• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Шини для автобусів (Лот №1 - Шини для автобусів, код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»; Лот №2 - Шини для автобусів, код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»; Лот №3 - Шини для автобусів, код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»), код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»

Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару.

Завершена

17 831 272.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 59 400.00 UAH
Номер: 121635bbfdb34b26b8908dddeeac0121
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-14-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.09.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 14.09.2022 13:31 - 06.10.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 14.09.2022 № 201 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 29 UA-2021-11-04-005723-b 04.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, m.zgoranets.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «УКРТЕХПРОМ» за лотом 1, 2, 3, ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА» за лотом 1, 2, 3, ТОВ «БАЗИС ОСНОВА-50» за лотом 1, 2, 3, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень в рамках проведення моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерних документацій вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень в рамках проведення моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.11.2021 протокол № 128, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «УКРТЕХПРОМ» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «УКРТЕХПРОМ») за лотом 1, 2, 3, товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА» (далі – ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА») за лотом 1, 2, 3, товариства з обмеженою відповідальністю «БАЗИС ОСНОВА-50» (далі – ТОВ «БАЗИС ОСНОВА-50») за лотом 1, 2, 3, протокол розгляду тендерних пропозицій за лотом 1, 2, 3, протокол уповноваженої особи від 21.12.2021 № 183 за лотом 1, від 21.12.2021 № 182 за лотом 2, 3, повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2022 за лотом 1, 2, 3, договір від 05.01.2022 № 52.22-2 за лотом 1 (далі – Договір 1), від 05.01.2022 № 52.22-3 за лотом 2 (далі – Договір 2), договір від 05.01.2022 № 52.22-4 за лотом 3 (далі – Договір 3), додаткові угоди від 05.01.2022 №1 за лотом 1, 2, 3, додаткова угода від 15.08.2022 № 2 за лотом 3, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 26.09.2022. Замовник 16.08.2022 оприлюднив звіт про виконання договору за лотом 3 у зв'язку з неможливістю виконання своїх зобов'язань ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА» за Договором 3 та відповідно до п. 8.1 Договору 3 Сторони домовились: достроково розірвати Договір 3.
Період усунення порушень: 07.10.2022 17:22 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 07.10.2022 17:22

Запити/Пояснення