-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини фасаду будівлі Озернянського закладу загальної середньої освіти Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області по вул. 1 Травня, 29 А у с. Озерне Ізмаїльського району Одеської області
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Завершена
2 606 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 065.20 UAH
мін. крок: 1% або 26 065.20 UAH
Номер:
09c0fdc20aae420b8de43491fdb2fe46
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-23-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2022 00:00
Період моніторингу:
24.06.2022 12:44 - 20.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.06.2022 141
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 23.06.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 23.06.2022 № 141
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
14. UA-2021-11-04-005290-b 04.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту першого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління освіти Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника згідно з протоколом від 04.11.2021 № 323, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.11.2022, тендерна пропозиція ТОВ «Пальмира Буд» (далі – учасник-переможець) протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.11.2021 № 348, повідомлення про намір укласти договір від 26.11.2021, договір від 09.12.2021 № 387, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 30.06.2022 року.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець ТОВ «Пальмира Буд» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Так, пунктом 5 розділу 3 тендерної документації та пунктом 1 розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації (файл «Тендерна документація ОЗЕРНЕ ФАСАД.doc») встановлено вимогу щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для реалізації технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та виконання умов договору, для чого вимагається надання відповідної довідки в довільній формі із зазначенням найменування обладнання, строку служби, виду власності (приватна/орендована/лізинг) та представлення підтверджуючих документів.
На виконання вищезазначеної вимоги учасником-переможцем надано довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально технічної бази вих. №32 від 19.11.2021 («Довідка про наявність необхідного обладнення.pdf» та підтверджуючі документи: накладні на власне обладнання, договір оренди майна від 01.07.2019 з додатковими угодами, укладений з ПАТ «Дунайсудноремонт» та договори на надання в користування автомобілів від 05.01.2021 з додатковими угодами, укладені з ТОВ «Судноремонтне підприємство «Дунайсудносервіс» та з ПрАТ «Ізмаїльський річковий порт «Дунайсудносервіс».
Однак, надана учасником-переможцем інформація в довідці вих. №32 від 19.11.2021 щодо наявності у власності компресора дизельного, електричного – 3 кВт ПКСД 5,25, вібратора для ущільнення бетону ВБ2кВт «Енергомаш», багатопостового зварювального апарату ВДМ 12-01, напівавтомату ПДГ 421 та насосу для гідравлічних випробувань трубопроводів «Гросс Груп» не підтверджується накладними на придбання обладнання, договорами оренди та договорами на надання в користування автомобілів (файли «договір оренди дср.pdf», «Договір оренди ДСС.pdf», «Договір оренди ІРП.pdf» та архів «накладні на обладнення.rar), що не відповідає вимогам пункту 5 розділу 3 тендерної документації, пункту 1 розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Крім того, у наданій учасником-переможцем довідці вих. №32 від 19.11.2021 відсутня інформація про наявність в ТОВ «Пальмира Буд» крану баштового вантажопідйомністю 8 тон та молотків відбійних пневматичних при роботі від пересувних компресорних станцій, які зазначені в підсумковій відомості ресурсів (файл «Кошторис.pdf», стор. 25) та відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі» необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі, що не відповідає вимогам пункту 5 розділу 3 тендерної документації, пункту 1 розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Крім того, згідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації та пункту 1 розділу І Додатку 4 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки, складеної у довільній формі, з відомостями про Учасника, в якій відображається наступна інформація: адреса юридична, фактична та електронна, телефон, факс, реквізити (номер рахунку, назва та МФО, адреса банку), керівництво (посада, ПІБ, телефон для контактів), форму власності та юридичний статус, організаційно – правова форма (для юридичних осіб), основний вид діяльності.
Так, учасником-переможцем на виконання вищезазначеної вимоги надано довідку «Відомості про учасника» від 19.11.2021 № 38 (файл «Відомості про учасника.pdf») в якій не вказано форму власності, юридичний статус та організаційно-правову форму, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації та пункту 1 розділу І Додатку 4 до тендерної документації та не відповідає вимогам, установленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Таким чином, Замовником порушено вимоги абзаців другого та третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника який не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та не відповідає вимогам, установленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до абзаців другого та третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та не відповідає вимогам, установленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення абзаців другого та третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Пальмира Буд», визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір про закупівлю від 09.12.2021 № 387.
Період усунення порушень:
14.07.2022 19:43 - 29.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.07.2022 19:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області відповідно до проведеного моніторингу Північно-східним офісом держаудитслужби по предмету закупівлі «Капітальний ремонт частини фасаду будівлі Озернянського закладу загальної середньої освіти Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області по вул. 1 Травня, 29 А у с. Озерне Ізмаїльського району Одеської області», номер оголошення - UA-2021-11-04-005290-b, повідомляє, що погоджується з висновками даного моніторингу. Управлінням освіти попереджено уповноважену особу про недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
19.07.2022 16:39
Запити/Пояснення
Номер:
c8fc39abcd7c404c90ebd652097ea029
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.06.2022 20:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт частини фасаду будівлі Озернянського закладу загальної середньої освіти Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області по вул. 1 Травня, 29 А у с. Озерне Ізмаїльського району Одеської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-04-005290-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
9cf3831bd75640639148d4cbf6ebb609
Назва:
Пояснення на запит ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Дата опублікування:
30.06.2022 11:16
Опис:
Управління освіти Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області на запит Північно- східного офісу Держаудитслужби згідно наказу від 23.06.2022 року №141 про проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт частини фасаду будівлі Озернянського закладу загальної середньої освіти Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області по вул. 1 Травня, 29 А у с. Озерне Ізмаїльського району Одеської області» (інформацію про яку опубліковано в інформаційно - телекомунікаційній системі закупівель Prozоrro за номером UA-2021-11-04-005290-b) повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена на підставі проектної документації, яка пройшла експертизу та по якій отримано позитивний експертний звіт (експертний звіт від 18.10.2021 року №16-0842/01-21 та кошторисна документація додається). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі сформовані відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
2. З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://safianyosvita.com.ua/public-procurement/239-obgruntuvannya-kap-remont-chastini-fasadu-ozernyanskogo-zzso.html.
Разом з цим надаємо наступні документи:
1. Кошторисна документація – 61/21-КД (Дефектний акт, пояснювальна записка, зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва – 21/61-ЗК, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва).
2. Експертний звіт.