• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Інноваційна «STEM» лабораторія природничо-математичних наук. Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі

Завершена

2 236 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 181.00 UAH
Номер: 5f5523669ad54bdc95bd37e70c8f2efc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-07-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.11.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 08.11.2022 14:22 - 30.11.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.11.2022 № 10-з Херсон Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Олега Коротєєва від 07.11.2022. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 08.11.2022 №10-з Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-03-016070-a Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 584-23-46, igor.vatag@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення закупівлі стосовно кількості та місця поставки товарів, встановлено не відповідність вимогам пункту 3 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; відповідності тендерної пропозиції переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОСВІТНІЙ ПРОСТІР» до тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: У зв’язку з виявленими порушеннями Закону та з огляду на відсутність механізму їх усунення, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності поданих учасниками пропозицій вимогам тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ КУТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2021 рік, тендерну документацію, що затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника № 32 від 03.11.2021, тендерну пропозицію переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОСВІТНІЙ ПРОСТІР», повідомлення про намір укласти договір від 23.11.2021, договір про закупівлю товару від 09.12.2021 № 156. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, не зазначено інформацію щодо місця поставки товарів. Так, у графі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» Замовником зазначено «Україна, Відповідно до документації». Проте, згідно вимог пункту 3 частини 2 статті 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити таку інформацію: кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. Замовник не повинен посилатися на інші джерела інформації, чим порушено вимоги пункту 3 частини 2 статті 21 Закону, так як він не зазначив всю необхідну інформацію. Моніторингом встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону. Так, згідно інформації, яка зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, кінцевий строк подання тендерних пропозицій є 19 листопада 2021 року, проте у тендерній документації дана інформація відсутня, що не відповідає вимогам пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Таким чином тендерна документація складена з порушенням вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Також моніторингом установлено, що відповідно до пункт 3.1 договору від 09.12.2021 №156 (далі – Договір), сума визначена в Договорі складає 2 223 480, 00 гривень. Відповідно до пункту 10.1 Договору, строк дії Договору закінчується 31.12.2021 або до повного виконання зобов'язань за цим Договором. Згідно з інформацією оприлюдненою на web-ресурсі щодо відкритих даних про використання публічних коштів «Пошуково-аналітична система .007» за посиланням https://www.007.org.ua/search, оплата зобов’язань по вказаному Договору Замовником проведена 20.12.2021 в загальній сумі 2 223 480, 00 грн. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Замовником не оприлюднено інформацію про продовження дії Договору. Таким чином, умови Договору щодо закупівлі з придбання інноваційної «STEM» лабораторії природничо-математичних наук виконано. При цьому, в порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону, Замовником протягом двадцяти робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 14.11.2022 15:18 - 29.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2022 15:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Всі зауваження згідно висновку прийнято. Рішення стосовно складання тендерної документації жодним чином не вплинули на перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі, не вплинули на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі
Дата публікації звіту: 21.11.2022 22:17