-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів, відповідний код за ДК 021:2015 – 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Завершена
35 801 625.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 358 016.25 UAH
мін. крок: 1% або 358 016.25 UAH
Номер:
0197142f04ba497baba868287f045264
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-05-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.09.2022 00:00
Період моніторингу:
06.09.2022 09:12 - 28.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.09.2022 № 191
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-11-04-000394-c 04.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону(окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, стану виконання рішень Антимонопольного комітету, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, стану виконання рішень Антимонопольного комітету, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (за змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 02.11.2021 № 122.122.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.02.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Майстерліфт», малого підприємства «Промкомплекс» у формі товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з обмеженою відповідальністю «Юніт-Л», повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 12.01.2022, до 13.01.2022 та до 18.02.2022, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ), від 13.12.2021 № 27521-р/пк-пз та від 08.02.2022 № 2561-р/пк-пз, протокольне рішення уповноваженої особи від 23.03.2022 № 45.45.2022, повідомлення про намір укласти договір від 23.03.2022, договір про закупівлю від 12.04.2022, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 14.09.2022 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
26.09.2022 17:05 - 30.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2022 17:05
Запити/Пояснення
Номер:
5aaf6b9ba40743279537d178a42137ab
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.09.2022 19:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із повного технічного обслуговування ліфтів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-04-000394-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання МП «Промкомплекс» ТОВ вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2a241b3139434fbfb2c48137b128d006
Назва:
Поясненняна запит
Дата опублікування:
14.09.2022 12:03
Опис:
Державної аудиторської служби України
ПОЯСНЕННЯ
щодо закупівлі № UA-2021-11-04-000394-с
06.09.2022 р. на підставі Наказу від 05.09.2022 № 191 Державною аудиторською службою України розпочато моніторинг закупівлі № UA-2021-11-04-000394-c (далі – Закупівля) ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів).
09.09.2022 р. о 19.26 на офіційному веб-сайті Прозорро опубліковано запит на надання пояснень.
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» (далі – КП «Керуюча компанія») надає пояснення щодо здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-04-000394-c).
КП «Керуюча компанія з обслуговуванню житлового фонду Оболонського району м. Києва» надає послугу з утримання житлових будинків та прибудинкових територій в 616 житлових будинках Оболонського району м. Києва, в яких розміщено 1934 ліфтів.
Технічні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до технічних паспортів ліфтів в об’ємі, передбаченому Порядком встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації, затвердженим Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 09.11.2006 № 369.
Якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог:
1. Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2018 № 190;
2. Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 10.04.2000 № 73;
3. Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 № 76;
4. Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 в редакції від 13.01.2015;
5. Інструкцій по експлуатації ліфтів заводів виробників відповідних ліфтів.
Щодо розміру витрат та визначення їх очікуваної вартості, комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» повідомляє. Відповідно до Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», управління багатоквартирним будинком здійснюється його співвласниками.
Оскільки, на даний час, співвласниками багатоквартирних будинків не виконано обов’язку встановленого чинним законодавством щодо обрання форми управління багатоквартирним будинком, до прийняття співвласниками рішення щодо управління багатоквартирним будинком на зборах у порядку, передбаченому законом України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» або утворення об’єднання співвласників відповідно до Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» для прийняття відповідних рішень щодо управління, спільного утримання багатоквартирного будинку, КП «Керуюча компанія» надає послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій на умовах перехідного періоду відповідно до пункту 3-1 розділу VІ. Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 09.11.2017 № 2189-VIII.
Фактично, до обрання співвласниками управителів житлових будинків та погодження вартості послуг з управління, комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» продовжує надавати послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, вартість яких встановлена договорами зі споживачами таких послуг, , яка розрахована відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869 (з урахуванням змін), по кожному будинку окремо.
Витрати з технічного обслуговування ліфтів та визначення очікуваної вартості їх обслуговування розраховано на 1 кв. м. загальної площі квартир житлових будинків, що обладнані ліфтами, з урахуванням кількості ліфтів в будинку та вартості їх обслуговування на місяць.
Відповідно до ч.2 ст. 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Зазначаємо, що переможець процедури закупівлі МП «ПРОМКОМПЛЕКС» у формі ТОВ під час укладання договору за результатами тендерної закупівлі надав рішення власника №79 від 18.01.2022р. про право підпису такого договору.
Також переможець процедури закупівлі надав діючу Ліцензію Держархбудінспекції України № 41-Л від 09.11.2015р. та Дозвіл № 3821.14.32 від 03.11.2014р., які були надані з пропозицією.
Таким чином, переможець тендерної закупівлі МП «ПРОМКОМПЛЕКС» у формі ТОВ виконав вимоги частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатки в копіях:
1. Рішення власника № 79 від 18.01.2022р. на 1 арк.
2. Ліцензія Держархбудінспекції України № 41-Л від 09.11.2015р.
3. Дозвіл № 3821.14.32 від 03.11.2014р.
Уповноважена особа
КП «Керуюча компанія з
обслуговування Житлового фонду
Оболонського району» Тетяна БЕРЕЗОВЧУК