-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Шини для автобусів (Лот №1 - Шини для автобусів, код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»; Лот №2 - Шини для автобусів, код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»; Лот №3 - Шини для автобусів, код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»), код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару.
Завершена
17 831 272.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 59 400.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 59 400.00 UAH
Номер:
121635bbfdb34b26b8908dddeeac0121
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-14-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.09.2022 00:00
Період моніторингу:
14.09.2022 13:31 - 06.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.09.2022 № 201
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2021-11-04-005723-b 04.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «УКРТЕХПРОМ» за лотом 1, 2, 3, ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА» за лотом 1, 2, 3, ТОВ «БАЗИС ОСНОВА-50» за лотом 1, 2, 3, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень в рамках проведення моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерних документацій вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень в рамках проведення моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.11.2021 протокол № 128, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «УКРТЕХПРОМ» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «УКРТЕХПРОМ»)
за лотом 1, 2, 3, товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА» (далі – ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА») за лотом 1, 2, 3, товариства з обмеженою відповідальністю «БАЗИС ОСНОВА-50» (далі – ТОВ «БАЗИС ОСНОВА-50») за лотом 1, 2, 3, протокол розгляду тендерних пропозицій за лотом 1, 2, 3, протокол уповноваженої особи від 21.12.2021 № 183 за лотом 1, від 21.12.2021 № 182 за лотом 2, 3, повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2022 за лотом 1, 2, 3, договір від 05.01.2022 № 52.22-2 за лотом 1 (далі – Договір 1), від 05.01.2022 № 52.22-3 за
лотом 2 (далі – Договір 2), договір від 05.01.2022 № 52.22-4 за лотом 3 (далі – Договір 3), додаткові угоди від 05.01.2022 №1 за лотом 1, 2, 3, додаткова угода від 15.08.2022 № 2 за лотом 3, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 26.09.2022.
Замовник 16.08.2022 оприлюднив звіт про виконання договору за лотом 3 у зв'язку з неможливістю виконання своїх зобов'язань ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА» за Договором 3 та відповідно до п. 8.1 Договору 3 Сторони домовились: достроково розірвати Договір 3.
Період усунення порушень:
07.10.2022 17:22 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
07.10.2022 17:22
Запити/Пояснення
Номер:
5e32516d95184d0a8d7cea56e76e88b5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.09.2022 14:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі шин для автобусів (Лот №1 - Шини для автобусів, код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»; Лот №2 - Шини для автобусів, код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»; Лот №3 - Шини для автобусів, код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»), код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-04-005723-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «БАЗИС ОСНОВА-50» (лот 1) та переможцем торгів ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА» (лот 2) копій ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону?
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо пункту 4.3 Договору в частині сплати Постачальниками забезпечувального (гарантійного) платежу з метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань.
4. Просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо поставки товару переможцями процедури закупівлі ТОВ «БАЗИС ОСНОВА-50» (лот 1) та ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА» (лот 2) умов пункту 5.1 та пункту 5.3 договору від 05.01.2022 № 52.22-2 (далі – Договір) в частині поставки товару (товарно-транспортна накладні, видаткові накладні, оригінал або копія офіційних документів, які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики товару, сертифікати відповідності тощо) станом на момент запиту.
5. Надати інформацію та її документальне підтвердження об’єктивних обставин щодо укладання додаткової угоди від 05.01.2022 № 1 (лот 1, лот 2) до Договору в частині покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
6. Надати інформацію та документи (платіжні доручення, квитанції та інші первинні документи, що засвідчують факт оплати товарів) щодо здійснення оплати за договором від 05.01.2022 № 52.22-4 (лот 3).
7. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо укладання додаткової угоди № 2 до Договору від 05.01.2022 № 52.22-4 (лот 3) та причини не оприлюднення а електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1400973d7928465a9498ef33b578b739
Назва:
Відповідь на Ваш запит
Дата опублікування:
26.09.2022 11:32
Опис:
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 21 вересня 2022р. 14:49 до процедури закупівлі:
Шини для автобусів (Лот №1 - Шини для автобусів, код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»; Лот №2 - Шини для автобусів, код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»; Лот №3 - Шини для автобусів, код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»), код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-11-04-005723-b, про надання пояснень:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
1. Закупівля товару здійснювалась за власні кошти підприємства.
Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є узагальнення заявок керівників філій та відокремлених підрозділів КП «Київпастранс» щодо кількості товару. При обґрунтуванні технічних та якісних характеристик взята до уваги наявність транспорту по філіях та відокремлених підрозділах для визначення асортименту товару. Розмір витрат та очікувана вартість даної закупівлі визначена на підставі моніторингу цін. Очікувана вартість товару визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від ТОВ «Торговий Дім «Нортек» та ТОВ «УкрТехноПром-восток».
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «БАЗИС ОСНОВА-50» (лот 1) та переможцем торгів ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА» (лот 2) копій ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності).
2. Щодо надання інформації та її документального підтвердження по частині другій статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» інформуємо про те, що ТОВ «Базис Основа-50» (лот 1) та ТОВ «Торгово-Промислова Компанія «Омега-Автопоставка» (лот 2) відповідно до чинного законодавства України, а саме Закону України від 02.03.2015 №222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності» - оптова та роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів, куди відносяться автомобільні шини, камери, не входить до переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, сертифікації, чи отриманню будь-яких інших дозволів.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо пункту 4.3 Договору в частині сплати Постачальниками забезпечувального (гарантійного) платежу з метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань.
3. Також повідомляємо, що ТОВ «Базис Основа-50» та ТОВ «Торгово-Промислова Компанія «Омега-Автопоставка» виконало вимоги пункту 4.3 Договору в частині сплати Постачальниками забезпечувального (гарантійного) платежу з метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань.
На підтвердження інформації стосовно сплати Постачальниками забезпечувального (гарантійного) платежу, надаємо копії платіжних доручень, а саме:
- копія платіжного доручення від 30 грудня 2021 року №434 на загальну суму 59 400,00 грн. ТОВ «Базис Основа-50»;
- копія платіжного доручення від 29 грудня 2021 року №562319 на загальну суму 59362,20 грн. ТОВ «ОМЕГА»;
- копія платіжного доручення від 29 грудня 2021 року №562321 на загальну суму 58843,35 грн. ТОВ «ОМЕГА».
4. Просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо поставки товару переможцями процедури закупівлі ТОВ «БАЗИС ОСНОВА-50» (лот 1) та ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА» (лот 2) умов пункту 5.1 та пункту 5.3 договору від 05.01.2022 № 52.22-2 (далі – Договір) в частині поставки товару (товарно-транспортна накладні, видаткові накладні, оригінал або копія офіційних документів, які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики товару, сертифікати відповідності тощо) станом на момент запиту.
4. На підтвердження інформації, щодо поставки товару, переможцями процедури закупівлі ТОВ «Базис Основа-50» (лот 1) та ТОВ «Торгово-Промислова Компанія "Омега-Автопоставка» (лот 2) відповідно до умов пункту 5.1 та пункту 5.3 договору від 05.01.2022 № 52.22-2 в частині поставки товару (товарно-транспортна накладні, видаткові накладні, оригінал або копія офіційних документів, які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики товару, сертифікати відповідності тощо), надаємо копії документів, що підтверджують фінансово-господарські взаємовідносини з ТОВ «Торгово-промислова компанія «Омега-Автопоставка» та ТОВ «Базис Основа-50».
5. Надати інформацію та її документальне підтвердження об’єктивних обставин щодо укладання додаткової угоди від 05.01.2022 № 1 (лот 1, лот 2) до Договору в частині покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
5. Щодо надання інформації та її документального підтвердження об’єктивних обставин щодо укладання додаткової угоди від 05.01.2022 №1 повідомляємо про те, що додаткова угода №1 була укладена для приведення у відповідність з договором пункту 5.1 договору, оскільки в п. 5.1. проекту договору зазначалося «Строк поставки Товару: з 01 січня до 31 грудня 2022 року», а договір був укладений 05 січня 2022 року.
6. Надати інформацію та документи (платіжні доручення, квитанції та інші первинні документи, що засвідчують факт оплати товарів) щодо здійснення оплати за договором від 05.01.2022 № 52.22-4 (лот 3).
7. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо укладання додаткової угоди № 2 до Договору від 05.01.2022 № 52.22-4 (лот 3) та причини не оприлюднення в електронній системі закупівель.
6-7. Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Згідно з ч. 9 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю.
Слід зазначити, що 15.08.2022 КП «Київпастранс» та ТОВ «Торгово-промислова компанія «Омега-Автопоставка» укладено додаткову угоду №2, відповідно до якої договір від 05.01.2022 №52.22-4 достроково розірвано у зв’язку з неможливістю виконання зобов’язань Постачальником.
На виконання вимог Закону «Про публічні закупівлі» уповноваженою особою КП «Київпастранс» 16.08.2022 опубліковано додаткову угоду №2 та звіт про виконання договору про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене, Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає права проведення органом Держаудитслужби моніторингу закупівлі після опублікування звіту про виконання договору про закупівлю.
Згідно зі ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Додається:
- Відповідь на запит на 3 арк.;
- Копії комерційних пропозицій та лист відділу моніторингу на 3 арк.;
- Копії платіжних доручень: доручення від 30 грудня 2021 року №434 на загальну суму 59 400,00 грн. ТОВ «Базис Основа-50»; від 29 грудня 2021 року №562319 на загальну суму 59362,20 грн. ТОВ «ОМЕГА»; від 29 грудня 2021 року №562321 на загальну суму 58843,35 грн. ТОВ «ОМЕГА» на 3 арк.;
- Копії документів що підтверджують фінансово-господарські взаємовідносини з ТОВ «Торгово-промислова компанія «Омега-Автопоставка» та ТОВ «Базис Основа-50» на 48 арк..