• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Вугілля кам’яне марки Г(Г2)КОМ 13-100

Завершена

1 840 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 80cd331d6c184930bc0ced9aeaf9f0a9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-31-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.12.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 31.12.2021 10:42 - 26.01.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 31.12.2021 № 740 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.12.2021 № 740. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2021-11-04-006030-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 518-55-12, 80685185512@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури установлено порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 8 частини 6 статті 40 Закону За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення внаслідок виконання договору про закупівлю, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання щодо: наявності умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані Відділу освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної ради (далі – Замовник), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір від 04.11.2021 року, договір про надання послуг від 10.11.2021 року № 11/11, звіт про виконання договору про закупівлю від 13.01.2022 року. Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. При цьому, відповідно до пункту 8 частини 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури закупівлі) повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Разом з тим, в обґрунтуванні умов застосування переговорної процедури повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель зазначено, що документами, що підтверджують її застосування, є: протокол № 7 від 28.10.2021 року позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій при Черняхівській селищній раді. В той же час, в обґрунтуванні умов застосування переговорної процедури зазначено інформацію наступного змісту: «визнано ситуацію, що склалась у зв’язку з розірванням угоди по постачанню вугілля на осінньо-зимовий період 2021/2022 року відповідно до п. 24 частини першої ст. 2 Кодексу цивільного захисту України – надзвичайною ситуацією. Надзвичайну ситуацію, що склалася у зв’язку з розірванням угоди по постачанню вугілля кам’яного на осінньо-зимовий період 2021/2022 року, відповідно до Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019:2010, п. 4.3 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого Постановою КМУ від 24.03.2004 року №368, класифікувати як надзвичайну ситуацію техногенного характеру (код НС 10800-НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) регіонального рівня» та рекомендовано Замовнику провести нову тендерну закупівлю вугілля. Слід відмітити, що пунктом 13 частини 1 статті 1 Закону визначено, що конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу, а відтак переговорна процедура закупівель не відноситься до тендерної закупівлі. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 6 статті 40 Закону Замовник в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівель повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівель), зазначив протокол № 7 від 28.10.2021 року позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій при Черняхівській селищній раді, який не підтверджує наявність умов застосування процедури закупівлі, чим відповідно не підтвердив наявність умов щодо застосування переговорної процедури закупівлі згідно пункту 3 частини 2 статті 40 Закону. Відповідно до вимог пункту 2 частини 8 статті 40 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Період усунення порушень: 24.01.2022 16:55 - 08.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 24.01.2022 16:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваш висновок за результатом моніторингу UA-M-2021-12-31-000012про виявлені порушення від 24.01.2022 року, повідомляємо наступне. Замовником застосовано переговорну процедуру, як виняток, у зв’язку з неможливістю вчасно забезпечити заклади освіти вугіллям кам’яним та з метою недопущення зриву освітнього процесу в освітньо-зимовий період 2021/2022 року, адже опалювальний період розпочався, а договори за результатами проведених конкурентних процедур закупівель не виконувались Постачальниками, в результаті чого були розірвані з вини постачальників. Крім того, 01.11.2021 року Замовник отримав відповідь від комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Черняхівської селищної ради, зокрема Протоколом № 7 від 28.10.2021 року позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій при Черняхівській селищній раді визнано ситуацію, що склалась у зв’язку з розірванням угоди по постачанню вугілля на осінньо-зимовий період 2021/2022 року відповідно до п. 24 частини першої ст. 2 Кодексу цивільного захисту України – надзвичайною ситуацією.Надзвичайну ситуацію, що склалася у зв’язку з розірванням угоди по постачанню вугілля кам’яного на осінньо-зимовий період 2021/2022 року, відповідно до Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019:2010, п. 4.3 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого Постановою КМУ від 24.03.2004 року №368, класифікувати як надзвичайну ситуацію техногенного характеру (код НС 10800-НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) регіонального рівня. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону - переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі:якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разівиникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Процедура закупівлі проводиться як мінімум 1 місяць, не гарантує укладення договору з добросовісним постачальником, ситуацію, що склалась в громаді визнано «надзвичайною» на регіональному рівні, терміново потрібно було закупити вугілля. Отже, у Замовника були на той момент усі підстави для застосування переговорної процедури закупівлі в порядку п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону. Але, з метою напущення порушень в майбутньому, Замовником наголошено та проінформовано Уповноважену особу про не допущення порушення в майбутньому при виборі та проведенні процедур закупівель. Крім того, притягнуто до відповідальності Уповноважену особу бухгалтера 1 категорії Чернегу Владилена Анатолійовича шляхом накладення дисциплінарного стягнення ДОГАНА. Копія відповідного наказу додається.
Дата публікації звіту: 28.01.2022 16:48

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionProcurementMethodType: Так
  • documentsForm: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом оголошення догани.
Дата публікації: 07.11.2023 10:16