• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт та реставрація (Капітальний ремонт та утеплення фасабу будівлі Дошкільного навчального закладу № 2/124 МВС України))

Завершена

3 110 760.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 553.80 UAH
Номер: af64e92067074f018365f72af51b7df0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-27-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.07.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 27.07.2022 13:56 - 18.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 27.07.2022 № 155 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 21 UA-2021-11-04-006732-a 04.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, marchukm.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення частини 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання оцінки та розгляду тендерної пропозиції ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ порушення вимог частини сьомої статті 29, статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з відсутністю механізму усунення встановлених порушень, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оцінки та розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель дошкільного навчального закладу № 2/124 МВС України (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 04.11.2021 № 8), тендерну пропозицію фізично-особи підприємця ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ (далі – ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.12.2021 № 8, повідомлення про намір укласти договір від 08.12.2021, договір підряду від 20.12.2021 № 211221, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди до договору від 29.12.2021 № 1 та від 11.02.2022 № 2, пояснення та документи Замовника, надані на запит органу державного фінансового контролю. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким встановлено, що строк дії тендерної пропозиції не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На запит Держаудитслужби від 04.08.2022 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник оприлюднив пояснення: «що головною причиною неопублікованої інформації є відсутність власної сторінки вебсайту в головного розпорядника коштів». Однак при дослідженні зазначеного питання встановлено, що у головного розпорядника коштів – Міністерства внутрішніх справ України наявний портал https://mvs.gov.ua/, на якому в розділі «Діяльність» рубриці «Публічні закупівлі», розміщується інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розміру витрат. З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Окрім цього, моніторингом установлено, що пунктом 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника передбачена наступна оцінка тендерних пропозицій: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахуванням ПДВ». Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону». Поряд з цим Замовник відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановив вимогу щодо надання учасниками заповненої форми «Цінова пропозиція» згідно із Додатком № 1 до тендерної документації, завіреною підписом уповноваженої особи Учасника. Учасник ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ у складі своєї тендерної пропозиції надав заповнену форму Цінова пропозиція від 03.12.2021 № 18 згідно з Додатком № 1 до тендерної документації, в якій зазначив ціну пропозиції 2 592 300,00 грн (два мільйони п’ятсот дев’яносто дві тисячі триста гривень 00 копійок) без ПДВ та 3 110 760,00 грн (три мільйони сто десять тисяч сімсот шістдесят гривень 00 копійок) з ПДВ. Водночас учасник ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель зазначив цінову пропозицію 2 592 300,00 грн з ПДВ. При цьому слід зауважити, що інший учасник МАЛЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СОВІ» у складі свої тендерної пропозиції надав заповнену форму Цінова пропозиція від 02.12.2021 № 111/12 згідно з Додатком № 1 до тендерної документації в якій зазначив ціну пропозиції 3 010 820,69 грн. (три мільйона десять тисяч вісімсот двадцять грн. 69 коп.), у тому числі ПДВ* 501 083, 45 грн. З огляду на зазначене, учасником ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ відображено в системі електронних закупівель цінову пропозицію, яка не відповідала ціні його тендерної пропозиції, що призвело до оцінки пропозицій всупереч положень пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, частини сьомої статті 29, статті 30 Закону. Отже зважаючи на зазначене Замовник визнав переможцем торгів ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ за результатами оцінки його тендерної пропозиції з порушенням частини сьомої статті 29, статті 30 Закону.
Період усунення порушень: 18.08.2022 18:12 - 02.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.08.2022 18:12

Оскарження висновку в суді

Опис: У Х В А Л А про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі № 640/14349/22 від 13 жовтня 2022 року
Дата публікації: 17.10.2022 23:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Доброго дня. Надано відповідь заперечення щодо висновку моніторингу в додатках.
Дата публікації звіту: 25.08.2022 17:35

Запити/Пояснення