• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201710 (Острог - Радивилів) - Садки на ділянці км 0+000 - км 9+900 (окремими ділянками) Тернопільської області» (з розробкою проектної документації)

Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587. Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).

Завершена

12 594 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 973.00 UAH
Номер: 048d9b34d59b474e85a1977f4ed093a2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-26-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.04.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 27.04.2022 15:20 - 21.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.04.2022 № 125 Київ Про здійснення моніторингу закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 25.04.2022 № 125 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу 12. UA-2021-11-04-007642-b КП «Тернопількомунін-вест» 12 594 600,00 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загаль-ного користування місцевого значення С201710 (Острог - Радивилів) - Садки на ділянці км 0+000 - км 9+900 (окремими ділянками) Тернопільської об-ласті (з розробкою проектної документації) Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 246-40-60, savluchinskaya@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.11.2021 (зі змінами), тендерні пропозиції ТОВ «АВАКС ПРОФ», ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ», рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.12.2021 № 27612 -р/пк-пз, протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.01.2022, повідомлення про намір укласти договір від 04.02.2022, договір від 24.02.2022 № 28, додаткову угоду від 29.04.2022 №1, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 02.05.2022 та від 02.05.2022. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що договір від 24.02.2022 № 28 оприлюднено Замовником не в повному обсязі а саме: не оприлюднено Додаток 4 до договору, який є невід`ємною його частиною. Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922 замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю зокрема договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Однак, разом з договором від 24.02.2022 №28 Замовником не оприлюднено Додаток 4 (Перелік субпiдрядних органiзацiй), що призвело до порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Слід зазначити, що вказаний Додаток оприлюднено Замовником додатковою угодою від 24.04.2022 №1.
Період усунення порушень: 16.05.2022 11:50 - 31.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.05.2022 11:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Північного офісу Держаудитслужби, за результатами моніторингу закупівлі UA-2021-11-04-007642-b, було отримано пояснення, відповідальної за проведення даної закупівлі, уповноваженої особи. Згідно наведених аргументів, виникнення порушення законодавства в частині неоприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, а саме додатку 4 до договору про закупівлю, було зумовлене технічним чинником- одночасним затягуванням, сканувальним пристроєм, двох останніх сторінок додатків до договору, що і мало наслідком невідображення в оприлюдненому файлі останнього додатку. За результатами ознайомлення із обставинами, за яких було допущено дане порушення, ступеня його тяжкості та врахування попередньої роботи уповноваженої особи та з метою недопущення подібних порушень у подальшому, відповідальній особі було зроблено зауваження та акцентовано увагу на необхідності здійснення ретельнішої перевірки повноти відображення інформації у сканованих файлах та їх відповідності оригіналам перед оприлюдненням на веб-порталі Уповноваженого органу, при виконанні нею своїх обов’язків.
Дата публікації звіту: 19.05.2022 12:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: -
Дата публікації: 25.05.2022 20:15

Запити/Пояснення