-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція покрівлі та термомодернізація фасаду адмінбудівлі літ. А-2 Державної установи "Рівненська академія патрульної поліції" на вул. Барона Штейнгеля, 90 у с. Городок, Рівненського району, Рівненської області, відповідно до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та код за ДК 021:2015 (CPV) - 45454000 – 4 (реконструкція).
Місцезнаходження замовника: 33017. Рівненська область, Рівненський район, село Городок, вул. Барона Штейнгеля, 90. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: Відкриті торги.. Під час проведення процедури закупівель, усі документи викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
3 480 724.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 807.24 UAH
мін. крок: 1% або 34 807.24 UAH
Номер:
58caadb00be3408d8cb3c006e02fe571
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-15-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.08.2022 00:00
Період моніторингу:
15.08.2022 18:19 - 06.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.08.2022 № 6-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 12.08.2022 № 6-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-11-04-011426-a 04.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 11, частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Державної установи «Рівненська академія патрульної поліції» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 03.11.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «НБК-Рівне» (далі - ТОВ «НБК-Рівне»); протокол визначення переможця від 29.11.2021 № 46; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду на виконання робіт від 24.01.2022 № 9 (далі - Договір) та повідомлення про внесення змін до договору, відповідь замовника на пояснення від 25.08.2022 року.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником не оприлюднено зміни до договору, а саме додаткову угоду від 28.01.2022 №1, чим порушено вимоги пункту 11, частини першої статті 10 Закону.
Також моніторингом встановлено, що ТОВ «НБК-Рівне» в складі своєї тендерної пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів, якою передбачено використання будівельних машин та механізмів, які відсутні в наданій ТОВ «НБК-Рівне» довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт зазначених у технічній частині тендерної документації, а саме: котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві (маса 8т), гудронатори ручні, перфоратор пневматичний, гайковерт електричний, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 цього Закону.
Проте, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «НБК-Рівне» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та уклав з ним договір від 24.01.2022 № 9, на загальну суму 3 461 583,77 гривень.
Період усунення порушень:
31.08.2022 14:30 - 15.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.08.2022 14:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь Замовника (Державний заклад професійної (професійно-технічної) освіти зі
специфічними умовами навчання "Рівненська академія патрульної поліції" на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-04-011426-a, «Реконструкція покрівлі та термомодернізація фасаду адмінбудівлі літ. А-2 Державної установи "Рівненська академія патрульної поліції" на вул. Барона Штейнгеля, 90 у с. Городок, Рівненського району, Рівненської області, відповідно до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та код за ДК 021:2015 (CPV) - 45454000 – 4 (реконструкція)».
УПРАВЛІННЯМ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ було прийнято наказ від 12.08.2022 № 6-3 «Про початок моніторингу закупівель». Відповідно до вказаного наказу підлягала моніторингу процедура закупівлі UA-2021-11-04-011426-a. Підставами для прийняття відповідного рішення про початок моніторингу, були: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі було опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу – 15 серпня 2022 року об 18:19.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.».
23 серпня 2022 року об 13:53, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, було надіслано для нас, як Замовника – «Запит замовнику на пояснення», в якому, зокрема, вимагалося від Замовника, надання пояснень щодо «обґрунтування необхідності подовження строку для укладання договору від 24.01.2022 № 9 до 56 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір» та «обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості», та зазначалося, що «Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
25 серпня 2022 року об 16:24, нами було підготовлено, оприлюднено та надано для ознайомлення органу державного фінансового контролю – «Відповідь замовника на пояснення», в якому надано, запитувані у нас – пояснення та відповідну аргументацію (документально підтверджені – додатки до Відповіді), щодо питань, що були порушені органом державного фінансового контролю у його Запиті.
Відповідно до оприлюдненого «Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-04-011426-a», пунктом 2 Розділу II Констатуючої частини, органом державного фінансового контролю зазначено, що – «За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 11, частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.», а також пунктом 3 Розділу II Констатуючої частини, органом державного фінансового контролю зазначено, що - «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.».
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.».
Керуючись своїми законними правами, надаємо аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, зокрема:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.», тому зазначаємо, що нам, як Замовнику, не було надано право надання пояснень та інформації щодо питань, що в кінцевому результаті описані органом державного фінансового контролю у «Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-04-011426-a», у зв’язку з цим було обмежено наше право, визначене частиною 5 статті 8 Закону – надавати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, на Запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до наданого для Замовника – «Запит замовнику на пояснення», що оприлюднений 23 серпня 2022 року об 13:53, органом державного фінансового контролю, зокрема, вимагалося від Замовника, надання пояснень щодо «обґрунтування необхідності подовження строку для укладання договору від 24.01.2022 № 9 до 56 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір» та «обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості», отримавши від Замовника обґрунтовану, аргументовану, документально підтверджену інформацію, пояснення та документи, на цей Запит, органом державного фінансового контролю було встановлено порушення в тій частині, щодо якої, моніторинг не проводився, та Замовнику не було надано можливості надавати відповідні пояснення, відповіді, тощо.
Відповідно до пункту 3 Розділу II Констатуючої частини Висновку, органом державного фінансового контролю зазначено, що – «Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України», однак відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, не передбачено, односторонньої відмови від Договору, або розірвання Договору, зокрема відповідно до статті 651 ЦКУ – «Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.». Відповідно до укладеного Договору про закупівлю – «Договір підряду на виконання робіт від 24.01.2022 № 9», не встановлено односторонньої відмови від Договору або його одностороннього розірвання зі Сторони Замовника. Зокрема, відповідно до пункту 6.8.3. Договору підряду на виконання робіт від 24.01.2022 № 9– «6.8.3. Замовник має право розірвати Договір, надіславши повідомлення Підряднику, у разі:
- прийняття рішення про припинення будівництва, в тому числі шляхом консервації або ліквідації незавершеного будівництва;
- прийняття судом постанови про визнання Підрядника банкрутом;
- відставання з вини Підрядника від строків виконання робіт більш ніж на 1 місяць, що підтверджується двосторонніми актами;
- неодноразове порушення Підрядником будівельних норм та правил, вимог проєктної документації, що засвідчується тристоронніми актами, за участю незалежної лабораторії.
Замовник має право ініціювати розірвання Договору, якщо Підрядник за своєї вини:
- не розпочав виконання робіт протягом 15 робочих днів з дня, коли він повинен, згідно з Договором, розпочати їх виконання;
- виконав роботи з істотними недоліками і не забезпечив їх усунення у визначений Замовником строк;
- допустив недоліки (дефекти), які виключають можливість використання об'єкта для вказаної в Договорі мети та які не можуть бути усунені Підрядником..», однак жодна із даних підстав на сьогоднішній день, у нас, як Замовника - відсутня.
Таким чином, можливість усунення виявлених державним органом фінансового контролю порушень, прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретних заходів та/або варіантів поведінки, яких слід вживати Замовнику, для усунення виявлених порушень. Однак, зазначення у Висновку дій та спонукання Замовника до їх вживання щодо – «розірвання договору», при цьому, не вказуючи чітких норм чинного законодавства, на підставі яких такі дії повинні вчинятися, органом державного фінансового контролю порушено вимоги чинного законодавства України, оскільки, самостійне визначення Замовником на підставі невизначених норм, вчинити дії, до яких його зобов’язує орган відповідного контролю – може призвести до можливого порушення чинного законодавства України.
Інформуємо, що Замовником, в межах чинного законодавства України, було оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету Державної установи «Рівненська академія патрульної поліції» №51 від 17.12.2021 року – у вигляді зміни до Договору 28 січня 2022 року, як підтвердження того, що Замовником обґрунтовано необхідність подовження строку для укладання договору від 24.01.2022 № 9 до 56 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, оскільки, на електронному майданчику, іншої технічної можливості щодо оприлюднення такого протоколу – не існувало. Додатково зазначаємо, що необхідність оприлюднення такого рішення вимагалося органом казначейської служби, під час здійснення реєстрації такого договору (задля можливості реєстрації відповідних бюджетних зобов’язань нашої установи).
Зазначаємо, що вимоги установлені Замовником відповідно до статті 16 Закону, щодо зазначення у «Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт зазначених у технічній частині тендерної документації» машин та механізмів, саме у відповідності до – «Підсумкової відомості ресурсів», що надавалися учасниками – не було встановлено. Відповідно, учасником ТОВ «НБК-Рівне» було надано інформацію та документи у складі пропозиції, які повністю відповідали вимогам Тендерної документації, зокрема і щодо наявності будівельних машин та механізмів, у такого учасника.
З огляду на вищевикладене, зазначаємо, що не погоджуємось із оприлюдненим органом державного фінансового контролю – «Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-04-011426-a», та повідомляємо, що нами будуть вживатися та здійснюватися усі необхідні та визначені чинним законодавством України, заходи та дії, з метою недопущення будь-яких порушень у сфері законодавства України, в тому числі і тих, що відносяться до сфери публічних закупівель, та визначені органом державного фінансового контролю, зокрема – УПРАВЛІННЯМ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Уповноважена особа Державного закладу професійної
(професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами
навчання "Рівненська академія патрульної поліції" Тетяна Долгова
Дата публікації звіту:
06.09.2022 13:01
Запити/Пояснення
Номер:
b47afb550e414cc68908963d31c44329
Назва:
Запит про надання поясненнь
Дата опублікування:
23.08.2022 13:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Реконструкція покрівлі та термомодернізація фасаду адмінбудівлі літ. А-2 Державної установи "Рівненська академія патрульної поліції" на вул. Барона Штейнгеля, 90 у с. Городок, Рівненського району, Рівненської області, відповідно до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та код за ДК 021:2015 (CPV) - 45454000 – 4 (реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-11-04-011426-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питаннь:
1. Надати обґрунтування необхідності подовження строку для укладання договору від 24.01.2022 №9 до 56 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, відповідно частини 6 статті 33 Закону;
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c4750b053d604426aad1979b862be518
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2022 16:24
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання пояснень від 23.08.2022р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція покрівлі та термомодернізація фасаду адмінбудівлі літ. А-2 Державної установи "Рівненська академія патрульної поліції" на вул. Барона Штейнгеля, 90 у с. Городок, Рівненського району, Рівненської області, відповідно до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та код за ДК 021:2015 (CPV) - 45454000 – 4 (реконструкція)», повідомляємо наступне:
1) щодо необхідності подовження строку для укладання договору від 24.01.2022 №9 до 56 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір.
Строк для укладання договору на закупівлю робіт «Реконструкція покрівлі та термомодернізація фасаду адмінбудівлі літ. А-2 Державної установи "Рівненська академія патрульної поліції" на вул. Барона Штейнгеля, 90 у с. Городок, Рівненського району, Рівненської області», відповідно до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та код за ДК 021:2015 (CPV) - 45454000 – 4 (реконструкція)», (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-11-04-011426-a) було продовжено у зв’язку із відсутністю плану фінансування на 2022 рік, на підставі ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно із Протоколом засідання тендерного комітету Державної установи «Рівненська академія патрульної поліції» №51 від 17.12.2021р., що додається;
2) щодо здійснення обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Визначення розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення її очікуваної вартості здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації по об’єкту будівництва «Реконструкція покрівлі та термомодернізація фасаду адмінбудівлі літ. А-2 Державної установи «Рівненська академія патрульної поліції» на вул. Барона Штейнгеля, 90 у с. Городок, Рівненського району, Рівненської області» шифр проєкту 02-П.21.06.01 та позитивного Експертного звіту №346/21-РБК/ЕЗ від 20.09.2021р., що додається.