-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Реконструкція Курахівського міського парку «Ювілейний» Мар’їнського району, Донецької обасті (2 черга) згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013
Завершена
57 815 298.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 289 076.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 289 076.49 UAH
Номер:
aafdd192b4054f069e9f051c91c308be
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-26-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.01.2022 00:00
Період моніторингу:
26.01.2022 15:38 - 17.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.01.2022 № 13
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2021-11-04-003415-b 04.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Курахівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи б д/б н, тендерну пропозицію приватного підприємства «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» (далі – ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС»), протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 23.11.2021 б н, повідомлення про намір укласти договір від 23.11.2021, договір про закупівлю робіт від 06.12.2021 № 462/ПЮ, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 14.12.2021 №1, від 29.12.2022 №2 та від 11.01.2022 №3.
На запит Держаудитслужби від 31.01.2022 про надання пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості, Замовник не надав відповідну інформацію та документи через електронну систему закупівель в триденний строк, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
11.02.2022 15:55 - 26.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.02.2022 15:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення конкурентних процедур закупівель та переговорних процедур для закупівлі робіт та товарів доводить до Вашого відома, що 26-01-2022 року було втрачено(або відсутній) доступ до поштової скриньки public.tender@ukr.net, до якої підв’язано особистий кабінет торгівельного майданчика e-tender для здійснення державних закупівель Prozzoro, що унеможливило вчасно надати пояснення на Запит Про надання пояснень в рамках здійснення моніторингу № UA-M-2022-01-26-000084. Після виявлення даного факту, проводились заходи для його відновлення. Доступ до поштової скриньки було відновлено 03-02-2022.
У той же час, Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення конкурентних процедур закупівель та переговорних процедур для закупівлі робіт та товарів у відповідь на Ваш запит в рамках здійснення моніторингу № UA-M-2022-01-26-000084 по закупівлі Реконструкція Курахівського міського парку «Ювілейний» Мар’їнського району, Донецької обасті (2 черга) згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) , номер закупівлі UA-2021-11-04-003415-b повідомляє наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик вищезазначеного предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікувану вартість визначено робочим проєктом «Реконструкція Курахівського міського парку «Ювілейний» Мар’їнського району, Донецької обасті (2 черга)» (у т. ч. кошторисна частина), який затверджений експертним звітом(експертний звіт додається) Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пункт 1 частини четвертої Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 рекомендує з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Вказана вимога носить рекомендаційний характер та не є імперативом для органів місцевого самоврядування. Відповідно до ЗУ «Про місцеве самоврядування» Курахівська міська рада є органом місцевого самоврядування.
На вимогу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ в рамках моніторингу № UA-M-2022-01-26-000084 по закупівлі: Реконструкція Курахівського міського парку «Ювілейний» Мар’їнського району, Донецької обасті (2 черга) згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) , номер закупівлі UA-2021-11-04-003415-b Уповноважену особу, відповідальну за здійснення вищезазначеної закупівлі, Віталія БАТРАКА відповідно до Розпорядження міського голови від 14.02.2022 року № 32-р (додається) притягнуто до відповідальності.
Дата публікації звіту:
18.02.2022 13:38
Запити/Пояснення
Номер:
c82f6da06f5d4b6ea67b1fea1870aa52
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.01.2022 10:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції Курахівського міського парку «Ювілейний» Мар’їнського району, Донецької обасті (2 черга) згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-04-003415-b) засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.