAH
Номер:
c324843bbdda4c42bc78ea9c7df09776
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-16-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.12.2021 00:00
Період моніторингу:
16.12.2021 11:47 - 12.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.12.2021 № 716
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
15.12.2021 № 716
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-11-05-008262-b 05.11.2021
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 9 статті 26, частин 11 та 16 статті 29, частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує в межах законодавства розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11.01.2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі- Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.11.2021 № 21 (далі –ТД), тендерну пропозицію ТОВ «Архітектурно-проектна група Анни Кирій» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.11.2021 № 28, повідомлення про намір укласти договір від 26.11.2021, договір від 09.12.2021 № 06-09/186, додаткову угоду від 20.12.2021 № 1, відповідь Замовника на запит органу фінансового контролю від 21.12.2021.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Так, відповідно до пункту 1.2 частини 1 Додатку 2 до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник в складі пропозиції повинен надати документи, які підтверджують правові підстави залучення комп’ютерної та організаційної техніки; ліцензійного програмного забезпечення для виконання проєктних робіт, зазначені у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що підтверджують право власності, зокрема оборотно-сальдову відомість станом не раніше дати оголошення закупівлі.
На виконання вищезазначеної вимоги Переможцем надано оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 яка сформована станом на 29.10.2021, чим не дотримано вимоги пункту 1.2 частини 1 Додатку 2 до ТД оскільки, дата оголошення про проведення процедури закупівлі 05.11.2021.
Крім того, моніторингом встановлено, що пунктами 2.1, 2.2 та 2.3 частини 2 Додатку 2 до ТД визначено, що для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник в складі пропозиції повинен надати довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть виконувати роботи, що є предметом закупівлі, діючі кваліфікаційні сертифікати працівників, які зазначені у довідці та документальне підтвердження трудових або цивільно-правових відносин між учасником та працівниками, які зазначені у довідці шляхом надання копії наказу про призначення, та/або копії трудового договору, та/або копії цивільно-правової угоди, інше.
На виконання вищезазначеної вимоги Переможцем надано довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 12.11.2021 № 242, однак Переможцем не надано кваліфікаційні сертифікати на таких працівників як Факас М.І., Бондаренко К.Р. Козак Т.С., Сухінова В.О.
До того ж, Переможцем не підтверджено трудові або цивільно-правові відносини з працівниками Козак Т.С. та Сухінов В.О.
Таким чином, ТОВ «Архітектурно-проектна група Анни Кирій» не дотримано вимог встановлених пунктами 2.2 та 2.3 частини 2 Додатку 2 до ТД.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII.
На порушення частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII, а уклав з ним договір від 09.12.2021 № 06-09/186 на суму 8 199 956, 22 грн.
Вищевказане призвело до порушення частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII та частини 9 статті 26 Закону, відповідно до яких Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Крім того, Замовником порушено частину 11 статті 29 Закону № 922-VIII відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Період усунення порушень:
12.01.2022 14:37 - 27.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.01.2022 14:37
Запити/Пояснення
Номер:
143dd94c5ff841c8bddcf48c2081ec2e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.12.2021 09:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.12.2021 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3b92d810552447dc97b35f0198446ffd
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
21.12.2021 17:39
Опис:
Повідомляємо, що:
- функції замовника виконання робіт по вказаному об’єкту КНП «ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА» надано згідно розпорядження виконавчий орган Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 10 червня 2021 року № 1307 «Про передачу функцій замовника реконструкції з прибудовою будівлі школи І-ІІІ ступенів №9 Оболонського району м. Києва на просп. Маршала Рокоссовського, 5»;
- обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі виконано згідно Технічного завдання на «Розробку проектної документації (стадія (П) «Проект» та стадія (Р) «Робоча документація») по об’єкту: «Реконструкція з
прибудовою будівлі школи І-ІІІ ступенів № 9 Оболонського району
м. Києва на просп. Маршала Рокоссовського, 5»», розробленого відповідно до передпроектних пропозицій та проектно-кошторисної документації, отриманих
замовником за результатами опрацювання: вихідних даних; розробленої попереднім замовником проектної документації; розробки завдання на проектування та планового завдання; концептуальних рішень та кошторисних розрахунків з урахуванням вимог та положень «Нового освітнього простору», особливостей учбових програм, наявної містобудівної ситуації, існуючих інженерних мереж, благоустрою території закладу освіти та змін до нормативних документтів (договір № 06-09/136 від 15 вересня 2021 року щодо опрацювання: вихідних даних; розробленої попереднім замовником проектної документації; розробки завдання на проектування, планового завдання; концептуальних рішень та кошторисних розрахунків);
- очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, обрахованого в ході виконання передпроектних пропозицій щодо реконструкції з прибудовою будівлі закладу освіти;
- розподілом асигнувань у 2021 році на фінансування капітальних вкладень за рахунок бюджетних коштів по вказаному об’єкту передбачено 4095,2 тис грн. згідно розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 101 від 28 січня 2021 року (у редакції розпорядженнь виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07 травня 2021 року та від 13 жовтня 2021 року № 2161) - за договором, укладеного з переможцем закупівлі, передбачено використати в цьому 2021 році 1 916 923, 92 тис. грн., (укладений договір № 06-09/186 від 09 грудня 2021 року);
- враховуючи відсутність беззастережної вимоги в Законі України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 року щодо розміщення інформації по Закупівлях на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (Розділ III, стаття 10, п.4 – інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування) інформація на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів не розміщувалась.
Звертаємо увагу, що на виконання вимог розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 11.09.09 №1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю» вся необхідна інформація до проведення Закупівлі (UA-2021-11-05-008262-b) Розробка проектної документації (стадія (П) «Проект» та стадія (Р) «Робоча документація») по об’єкту: «Реконструкція з прибудовою будівлі школи І-ІІІ ступенів №9 Оболонського району м. Києва на просп. Маршала Рокоссовського, 5», за кодом СРV за ДК 021:2015- 71220000-6 «Послуги з архітектурного проектування» була розміщена на порталі «Київаудит» (http://kyivaudit.gov.ua).
Номер:
6d7bd26730c74836a1215a3b609234fb
Назва:
аргументовані заперечення до висновку
Дата опублікування:
18.01.2022 18:14
Опис:
Аргументовані заперечення до висновку щодо зобов’язання про розірвання договору за результатами моніторингу або звернення за роз’ясненням до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ