-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Однолотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Газове паливо – за кодом CPV за ДК 021:2015- 09120000-6 (природний газ)
Торги відмінено
844 254.00
UAH з ПДВ
Номер:
f9be9834150b4942a4f641adc58029fd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-11-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2022 00:00
Період моніторингу:
12.01.2022 08:48 - 03.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.01.2022 № 13
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.01.2022 № 13.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-03-003406-b, 03.11.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог частини восьмої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час моніторингу Замовником відмінено торги, про що опубліковано відповідну інформацію в електронній системі закупівель 13.01.2022.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 20 січня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Бісковицької сільської ради Самбірського району Львівської області (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-11-03-015592-a), оприлюднене в електронній системі закупівель обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, опубліковану під час моніторингу відповідь Замовника від 17.01.2022 на запит органу державного фінансового контролю, рішення уповноваженої особи про відміну торгів.
У відповідності до частини сьомої статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Одночасно, відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Проведеним моніторингом своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, що Замовником 03.11.2021 опубліковано інформацію про проведення переговорної процедури закупівлі UA-2021-11-03-003406-b.
Водночас, станом на 18.01.2022, у визначений пунктом 5 частини восьмої статті 40 Закону строк, договір про закупівлю не укладено та у електронній системі закупівель не опубліковано.
Отже, на порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону станом на час прийняття рішення про проведення моніторингу та опублікування повідомлення про початок проведення моніторингу Замовником не відмінено переговорну процедуру закупівлі UA-2021-11-03-003406-b.
Замовником на запит Західного офісу Держаудитслужби від 12.01.2022 під час моніторингу повідомлено про прийняття рішення відмінити зазначену процедуру в порядку пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону, у зв'язку з непідписанням договору про закупівлю у строк 20 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
20.01.2022 16:48 - 04.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.01.2022 16:48
Запити/Пояснення
Номер:
d196075be49148f9b22c696c3653878a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.01.2022 10:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2022 00:00
Опис:
Дата: 12.01.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-11-03-003406-b, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Центром первинної медико-санаторної допомоги» Бісковицької сільської ради Самбірського району Львівської області (далі – Замовник) за переговорною процедурою (скорочена), виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім того, у відповідності до частини сьомої статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
В електронній системі закупівель ProZorro опубліковано повідомлення про намір укласти договір 03.11.2021.
Проте, станом на 12.01.2022 договір в електронній системі закупівель не опубліковано.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
3. Чи укладався Замовником договір за результатами переговорної процедури (скороченої) закупівлі за ID: UA-2021-11-03-003406-b? У разі укладання – пояснити причини його не опублікування.
4. Пояснити причини та підстави не відміни переговорної процедури закупівлі за ID: UA-2021-11-03-003406-b (зокрема, у разі наявності підстав, визначених у пункті 5 частини восьмої статті 40 Закону ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
0e5e6b8b87bb4568bd687ccc4d01ac38
Назва:
Про усунення зауважень.
Дата опублікування:
17.01.2022 11:02
Опис:
1.Потребу визначено ,враховуючи фактичне споживання в попередньому періоді.Постачальника природного газу визначено в Розпорядженні КМУ від 11.10.2021р.№ 1234-р.
2.Замовник оприлюднив розрахунок визначення очікуваної вартості обгрунтування визначення якісних показників предмета закупівлі на сайті вищестоящої організації.
3.Замовником Договір не укладавсяза за результатами проведення цієї процедури у звя'зку з неможливістю дотримання терміну для укладення Договору.
4.Закупівля не відмінена у зв'язку з неправильним накладання ел.підпису.